Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: TELTTUR ! :D
Junior medlem

Hey Psy ! :D

Min svoger og jeg pakker vores atv'er næste fredag og tar på roadtrip heroppe i det mørke nordjylland hvor vi skal sove i telt :rocking: Nogen der har erfaring med teltture og tjald !? :P

- Rocko

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det skulle være muligt?

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
lad være med at ryge inde i teltet... :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det kan i nu godt, bare luft ud. Med hensyn til hashen så husk at ilt og varme nedbryder thcen. Så holdt det så koldt i kan og i en lufttæt pose. Efter mine erfaringer kan et par dage hvor en klump ligger i solen fjerne over 50% af effekten. Det er dog svært at måle, men det blev meget kedeligt.

Og lad være med at køre atv når i har røget. Der er en grund til jeg har plastik fortænder. :D

Junior medlem

Hehe, nice :D Det kommer lige i huskeren ;b
Glæder mig bare til at se hvor seje vi er når vi sidder og er mega skæve i en mørk skov med alle mulige underlige lyde :P

Vi har tit tullet rundt på crosserne når vi har været skæve, og der er aldrig sket noget :D udover at man får den syge tørker på :P

Medlem
Brugeravatar

TicTac skrev:

Gør jeg nu altid... Man skal bar ha et askebære :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
DoYouSpeakWak?? skrev:
Det kan i nu godt, bare luft ud. Med hensyn til hashen så husk at ilt og varme nedbryder thcen. Så holdt det så koldt i kan og i en lufttæt pose. Efter mine erfaringer kan et par dage hvor en klump ligger i solen fjerne over 50% af effekten. Det er dog svært at måle, men det blev meget kedeligt.

Og lad være med at køre atv når i har røget. Der er en grund til jeg har plastik fortænder. :D

50 % af effekten ?
Underligt hash du skaffer dig :D
let fordampeligt ;)

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
usling skrev:
TicTac skrev:

Tænkte bare mere at Nylon + varme ting ikke altid harmonere sammen? :p

Medlem
Brugeravatar

TicTac skrev:
usling skrev:
TicTac skrev:

Tænkte bare mere at Nylon + varme ting ikke altid harmonere sammen? :p

lever livet farligt.

Medlem
Brugeravatar

Skæve teltture er noget nær den aller fedeste aktivitet i den danske sommer. Gerne primitivt og spontant.

Mit råd er dog at researche en lille smule i de primitive overnatningspladser der findes rundt omkring, og bruge dem i stedet for bare at slå teltet op i en skov. Havde der været allemandsret som i eksempelvis Norge og Sverige, havde det naturligvis været det fedeste bare at gøre det sådan, men det er der desværre ikke. Hagen ved at gøre det alligevel, er at ufatteligt mange folk får ufatteligt ondt i røven over det, og inden natten er omme, er der derfor en vis sandsynlighed for at I har haft besøg af en emsig landbetjent.
De primitive overnatningspaldser er iøvrigt ofte ret fede. Ofte er det på et stykke ufrugtbart jord hos en landmand, eller lignende. Derudover findes der også en del kommunale pladser i eksempelvis skove. Ofte er der en vandpost (hvilket i vil blive glade for), en bålplads og endda ofte en stabel brænde til fri afbenyttelse. Prisen spænder mellem gratis, og en tyver pr snude.

God tur!

...Og nej, vær nu venlige at lade være med at køre (i trafikken) når I er skæve.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

DoYouSpeakWak?? skrev:

Og drukket for den sags skyld, kort version: usa, whisky shots, voldsom atv, mørke, skrænt, bagover, avv.

Ellers kan jeg anbefale denne side:
http://www.friluftskortet.dk/

Der er masser af pladser hvor man kan slå telt op gratis eller for en 10-20 kr. og så er der vand, bålplads evt. bad osv. Og ellers er det jo lovligt at overnatte på alle danske strande så længe man ikke bruger telt. Men en presenning lagt på jorden og så foldet hen over en gør det nu fint, og ellers kan man jo også bare lægge sig efter duggen har lagt sig. Og hvis der kommer vrisne idioter og forsøger at smide en væk så kan i henvise til følgende: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0 ... x?id=13137

Men stortset alt friluft orienteret + cannabis kan anbefales, kano, kajak, vagabondtur, telttur, vandretur osv.. mega optur.

(Baudelaire 1860).

Junior medlem

Tak for den fede respons :D Min svoger og jeg har ogs glædet os hele ugen, og kan fandme snart ikk vente mere :D

Dedikeret medlem

Kan kun anbefale de primitive teltpladser (friluftskortet.dk, som Pivo Cerveza også nævnte). Jeg og nogle venner overnattede på en af dem, her for et stykke tid siden. Det var så fedt, og ejerne af pladsen var enormt imødekommende. Så bare gør det :wink: !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]