Jeg startede(i forhold til nogle andre herinde) ret "sent" med at drikke mig fuld, da jeg var 14. Dengang var alkohol, ligesom nu, et feststof for mig. Jeg drikker for at hygge mig, og have det sjot. Når man er til en fest, er det sku lidt sjovere hvis man får lidt at drikke. Folk bliver ofte lidt mere åbne når de har fået lidt indenbords. Dog synes jeg, at det er knap så fedt at drikke sig så lam, at man ikke kan huske en dadel dagen efter. Det er måske meget fedt når man er 15-17 år, men nu hvor jeg er blevet nogle år ældre, er det helt klart federe at drikke knap så meget, men så til gengæld kunne huske det hele [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Med hensyn til tjalden, så startede jeg også forholdsvist sent der. Røg min første J i en alder af 19, men begyndte først at ryge regelmæssigt da jeg var 21. Mit forhold til cannabis er dobbeltsidet. På den ene side, kan det være et utroligt godt stof hvis man skal hygge sig sammen med kammeraterne, eller hvis man er til fest, og skal tidligt op dagen efter. Dog plejer jeg at holde hash(i større mængder) og alcohol adskilte. Jeg bliver så fucking stenet hvis jeg drikker samtidigt med, at jeg ryger - knap så fedt hvis man sidder til en fest. Den anden side af mit forhold til cannabis, er det at ryge alene. Jeg bruger ofte cannabis som anti-stress middel, og der er intet så fedt som, at have været på arbejde en hel dag, og så komme hjem og ryge en j. Hash har virkelig åbnet mit sind for en hel anden forståelse af verden. Jeg er begyndt at nyde naturen meget mere, og har mere glæde i de små ting i livet.
Held og lykke med din opgave, håber ikke du har fået en alt for negativ holdning til stofbrugere af debatten herinde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
|