Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jul 2009 02:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2005 16:01
Indlæg: 51
Substans/er: Salvia Divinorum
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
10X Standardiseret extrakt, købt i amsterdam. Øjenmålt til cirka 0.05gram

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Setting: Et natursted, ved en stor sø, ude på landet.
Sindstilstand: Halv deprimeret, rastløs.
Sygdomme: Astma.

Triprapporten
Jeg har længe haft lyst til at opleve SD, og da jeg fik muligheden for at købe et brev ekstrakt på en tur i holland, så slog jeg til.. Men ventede omkring et års tid med at prøve det.
Jeg er lige kommet hjem fra en ferie, og har over en længere periode følt mig rastløs og deprimeret, og nu var der tid og lejlighed til at tage bilen og køre ud til et natur område med en stor sø og smuk udsigt.
Det var ikke muligt for mig at få fat på en tripsitter, kender ingen der vil, så jeg var en smule betænksom ved at prøve det alene, så jeg var ekstra påpasselig med dosering.

Jeg målte omkring 0.05 gram af (der var 0.5 g i brevet, og jeg tog ca en 10 del af indholdet), og puttede det i hovedet på min helt nye bong som, steg ud af bilen, og gik ind på en naturlegeplads hvor jeg satte mig på en træplade og trak vejret dybt.
Tænder ligtheren, suger, det fanger ilden, og en tæt hvid røg fylder bongen.. Da hele indholdet gløder beslutter jeg mig for at det er nok, jeg hiver alt røgen i kammeret ned i lungerne, og holder vejret i hvad jeg bedømmer som 20 sekunder..
Kigger over på en træstup som har ingraveret et ansigt (eller.. det tror jeg da..), jeg ånder ud, og en tynd hvid røg forlader min mund, smagen er ganske udholdelig sammenlignet med pot (efter min mening)
Tænker at det nok skal blive sjovt..
Så kigger jeg ud mod lysningen og mærker et tryk på begge sider og på ryggen, og jeg kan se at træerne bøjer sig sammen for enden af lysningen, og danner en tunnel, det føles som om den lille lysning hvor jeg er presser mig ud, tænker "Jeg er i skovens røv, heh" tager bongen og min vandflaske og det er virkeligt svært at holde ved dem, fornæmmer dem faktisk knapt, men kan mærke at de trækker i mig..
Jeg trænger til at ligge ned, og bevæger mig over mod et sted der er lidt mere privat og hvor der er en bænk og et bord, jeg løber derover mod, det er ret svært at holde kursen, og jeg kommunikerer på en eller anden måde med vandflasken om at det er okay at gå derover..
Det lyder fucked, men det føles somom der er en tilstædeværelse, en universiel tilstedeværelse som bliver projekteret ned til en følelse som på samme tid er en tanke, som jeg tænker.
Jeg ligger mig på bænken, og hører en bil køre op på parkeringspladsen, tænker at jeg er ret ude af stand til at kommunikere normalt eller agere på en fornuftig måde hvis jeg bliver konfronteret, så jeg beslutter mig for at sætte mig tilbage i bilen.
Gåturen er lettere end den første, føler mig egentlig mest svimmel.. Sætter mig over i bilen og lukker øjnene hvor et grønt robot-hestehoved smiler hurtigt til mig, men det forsvandt igen med det samme.
Kigger op i loftet på bilen, min visual-snow er lidt mere udtalt end normalt, og det er som om der er bølger i sneen. Ganske pænt.. Tænder musikken og stirre på lampen i loftet, som er slukket.. Et øjeblik føles det somom den er ved at åbne sig op åbne op for et andet univers, men det sker ikke.
Jeg sidder og lytter til musik, og tænker på nogle drømme jeg har haft (I fuld ædruelighed) om at min hjerne var ved at rådne og jeg var ved at blive sindsyg.. Konkluderede at jeg i sidste ende selv bestemte om drømmene betød det ene eller det andet, og at alt nok skal gå.
20-30 minutter efter går jeg ud af bilen og konkluderer at trippet er forbi og jeg kan køre hjem.

En sjov (lidt ubehagelig pga. setting, men hellere der end ved en eller anden idiot jeg ikke kender, eller hjemme hos mine forældre) oplevelse, som klart skal gentages med en lidt højere dose, i en lidt bedre setting. Men først om noget tid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2009 10:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Tak for en god triprapport :)

En anden gang du vil trippe i naturen, så kan det nok være en god idé, at være der et stykke tid inden man begynder at trippe - så man får det lidt bedre med omgivelserne, og ved hvor tit og hvor der kommer mennesker fra.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team