Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh området
Så skal vi være for BLÆÆÆSTEEEEE Lørdag d 3. August i Amager Bio !!!!!

Har ikke været i Amager Bio i et par år, men i anledningen af INFECTED MUSHROOM´S besøg i DK og altså nærmere Amager Bio lørdag d. 3. August, SÅ hersker der ikke så meget tvivl omkring, at DE danner rammen om den SVEDIGSTE og FEDESTE trampefest i Kbh lige præcis dén nat !!!!!!

Lidt fra techno.dk's side:

"Infected Mushroom har skrevet release på deres egen hjemmeside at de vil besøge Danmark den 3 August i år

Samtidig har Amagerbio.dk skrevet at der skal renoveres og åbningsfesten vil blive et brag af en Technofest arrangeret af OCEAN og R.I.P Promotion

Mere Info vil komme senere...."

KOM DERUD OG FYR DEN FOR HÅRDT AF !!!

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Wauw!

R.I.B. Promotion - det kan jeg ikke gå glip af!

Hahaha...

Medlem

@DEX Hvis man går op i at arrangementer skal være ordentlige, bliver man sq nødt til at vide HVEM man har med at gøre.
Jeg er kræsen ! Hvis jeg skal til fest er det sq ikke helt ligegyldigt, HVEM der afHOLDER den [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] !!!

Det er den ene side af det. Den anden ting er, at Amager Bio er blevet renoveret- lyder jo interessant nok i mine ører, for det er jo altid lidt spændende at se et nyt og forhåbentligt da forbedret sted !!!!
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ja, så burde du sguda vide at RIB promotion er de arrangører der har RØVRENDT flest folk !!!

Og du kalder dig selv for kræsen?

Medlem

JA, dét er jo ikke ligefrem forbigået mig...Been there !! Det var bla derfor jeg fremhævede deres navne... For jeg håber lidt på, at nogle flere har hørt el kender nogen som kunne bekræfte, hvad jeg selv har hørt, og det er af nogle stykker som har lidt insider-info vedr. dette her arr. og de skulle efter sigende pga, at det er Infected Mushroom der kommer, har oppet sig rigtig meget. ?? Meeeen OM de har, finder vi jo selvfølgelig først ud af d. 3......!!

I lige netop dette her enkelte tilfælde pga at det er INFECTED MUSHROMM kunne det for undtagelsesvist for min skyld afholdes i en lade omgivet af stearinlys, for denne her gruppe, er KULT og er en af de eneste jeg VIRKELIG kender og har fulgt i mange, gode år [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] De holder. Der ikke så meget der ! Dér er jeg kræsen.

Men selvfølgelig ville det klart gøre en betydelig forskel at arrangementet løber ORDENTLIGT af stablen !!!

I dette her tilfælde, er arrangørerne faktisk lidt overflødige, for gruppen og kendere kommer der for MUSIKKEN !!! Og der er mange, gamle kendere !!!!! Men man vil jo alligevel helst have det hele til at gå op i en højere enhed [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af cRaZsAiNt:

Jeg er kræsen ! Hvis jeg skal til fest er det sq ikke helt ligegyldigt, HVEM der afHOLDER den !!!

---

I dette her tilfælde, er arrangørerne faktisk lidt overflødige, for gruppen og kendere kommer der for MUSIKKEN !!!
<HR></BLOCKQUOTE>

Kan du bestemme dig? Du tåger jo rundt, mand...

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
INFECTED MUSHROOM + P.O.T.S
DJ´s Amit duvdevani + Jonas&Datai og flere
ja det står der på mine billeter hehehehehahaha

det bliver den lammeste tur i min endnu unge stof-epoko [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

vi må lige finde ud af at mødes derinde?

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Ja, det skal nok blive fedt! men der er bare et lille problem for alle jer der ikke er blevet 18 endnu! man skal være 18 for at komme ind! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
/me er glad for at jeg er blevet 18! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator

/me glad for at jeg stadig kan kneppe dig i røven

så kender man jo en man kan låne et sygesikringsbevis af!

Medlem

Geografisk sted: danmark
ha ha infected mushroom... det står der sguogså på min billet.. jeg ved ikke om jeg er den eneste der har lagt mærke til det, men når man spiller billetten baglæns så råber den: BLÆSEFEEEEST... 33 rpm mine herrer.. så skal i bare høre. i'm out.
Ps: det bliver ikke alene rart.. det bliver også lækkert..

In our memories
Brugeravatar

Skummel kombination egentlig... Infected og POTS...

Medlem

@DEX Ha Haaa Der er sq gået seriøst kløveri i dette her !!

Ja, i DETTE HER tilfælde pga. "INFECTED MUSHROOM" er jeg liiidt kold hvad ARRANGØRERNE angår. Ikke 100 % ligeglad, men HEYYY det er den svedigste gruppe der kommer til landet !!!!
Skrev vist "afholdte", hvilket selvfølgelig henviser til arrangørerne, det var en fejl. Hvad jeg mente var GRUPPEN, for det er sq DEM der BÆRER dette her arrangement, ALLRIGTYYYYY [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] Er igang med at flytte nu, så jeg har bare pc'en kørende i baggrunden, og er altså ikke helt PÅ og foccuseret, sorry sorry

Det korte af det lange er: INFECTED MUSHROOM kommer !!! Og DERFOR kommer JEG !!!
AAAAAAAUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Infected er vel ok, men hvis grunden til at jeg skulle slæbe min møgdovne røv med ind i AB (hader stedet), så er det p.g.a. P.O.T.S.

de rykker tilgengæld for vildt!!!!

Junior medlem

For os der ikke skal til Bioen eller bare skal opleve dem to gange, så kommer de også til Skive Hallerne d. 27. september [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hey, jeg tror ikke det er noget problem at slippe ind i bio'en selvom man ikke er blevet våd bag ørerne. Det er ihvertfald hvad folk siger herude på beton-amager!

-Psyko

Moderator

jeg tager et sygesikringsbevis med alligevel!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Aight, better safe than sorry!

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
folk skal nok ikke regne med at det bliver fedt i skive,

det er en lille pis by hvor folk DANCE musik,

men okey siden det er infected der kommer så bliver der nok fuld hus aligevel på grund af navnet,

det skulle vist forgå under en KÆMPE "LASER PYRAMIDE" (--- fuckt op ord

billitet er vist omkring et per hundere så det er ikke så slem igen,
regner med at tage der ud hvis jeg kan få fat i nogle drugs der passer der til,

Medlem

Geografisk sted: danmark
amager bio + 2 gram islandske zyller + 1.000000 blæste mennesker + amit duvdevani(den ene af dem fra infected hvis nogen skulle være i tvivl) = syg optur... jeg var der d'herrer... og hvor var det fedt!!!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Er der ikke nogen der lige kan poste deres ynglings infected-numre?
Jeg har hørt et par stykker, og jeg var ikke specielt imponeret, men jeg må jo ligesom være gået glip af et eller andet, begejstringen taget i betragtning [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]