Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey, jeg har lige fået fat i noget GHB! Har aldrig taget det før så er rigtig spændt - på den gode måde. Dog er der mange der siger at det minder meget om alkohol hvilket foruroliger mig noget, for jeg ser alkohol som et temmelig kedeligt stof.

Er der et par stykker som kan beskrive forskellen på virkningen mellem alkohol og ghb? Hvad gør GHB så fantastisk? (ka jo se at nogle er helt vilde med det). Fordele, ulemper ift alkohol?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Personligt synes jeg ikke at GHB minder om alkohol, hvert fald ikke hvis man rammer den rigtige dosis. Jeg kan sagtens virke helt normal på GHB og hvis jeg rammer den rigtige dosis for jeg en dejlig buzz og generelt velvære i kroppen, mit syn bliver ikke sløret og min balance er som normalt. Jeg bruger det ikke som fest-drug (som jeg har fornemmelsen af at andre gør), jeg bruger det der imod som jeg bruger opiater, til stille og rolige aftener.

Men pas på, lige som opiater her jeg svært ved at holde mig fra det og det samme kan gælde for dig

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
hmm.. asso ens hoved kan godt køre lidt rundt.. man er lidt rundtossed osv.. ligesom når du er fuld.. men du er ikke dum oven i skallen som når du er fuld vil jeg da lige sige :).. men de fysiske symptomer man får på alkohol forekommer da på GHB.. at man er lidt ude af balance og sårn :)..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
IMO er GHB i tæt familie med alkohol, og GHB hører også til i den "kedelige" kategori, men det skubber dig mere direkte i positiv retning (velvære og overskud) end alkohol, og så bliver man generelt mindre dum og mere liderlig af GHB. Jeg oplever det sådan, at jeg får et buzz i kroppen, som stimulerer et eller andet, sådan så jeg får lyst til at gøre noget aktivt og at snakke hele tiden.

GHB er vel så fantastisk, fordi det er så mildt og føles til dels naturligt, så man glemmer egentlig lidt, at det er et stof og ikke et kosttilskud, man går og indtager. Man kan fungere i alle situationer på det uden at virke påvirket (på de rigtige doser), og så er der stort set ingen mærkbare bivirkninger efter det - man er bare ekstra glad. Det er nemt at ende ud i noget med, at du tager GHB til næsten alle lejligheder, nogle gange bare for at gøre turen på posthuset eller indkøbsturen sjovere. Det er sådan, jeg selv har fundet ud af, hvor farligt det egentlig er at rode for meget med, selvom man ikke føler sig afhængig af det.

P.s. - Alkohol er stadig sjovere og vildere i festlige sammenhænge IMO. Man bliver jo bare dummere på alkohol.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan slipper i afsted med at dosere GHB'en og hvordan kontrollerer i kvaliteten af stoffet?

Jeg har kun prøvet det en enkelt gang og gik fra super lækkert til helt på røven inden for en enkelt hætte; men jeg ville meget gerne eksperimentere mere med det som decideret alkoholerstatning til fester for det virker som om det er velegnet til formålet og det fucker ikke kroppen og hjernen på samme måde som alkohol.

Selvom jeg var ude af stand til at klare mig selv efter at have fået en enkelt hætte mere, så var hjernen stadig klar og da jeg vågnede om morgenen havde jeg det perfekt - så ens træning osv går ikke helt død som efter en druktur... og så vidt jeg kan læse mig frem til, så ødelægger det ikke hjernen og kroppen som alkohol gør

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Hvordan slipper i afsted med at dosere GHB'en

Jeg har aldrig fået det dårligt af GHB, selv om jeg den seneste tid har indtaget en del. Jeg bruger altid mange timer på at bygge min rus op, konstant små redoseringer og på et tidspunkt rammer jeg det rigtige punkt med dejlig eurofori, på et tidspunkt forsvinder euroforien lige så langsomt og så ved jeg det er tid til en lille smule mere.

Citat:
hvordan kontrollerer i kvaliteten af stoffet?

Jeg laver mit eget GHB, så ved jeg præcis hvor stærk min blanding er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Minimal skrev:
Det er nemt at ende ud i noget med, at du tager GHB til næsten alle lejligheder, nogle gange bare for at gøre turen på posthuset eller indkøbsturen sjovere. Det er sådan, jeg selv har fundet ud af, hvor farligt det egentlig er at rode for meget med, selvom man ikke føler sig afhængig af det.

Det kan jeg nikke _meget_ genkendende til, så derfor alle derude.. pas på, for GHB'en kan meget let blive et quick humørløft til selv de mindste ting - også hvis man har en dårlig dag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
IMO er GHB for kedeligt til at det er værd at bruge sine penge på. - og det er selvom GHB er HELVEDES billigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
IMO er GHB for kedeligt til at det er værd at bruge sine penge på. - og det er selvom GHB er HELVEDES billigt.

WHAT?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kan godt følge, at det er kedeligt. Det bliver det faktisk hurtigt. Men alligevel er det meget rart til at få et boost. GHB er IMO mest egnet som reperation eller humørbooster efter anden omgang med stoffer eller dagen efter alkohol.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
spiffeh skrev:

Det synes jeg bestemt ikke :closed:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]