Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

men kan mine san pedro'er ik blive til noget(lige plantet... dumme mig!), hvis jeg nu er rigtig kærlig ved dem. de står i plastikposer med huller i en udestue... når det bliver koldt tar jeg dem ind, gir dem evt. lidt kunstigt lys... Men sidste år plantede jeg nogle lidt for sent, og da det blev koldt, var de åbenbart ikke store nok til at klare det [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ... håber det går

Hvis du bare søre for at de ikke får frost og rykker dem ind i varmen når det bliver for koldt i udestuen så skulde de nok kunne klare sig.

MVH¨
Piercer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
yep, frost og overvanding er det eneste der kan tage livet af dem. De er nok de mest hårdføre vækster jeg nogensinde har haft - så vær ikke bekymret for dem, de skal nok klare sig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

jeps elle vist de er man kun har et sted til sine cacti og der blive for kold om natte så give pedro en hug på så han ikke fryser .for når spisen er frysen så vokse den ikke vider lige op .(de kan så også være lige meget for de ser også griner nok ud)
ps har selv prøve en af mine cacti .line en fryse skade agurk ikke godt

[ 20 2002: Besked ændret af: trold ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
hvad fanden er det du snakker om??? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

hehehihi [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ok nu

[ 20 2002: Besked ændret af: trold ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
"jeps elle vist de er man kun har et sted til sine cacti og der blive for kold om natte så give pedro en hug på så han ikke fryser .for når spisen er frysen så vokse den ikke vider lige op .(de kan så også være lige meget for de ser også griner nok ud)
ps har selv prøve en af mine cacti .line en fryse skade agurk ikke godt"

Jeps eller hvis det er man kun har et sted til sine kaktus, og der bliver for koldt om natten, så giv pedro en hue på så han ikke fryser. For når spidsen er frossen, så vokser den ikke videre lige op (det kan så også være ligemeget, for de ser også griner nok ud). Ps. har selv prøvet en af mine kaktuser, ligner en frost skadet agurk ... ????

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Godt vi har en tolk, for det var da helt fucked [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

ja...

sidste år gik både min og en kammerats ud. Den hos min kammerat er sandsynligvis død af en overdosis passiv bongrøg... men min? Fuck det, tak for hjælpen. Hvis den går ud holder jeg JER personligt ansvarlige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]