Hey her sidste weekend var jeg til electro karneval, klart årets fedeste fest indtil videre.
Fik taget en del kiks alle 3 dage.
Havde ikke den sædvanlige nedtur som til tider kan være rigtig slem psykisk "For mig".
Jeg har haft det helt fint indtil igår aftes.
Vi havde en røvfuld familie på besøg fik noget god mad og fik en smule % indenbords alt gik helt fint og humøret var højt.
Da alle var smuttet besluttede mig og min bror sig for at sætte en film på (frygtelig lykkelig) fantastisk film
Pludselig da vi kommer halvt ind i filmen ændre min sindstilstand sig på et split sekund fra at være ikk euforisk men ihvrtfald godt humør til et stort hul hvor alt så sort ud, begyndte at mindloope og få den nervøse følelse i maven og hle i kroppen. håber i forstår hva jeg mener

.
Det hele blev mere og mere psychedelisk, blev ligesom lukket inde i mit eget univers og mindloopede konstant om DET her var en depression der kom snigende! for har sku alligevel mange uafsluttet ting jeg ikk rigtigt kan overskue osv. skal lige siges jeg slet ikk tænkte over jeg havde taget kiks weekenden før, så det var sku pænt uhygge. Jeg ku slet ikk vende noget som helst til noget positivt what so ever. Gik så ind i stuen og lagde mig lidt for mig selv, pludseligt begyndte jeg så at få ondt i venstre side og først kommer jeg i tanke om jeg tog kiks forrige weekend. Det beroligede mig en del ligesom at ku give dem skylden. Pludseligt gik min sindstilstand sig fra SORT til lys igen og følte mig lettere opkvikket som om jeg havde drukket et par kopper sort bønne

Det er så her i kommer ind i billedet.
Er det facts eller fiction at det kan skyldes min E koger her i weekenden?
Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende så må i meget gerne skrive en kort fortælling

For syntes sku det var ret ubehageligt for ikk at sige nok til jeg ikk har lyst til at tage kiks igen, for det hele blev så SORT. Har simpelthen aldrig været helt derude som jeg var igår hva angår at være depressiv.
Take care //