Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Black Cobra
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Det sker jo [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
især når klokken er lort om natten hehe

In our memories

Geografisk sted: København
Welcome back Bøh!

Og for at holde mig til topic, så synes jeg alle grupperinger af mennesker inkl bander er i orden, sålænge de opfører sig 'pænt', ligesom det forventes af os andre...

Og hvis de ikke gør det, tjaaa, så er det da stadig i orden at en gruppe mennesker/venner har noget at samles om, men så synes jeg ikke længere at 'de sikkert nok er nogle flinker fyre man ku lære at kende og holde af' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 14 September 2002: Besked ændret af: Zonker ]

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
For at gå lige til kernen så er Black Cobras en slags støtte gruppe til Bandidos så speedy hvoffer dine lokale X drenge vil lege med dem må skylde deres uvidenhed hvis de vil bekæmpe hinanden indbyrdes så lad dem
men for at forklare lidt yderligere så er Black Cobras Primært indvandrere der er meget få danskere inde i det Presidenten for Black Cobras JASON er heller ik dansker og for lige at slå det fast en gang for alle så er Black Cobras 100% Kriminelle med alt hvad rockere normalt render og laver stoffer til skolebørn dummebøder etc. den eneste grund til at medierne først rigtig skriver om dem nu er at deres medlems tal er oversteget Bandidos og Hells Angels medlems tal selv hvis man medregner Red & White og Xteam
dog ikke Marokken endu (Indvandre Mafiaen i dk) jeg frygter en krig snart vil bryde frem da indvandrene i dk står for ca. 60% af narko slaget og HA og Bandidos kun har ca. 40% spørgsmålet er så bare hvem starter krigen

[ 23 September 2002: Besked ændret af: Marc ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Bøh --> i gamle dage? Hvor gammel er du? 60? Jeg tror næppe man kan lave værre vold end den jeg så i mine teenage år i firserne. Der var sgu ikke noget med at respektere at folk lå ned. Desværre.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Marc:
indvandrene i dk står for ca. 60% af narko slaget og HA og Bandidos kun har ca. 40%[ 23 September 2002: Besked ændret af: Marc ]<HR></BLOCKQUOTE>

Hey Marc!
Jeg vil meget gerne vide hvor du har de oplysninger fra, da jeg aldrig har hørt om noget lignende!
Der ud over tror jeg at det ville være ret svært at finde ud af hvem der står for narkosalget da der ikke går folk med rygmærker rundt på gaderne og siger: "Hey! Jeg er fra Black Cobra... Vil DU købe noget dope?"...!

Vh

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Selvtægt er generelt noget lort, det er min mening. Der findes selvfølgelig tidspunkter hvor man kan gøre undtagelser, men ikke ligefrem igennem diverse bander, det er IKKE vejen frem IMO.

-Psyko

Medlem

Lige præcis den information vedr. 60/40 % har jeg fra en panser der kom og fortalte om rockerne for at advarer mod dem til et forældre møde på mins søns fritidshjem

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Allerede for ½ års tid siden har der været uro på Staden, idet en perkerbande forlangte 5 mio. kroner for at lade stadens pushere være i fred.
Da det godtnok er lang tid siden jeg sidst har hørt om "racistisk" uro derude, kan jeg godt sige at oplysningerne om afpresning skulle som "insider"viden være gode nok!

Dedikeret medlem

@Channachem det var delvist blågård, men ellers mest klubberne fra ydre nørrebro, der har været en form for halv krig lige siden men er oxo med kontinuerlige fredsforhandlinger ind imellem.

Moderator
Brugeravatar

Oki. Sådanne individer skulle have en kugle for panden IMHO...det skulle være den eneste grund til at jeg blev rygmærke - at deltage i et sympatiraid mod blågårdswollaerne!

Dedikeret medlem

????

er staden pusherne da bedre???

for mig er en pusher sq da en pusher???

desuden er der en del af rygmærke folkene der støtter op bag bgp mf....

