phornuphto skrev:
skou
hvad mener du i øvrigt med at amf er et taberstof? fair nok hvis du ikke kan li det personligt men nu er det vel ikke sådan at bare fordi man bruger amf, er man en taber? kan vi ikke blive enige om at det er hvordan man bruger det pågældende stof som er det vigtige og ikke hvad man bruger?
af ren nysgerrighed - hvor får du dit cola fra når nu det er så godt? har aldrig selv fået rigtig god cola hvorfor jeg er holdt op med at bruge det... spørger selvfølgelig ikke hvem præcis du får det fra men bare nogenlunde hvilke forbindelser du har? irriterer mig sgu at mange hele tiden snakker om hvor lækkert cola er og så får jeg kun lort!
Med et taberstof mener jeg at de positive virkninger slet ikke står mål med bare halvdelen af de bivirkninger og trælse "øv" ting der er ved dette stof. Har selv taget det en del får nogle år tilbage. Men har bare fået så meget fornuft ind i hovedet at jeg ikke bruger det mere. Har jo heller ikke sagt at bare fordi man bruger amf er man en taber, men må være ærlig at sige at jeg ikke kan forstå hvorfor det er at folk benytter sig at dette stof når der findes nogle andre som er så meget federe og sjovere, og som slet ikke har nær den samme negative virkning på kroppen.
- Det kommer forresten vist nok fra de internationale her oppe i dobbelt A