Hej.
Jeg har fået ca. 15 Alopam-piller, eller det har jeg fået at vide det er. Min kilde er RET pålidelig, men jeg har dog stadig en lillebitte tvivl i maven om hvorvidt de er ægte.
Pillerne ligner andre benzo'er, har en delekærv, hvor der står A og L på hver side. Jeg har slået det op på medicin.dk, og kan se at det er hvad der skal stå på Alopam-piller.
MEN jeg kan også se på medicin.dk, at man kan få nogle Pinex-piller hvor der står A-L på. Det jeg så er bange for er, at det er nogle sådanne jeg har fået i stedet!?
Hvordan kan jeg være sikker?
Jeg har prøvet at op til 4 af gangen, og jeg synes jeg kan registrere en lille effekt, men det er ikke det helt vilde.
Er Alopam bare nogle meget svage benzo'er, som man skal have en del af (10+) for at det virker ordenligt, eller er jeg blevet snydt og sidder med hovedpinepiller?
Hvad tror I? Og hvordan synes I jeg skal dosere? Jeg er IKKE benzo-tolerant.
Så har jeg også lige et andet spørgsmål: Af min læge får jeg Imovane/Imoclone, som jeg kan læse på medicin.dk er en benzodiazepinagonist. Betyder at de IKKE kan tages sammen med alm. benzo'er? Jeg tænker på det med at de hedder benzoAGONIST. Betyder det ikke at de "frastøder" benzo's virkning?? På den anden side, kan jeg nu ikke forstå hvis et sådan benzo-lignende middel som Imovane ikke skulle kunne virke sammen med alm. benzoer (Alopam).
Nåh... det var en ordenlig omgang. Håber på et hurtigt og korrekt svar! Mange tak på forhånd!

På forhånd tak for svar!