Insane psychedelia user!

Den eneste grund til at de "danske" rockere ikke gør det samme med staden det er da fordi det i forvejen er dem der tjener alle pengene på pusherstreet!
De andre bander vil bare have en del af kagen!
Der er ingen forskel og du kan ikke sige at indvandre-banderne er værre fordi de vil det samme som de andre!
Et rygmærke er et rygmærke lige meget hvad der står på det!
Og IMO skulle alle med rygmærker (mickey mouse og lignende undtaget) have en tur i fængsel, da de er kriminele!
Nogle mindre end andre men alle der er medlem af HA/Bandidos/Black Cobra+support crews (black&white, etc) ved udemærket godt at det er en organisation der lever af kriminalitet og de kan ikke bruge undskyldningen at de bare er med fordi "de andre er så flinke..."!
Bare min mening...

@Marc: Jeg tror under INGEN OMSTÆNDIGHEDER (caps lock gået i stykker [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) på den med at indvandrerne står for 60% af narko salget her i danmark!
Ham betjenten der har sagt det har enten været misorienteret eller endnu en uvidende racist!

VH

Moderator
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
er staden pusherne da bedre???

Egentlig ikke! Men jeg føler harme over folk af fremmet herkomst, der kommer og forsøger at infiltrere og smadre et eksisterende samfund. Dobbeltmoralsk?...tjaeh?
Men nej, jeg er ikke racist og har selv nogle indvandrere blandt vennerne. Men det er folk, der gør et stykke arbejde for DK, har respekt for DK og i det hele taget opfører sig menneskeligt - uafhængigt af geografisk oprindelse.

bgp mf...hvad er det?...smager det godt?

Medlem

QUOTE] [/QUOTE]
Såvidt jeg ved er det Dommeren der styrer uddeling af boder ikke rockerne og christianitterne selv der sælger ikke rockerne det er sandt er der nogle af de folk i boderne der er rockere men det er ikke rockerne der styrer det

[ 24 September 2002: Besked ændret af: Marc ]

Medlem

BGP = Blågårdsplads

Insane psychedelia user!

@Marc: Ja det har jeg også hørt men hvem tror du de køber hashen af?
HA+Bandidos...
Så de er tilfredse da de får deres andel af det!

VH

In our memories

CannaChem: Skal jeg opfatte det sådan at du er rocker?

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg thor nu heller ikke på den med 60% nok

her i midtjylland har de ihvertfald ingen ting at sige,jeg thor heller ikke de kommer til det, der er ikke regtik nogen der gider at sælge hash til dem så hvis man rander ind i en flok indvander så står de altid og ryger lorte standart,
jeg kender ihvertfald ingen der gider at sælge den brede til dem,men hvorfor også det de er der jo fint tilfrese med det dårlige standart som de bliver spidset af med,

haha vi har også lige fået banditos i byen 4/5 stykker rander roundt med en tøje med psylp?? 2 ??? andre med xteam, total griner og så rander de og spørger mig efter røg fordi de ikke kan skaffe noget ordenligt selv,
dybt latterligt

okey skive er måske heller ikke et så fortrukne et sted, det under mig fordi de vi har skive kasserne hvor der i pricippet er masser man kunne afprese og sælge narko til.

Moderator
Brugeravatar

Psyko: Jeg synes da ikke jeg har udtrykt mig som værende rocker [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Hvis du ser mig får du nok en anden opfattelse [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ...blot et lille ildelugtende, undervægtigt skrog af en kejthåndet, hjulbenet, platfodet og statsnassende skoledreng, med én besked på højre hånd som eneste, midlertidige tatoo...såeh...nej, jeg er såmænd ikke rocker i nogen henseende...

In our memories

@CannaChem: Jeg tåger vist for meget, på trods af at jeg havde læst dit statement igennem fem gange, havde jeg stadig misforstået det. Det må du så undskylde [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]