Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: HJÆLP!!!!
Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Jeg sidder med en pose med 20g Minosa Hostilis.
Er det muligt at indtage dette oralt i f.eks te uden en mao inhibator ? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Venter spændt på svar for at se om min aften blir federe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/mdma

www.erowid.org søge og du vil finde hvad du skal bruge [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Mimosa Hostilis, må du vel mene. Som indeholder DMT, som ikke har nogen oral virkning medmindre du har indtaget en MAOI...

/Jensus

Medlem

Det virker hvis man ryger det på en utrpolig undxerlog måde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
men jheg skriver mere senere ligenu er jeg trippet

Insane psychedelia user!

Uddybning ønskes snarest [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og en løftet pegefinger til dig MDM@, du får ingen sympati herfra over de psykiske problemer du har, når du samtidig går og tripper på stærke psychedeliske substanser som DMT [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

/Jensus

Medlem

Som Jensus skriver skal der en MAO-Inhibitor som f.eks. Peganum Harmala el. Banisteriopsis Caapi til for at gøre DMT aktivt, ved oral indtagelse. Jeg har aldrig hørt noget om at ryge Mismosa Hostilis, kun at man kan lave et DMT udtræk på rodbarken.Har hørt at de sorte bønner fra Anadenanthera Colubrina, der ristes, pulveriseres og bruges som Yopo snuff også kan ryges.Der er blandede meninger og rygning af bønnerne, nogle mener det ikke har nogen særlig effekt, medens andre mener det kommer tæt på ren DMT.

Amnesia

Medlem

Hej så er min trip rapport kommet op [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
læs endelig:

DMT Trip uden maoi!

Hvis i har spørgsmål angående trippet så post da herinde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/MÐM@

[ 08 September 2002: Besked ændret af: MÐM@ ]

Medlem

Jeg må indrømme at jeg på intet tidspunkt har tænkt mig at ryge Mismosa Hostilis. Jeg ville gerne ryge et DMT udtræk, men sgu da ikke ren rodbark. Hvad fanden er din ide med det. Hvad bygger det på? andres erfaringer, du kender eller bare noget du har hørt? eller laver du bare nogle selvdestruktive forsøg?

Amnesia

Medlem

Hmmmm....*tænker længe...*
Det må blive Selv destruktive forsøg [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
men skam ikk noget der skal forsøges igen...
holder mig til krystal eller fem meo istedet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Spændende...

Gad vide hvor hurtigt det er muligt at brænde totalt af - syntes godt nok at der er et par kanditater der - især det der med den der "pause" get the point MDM@

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
Spændende...

Gad vide hvor hurtigt det er muligt at brænde totalt af - syntes godt nok at der er et par kanditater der - især det der med den der "pause" get the point MDM@
<HR></BLOCKQUOTE>

Ved du hvad du er ikke andet end lort.
Alt hvad der kommer ud af dig er lort...
Du er pisse dobbelt moralsk din attetyde stinker og du blærer dig med at tage mange stoffer...
Hvad gør det dig til No life looSer!
Sidder og skriver en pm til mig hvor du skriver at du engang har hapset 50 kix hvad fanden kan jeg bruge den historie til.
Jeg skrev en trip rapport om mine 24 gule diamanter af en grund nemlig at det er mit vildeste e-trip til dags dato du skriver du hapsede 50 kix fordi du gerne vil være sejere...
But guess what...u aint...
det ikk en konkurrence...step ned fra tronen baronesse!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MÐM@:
Ved du hvad du er ikke andet end lort.
Alt hvad der kommer ud af dig er lort...
Du er pisse dobbelt moralsk din attetyde stinker og du blærer dig med at tage mange stoffer...
Hvad gør det dig til No life looSer!
Sidder og skriver en pm til mig hvor du skriver at du engang har hapset 50 kix hvad fanden kan jeg bruge den historie til.
Jeg skrev en trip rapport om mine 24 gule diamanter af en grund nemlig at det er mit vildeste e-trip til dags dato du skriver du hapsede 50 kix fordi du gerne vil være sejere...
But guess what...u aint...
det ikk en konkurrence...step ned fra tronen baronesse!
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu skal ret jo være ret ikke Kasper?

For det første er der ikke noget sted i min pm hvor der står skrevet at jeg gjorde det for at være sej - hvis sandheden skal ud frådede jeg dem fordi jeg ikke længere havde kontrollen, men trippet var ganske fedt.

En anden ting - stav rigtigt det gør dine indlæg en del federe at læse - især når du sviner - fordi den letteste at svine tilbage med er jo stave og grammatiske fejl - netop derfor jeg ikke gider udspecificere hvilke fejl det drejer sig om [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

En tredje ting er at jeg nok tager minimalt med stoffer - tror jeg har taget stoffer måske 5 gange siden jeg så dig sidst - like - det er ikke alle der har brug for at flygte så meget som dig.

Og korrekt det er ingen konkurrence - men alligevel lader du dig angribe af ,og ligefrem læse ord der ikke er skrevet ,at jeg
har spist nogle flere kager end dig, så jeg ved ikke hvem der ikke har fattet at det ikke er en konkurrence - helt personligt syntes jeg, og jeg ved at nogle fra mit krew osse syntes dette, at det er lidt skægt at have indtaget lidt mere end de andre man tripper sammen med - eller på en anden måde er længere væk og mere mystisk - fordi det er det som det handler om - at have det sjovt, være mystisk og trampe rundt - ikke bare fråde alt hvad man komme i nærheden af uanset hvad det er - sådan som du kører den - men det er jo osse vildt stilet - ligefrem at misse en contest pågrund af knalder - eller tabe den - det er lidt flovt - det må jeg nok indrømme af ting som der har været 100% nødvendigt for mig at gøre er blevet gjort uanset hvor lam jeg har været forinden, det er dig der er lorten Kasper - ikke mig, det er dig der lukker lort ud - den dag du indser det får du det måske lidt bedre med dig selv og måske der fatter du at stoppe lortemaskinen.... Forhåbenligt for dig..

Dedikeret medlem

@admins en ting er fjolserne her der har en ret så underholdende bitch fight kørnede. Men når man begynder at skrive folks navne uden at de selv har gjort det først.............. dårlig stil

Medlem

MDMA/ELVEN RAVER

Jeg ved ikke hvad for et sygt spil i har
kørende, men hvis det MDMA skriver er rigtigt, var det måske en go ide at holde det privat, jeg prøver ikke at lege politi betjent, det gider jeg ikke og har heller ikke ret til, men der findes mange herinde, mig selv inklusiv, der gerne vil være fri for sådan noget pis på boardet.Det er for useriøst og bidrager ikke til en skid.

Amnesia

well i dont care der går alligevel nok et stykke tid før jeg får net - og det bliver ikke psy.dk jeg spilder min tid på når den tid kommer..

Siden er jo ikke hvad den har været - dengang hvor jeg kørte samme stil som mdma - well - ja dem der kan huske det ved hvad jeg mener.....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@ER, jeg er efterhånden ret træt af at det eneste man ser til dig er dine åndsvage bitchfights.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
det bliver ikke psy.dk jeg spilder min tid på

så smut sq da' herfra din hjernedøde nar. Vi gider ikke have dig rendende hele tidne for at fortælle og hvor værdiløse du synes vi er. Slet ikke når du selv er den på boardet der nok har været længst ude.

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]