Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Hey derude
Hvis man nu ligger inde med et temligt stort lager af forskellige drugs, og man bliver snuppet med dem, så bliver det vel beregnet som om at det er til vidresalg, ikke????

Er der nogen som kender grænsen for hvornår
det tæller som privatforbrug, og hvornår man bliver tiltalt/mistænkt for vidresalg???

her taler vi om f.eks. Coke, amf, E osv!!

-Cuben link-

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det afhænger af hvor god du er til at tale... jeg har før hørt om folk der har bortforklaret 100 kex som stort privatindkøb...

Medlem

Geografisk sted: DK
På diskoteker er alt over et gram ikke accepteret som privatforbrug, coke amf...
Det er i hvert fald hvad en af mine venner engang han blev bustet for besiddelse af et halvt gram amf blev fortalt..
Kix det ved jeg faktisk ikke....
Men ja mon ikke taleevnerne har en del at skulle sige... Med mindre du støder på en eller anden tør grum antidrugpolicecop.
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Du må kun ha 1 kex, o.5 g amf, 0.2 g coke/heroin

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Det er sq ikke alle steder politiet er så lette, at sankke med.

Nogle steder kører de deres fucking nul tolerance politik, hvilket medførrer at man ikke må have noget som helst på sig hvís man altså ikke vil have en bøde. De kan sq finde på at tage ens bukser bar man har spildt bongvand på dem (FEDE NAZISVIN). [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Alkoholic> dvs hvis jeg nu bliver snuppet med 2 kix så bliver jeg dømt efter pusherloven? *lol*

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DZscum:
De kan sq finde på at tage ens bukser bar man har spildt bongvand på dem (FEDE NAZISVIN). [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

heh - *LOL*

en af mine venner er blevet stoppet med 3g amf, og da betjenten spurgte hvor meget der var, sagde han at det var lidt under 2g, og så fik han lov til at gå! - NOGLE af betjentene er endten ligeglade, eller ret dumme!

Dedikeret medlem

Nej så får du bøder! Du kan da bare vælge at lave grin, men hvis du blir taget med kun 1 kix, får du kun en advarsel... Flere er det bøder, og hvis du har rigtig mange er det nok fængsel ik!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
1kix udløser en bøde. Jeg stod sammen med en gut og snakkede så kom panserne og ville visitere os og de fandt en enkelt pille i hans lomme, det kostede ham 600,-

Medlem

Jeg blev taget med 1,5g amf udenfor pakhus 11.Det var dengang politiet startede op med deres store razziaer.Inden jeg skulle ind til festen, skulle jeg lige over og slå en streg. Så sprang der lige et par grumme civil betjente frem og vendte bunden i vejret på mig. Da de fandt mit speed, var de overbevist om at det var til vidre salg, selvom jeg prøvede at overbevise dem om af det var til mig selv.Der skulle godt nok også være lidt til en ven, men det synes jeg ikke de skulle vide.Det kostede mig 1000 kr i bøde og fandme om de ikke konfiskerede min billet, dumme svin.De sagde at jeg ikke måtte komme ind når jeg var påvirket. Dog brugte jeg mine talegaver og fik dem overbevist om at jeg ville sælge min billet hvis de gav mig den, så jeg ikke mistede de penge. Godt og vel en time efter jeg havde solgt min billet og sagt farvel til mine venner i køen, blev festen lukket af politiet, efter et ret stort narko fund. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Amnesia

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af speedy:
1kix udløser en bøde. Jeg stod sammen med en gut og snakkede så kom panserne og ville visitere os og de fandt en enkelt pille i hans lomme, det kostede ham 600,-<HR></BLOCKQUOTE>

Okay... Jeg har projekt i skolen lige nu, og mig og min gruppe har lånt en bog, hvor der står 1 pille er lovlig.... Men det er nok individuelt fra hver padde

Dedikeret medlem

hvornår er den udgave fra?

idag, er næsten alle stoffer ulovlige at besidde.....

dvs, du må gerne være påvirket, men principielt må du ikke have noget på dig. Det er ren venlighed hvis betjentene lader dig gå

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Grænsen ved kiks går ved 10 stykker, har dog en ven som blev snuppet med 11, det er der ikke kommet mere ud af end en bøde.
grænsen ved amf mener jeg går ved 2g.

Altså hvis du har nok til en dødlig dosis er det nok ret svært at bortforklare, på den anden side kan de vel godt se at det er billigere at købe stort ind hvis man junker den hver weekend, det kan de sku ikke sige noget, ved ikke om du så kan tvangs indligge dig på en afvænnings klinik.

over and out !

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Alkoholic> Nu var spørgsmålet jo ligesom ikke om det var ulovligt at beside 1 pille, men hvor mange man skulle beside for at det blev dømt som vidresalg. Derfor jeg 'lavede grin', for efter hvad du skrev så var det til vidresalg hvis man havde 2 piller.

btw så er den bog dig og dine klassekamerater bruger hvis lidt out of date.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Når vi nu snakker videresalg og straffe og den slags, er der så nogen der ved hvad straffen er sådan cirka hvis strisserne finder hampplanter eller svampe under dyrkning i en lejlighed...

Medlem

det afhænger vel af omfanget

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Aha - men hvor meget hash må jeg ha på mig for at overbevise svinene om sandheden - at tjalden er til mig selv??? Hvor mange g?

Slam Bong

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Er ved at blive pisse nysgerrig!
jeg havde sku forstået på det at stoffer var ulovligt!(men smøger dræber flere!) at besidde! hold da kæft jeg kunne havet trukket mig op til et 11 tal hvis jeg lige kendte denne side to uger før projektugen jeg havde!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Loven siger vel at det ikke er strafbart at have stof til eget forbrug, tror det er 5 g hash, 1 kix, o,2 g cola/amf men jeg ved ikke med svampe og mærker... De sidste er sgu lidt svære at måle mængden på (vi regner jo i milliontedele af gram)! Men hvis de (strisserne) finder det på dig bliver det konfiskeret, man burde bare ikke få en bøde! Det var måske værd at en eller anden fandt ud af det (skrev til politiet hvad grænserne er!)

Medlem

grænsen ved tjald går ved 100 G (her er det satdig kun bøde vi snakket om)

grænsen ved XTC går ved 10 piller

det er jeg 100% sikker på, da jeg kender folk som er blevet med de mængder.

grænsen ved amf ? det er stadig lidt uklart men det er ihvertfald ikke 0.2g, jeg tror nærmere det 2 g.

[ 24 September 2002: Besked ændret af: poke-1-kenobi ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]