Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

...er titlen på en artikel i det helt nye chili-blad som jeg sidder med i hånden, artiklen findes online her : Dansk narkopolitik dræber.

Artiklen handler primært om HR i forbindelse med MDMA og er skrevet af Victor Szulc.

/Jensus

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Fed artikel... Det er bare lidt sygt det med procenter i Holland som har taget stoffer... Seriøst 12 årige på E... ( Men okay, sniffer selv speed og er kun 14 [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
hmmmm der står jo faktisk ikke 12årige på E, men personer OVER 12 som har prøvet E.

Meget stor forskel!! det kunne jo f.eks kun være 0,01% af de 12årige som havde prøvet det!

Dedikeret medlem

-Cuben-> du har da vist en lille statistiker i maven på dig :-)
Hehe de færreste mennesker der egentlig er klar over hvor meget statistiker kan manipuleres med i politisk øjemed.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hmmm, jeg glæder mig meget til at læse den, eftersom jeg selv har bidraget med et par udsagn. Håber jeg er blevet citeret [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
27 % af danmarks befolkning ved at statistikker ikke kan bruges til noget... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Nå det er jeg så ikke...Fuck mand, Lene Espersen er en grimey bitch, damn! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem

LÆKKERT!!!!!!!!!!!

endelig en ordenligt gennemarbejdet, argumenterendeHR artikel i Danmark!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
"Statistikker er som bikinier, de viser meget men skjuler det væsentligste!"

Udtalt af berømt dansk politiker...

Glæder mig iøvrigt til at læse artiklen!!

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Det ville hjælpe hvis den bitch til Lene forsvandt i en fart!!! møgsæk! har dog ingen ideer om at tage nogle former for stoffer, men har den meneing at hvis folk ville tage stoffer, så lad dem tag stoffer! Det sagde jeg også til en fremlæggelse, rager mig en skid om folk tager stoffer eller ej, dog vil jeg lige sige, hvis det er venner, så er det noget andet. Ville lige sankke med ham, om han ved hvad han gør!Men fri hash og stoffer, det lyder bedre end hvos det er lovligt!!! Jeg kan satdig ikke glemme at der kun er meget få der er døde af stoffer, og 12000 om året i Danmark døer af at ryge!

Ved dog ikke om heroin ryger er med i den statastik! men det er en forskel på mere end et par grader!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Citat fra artiklen: "Jeg har ikke tænkt mig at slække på lovgivningen, siger hun.
Tværtimod så er det min at se på, om der er behov for en skærpelse af lovgivningen. Fordi det er ikke acceptabelt, at nogen som helst tager stoffer."

Det er som om nogle mennesker bare ikke forstår, at vi er nogle der lever godt og uden (udover af regeringen foresagede) problemer med stoffer som vores allierede. Vi er nogle, som får en forhøjet livskvalitet og meget andet godt af vores forbrug.
Synes ikke kun at stoffer giver egoistiske goder, jeg har fx først fået øjnene op for naturen (glemmer aldrig mit svampetrip i skoven i tirsdags [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] siden jeg begyndte på stoffer.
Det er da også først efter jeg er begyndt, at jeg kan se et formål med kemi og biologi studeringen, hvilket i sidste ende tjener til landets fordel.

De største problemer er direkte og mere eller mindre indirekte skabt af politiken omkring stoffer, som artiklen jo også på en måde siger.

Staten er skyld i: prisen, stofkvaliteten/urenheder og ellers hele det ulovlige cirkus omkring stoffer.

Hvis bare "stofferne" kunne blive behandlet i stil med alkohol og nikotin... *snøft*

Vi er nogle der kan kontrollere vores forbrug allerede nu - mon ikke der ville blive flere af vores slags, hvis Lene Espergsen og lign. tog deres skyklapper af så vi kunne få nogle ordentlige forhold omkring stoffer?

(Undskylder kommateringen - eller nærmere manglen af denne)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er absolut positivt overrasket! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Endelig et realistisk syn på dagens Danmark! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 03 Oktober 2002: Besked ændret af: Dextrose ]

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Chili har skrevet mange fine artikler, og dette er bestemt ingen undtagelse.

Jeg er *helt* i chok over Lene Espersens syn på sagen - hun er simpelthen en farlig plet i dansk politik - en plet som må fjernes.

Føj for satan.

In our memories

@Jespar: Well, problemet er at han repræsenterer en generel holdning i befolkningen, en holdning som en stor del af vores medmennesker deler. Det bliver svært at få fjernet hende, eftersom den danske befolkning allerede er hjernevasket med propaganda. Desværre :/

-Psyko

Junior medlem

Jeg takker for rosen, godt at høre at den er populær 'i miljøet' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ja det er en god artikkel, gode ord fra en mystisk extacybruger på 19 år [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] heh Der må gang i nogle testkits her i DK ...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, han lyder da godt nok fornuftig og velinformeret, ham "Zak, 19 år"... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
jeg tror sågar jeg har en anelse omhvem han er... -lol- men det ved dumme lene espersen ikke... hun har ingen anelse om noget som helst... lad hende gå planken ud eller sælg hende til en eller crack-alfons og lad hende tjene penge til ham... det ville være langt den bedste løsning på problemet..

In our memories
Brugeravatar

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] god artikel

Lene Espersen sq prøve stoffer, så kunne det være hun havde en anden mening - eller os var hun endt som narkoluder på istedgade...
hun lyder ihvertfald dum nok til det

Medlem

håber hun læser artiklen...

vejle bibliotek (altså de ansatte med deres regnemaskiner) kan ikke regne. det kostede enten 1,25 eller 1,5 kr pr. side udskrevet... jeg udskrev de 5 sider, og det blev 6,50 kr [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]