Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle derude. :rocking:

Jeg sidder her og har søgt i forummer og google og jeg ved ikke hvor.
Men sagen er at jeg ikke den fjerneste idé om hvorfor kokain absolut ingen virkning har på mig?
Jeg har prøvet en 3-5 gange nu uden effekter? Jeg ved dog det er meget stemnings præget.
Men det er ABSOLUT ikke fordi jeg har kedet mig eller noget alle gangene?
Nogle der evt kunne forklare mig hvorfor det bare ingen virkning har på mig?
Eller er jeg bare dum? (Som altid) :-P

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
hvor meget har du taget??? og du sikker på det cola?
kan huske første gang jeg tog en enkelt streg.. så kunne jeg slet ikke mærke andet end en sur smag i halsen... der tænkte jeg at cola er dybt skuffende og at jeg bare holder mig til E..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ingen virkning er der generelt en del her inde, der har rapporteret inklusiv mig selv. Det er jeg egentlig glad for, da jeg derfor ikke har brugt penge på dette alt for dyre stof. Jeg synes ikke, der er nogen grund til at blive ved med at købe coke, indtil man får effekt, for så vigtigt et stof er det heller ikke. Se det dårlige effekt som en grund til at ikke at købe det, for kokain er generelt ikke det stof, der kan anbefales.

Medlem

Har efterhånden prøvet det skidt nogle gange, det havde en lille effekt på mig første gang, dog ikke noget bemærkelsesværdigt vildt.
Jeg tror man skal vende sig til rusen på en måde, lære at mærke den, sådan havde jeg det ihvertfald....

det er sku heller ikke lige mit dråg of choice, har kun taget det i sammenhæng med store mængder alkohol.. kunne simpelthen ikke sige nej...

Junior medlem

Jamen jeg har prøvet hvor jeg har taget op til flere gram også, og er 100% på det var cola, tro mig!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
kan være noget dårligt coke du har fået fat i for de 3 gange jeg har sniffet coke har jeg kunne mærke det helt fint og mine venner det samme kender folk der har købt noget lort som de har revet et gram af hver og ikke har kunnet mærke en skid

Medlem

Måske har du haft for store forventninger... ? var du påvirket af andet, eller var det bare cåke?
var selv enormt skuffet første gang, selvom det somsagt virkede meget svagt på mig

flere gram lyder ellers meget voldsomt hvis du spørger mig.

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
ja hvis du tog flere gram ville du nok kunne mærke det hehe :D... Man plejer somregel begynde ryste lidt og blive meget euforisk og forvirret når man kommer op på et gram...

Men nu ved jeg jo heller ikke om du taler på en gang eller ialt hehe..

Medlem

Synes selv coke er sindsygt overvurderet. Det skyldes muligvis at det har været dårlig kvali, men skal gerne op på 2g for at få en ordentlig effekt. Og selv der synes jeg ofte amf er bedre. Eneste fordel ved coke er at man ik ka mærke det dagen efter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder til at i får skod coke.

Kokain af god kvalitet giver en meget mærkbar rus ved 40-50 mg.
Et gram skulle desuden gerne holde et døgn, uden at man sparer på stregerne. :wink:

Anyways det er sku spøjst som effekten varier fra individ til individ.
Personligt fornemmer jeg et snert af MDMA i kokain rusen.

Medlem

Jeg vil kraftigt fraråde jer at tage 2 gram coke, det er store doser vi taler om her, pas på jer selv.
Men hvis jeg var jer ville jeg da bare være glad for det ikke virker :) Coke er extremt dyrt og det er altså heller ikke så specielt igen, som der bliver sagt.
og velkommen :) har du læst om harm reduction?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
NSjælland Dude skrev:
(...)der tænkte jeg at cola er dybt skuffende(...)

Kokain ER dybt skuffende og spild af penge og hjerneceller

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nede ved søen, for at kysse frøer
Der er da en general trist holdning til Kokain herinde. Det lyder helt sikkert som dårlig Kokain. Det er ikke noget der kan anbefales, da der er stort afhængiheds potientiale.
Dog er det helt klart mit drug of choice. Er meget enig med Resist's indlæg. Af rigtig god Kokain bliver man høj, og man hviler i sig selv. Det er en rigtig lækker rus. Prøvede det med skunk, og en kande smoothie for nylig. Det er en god kombination, hvis man har i sinde at tage Kokain.

Junior medlem

Som et par andre har nævnt før mig, så har du nok fået fat i ret dårlig coke. Find en ordentlig pusher, som kan få fat i mindst 60'er.

Medlem

tigerfunk skrev:
Som et par andre har nævnt før mig, så har du nok fået fat i ret dårlig coke. Find en ordentlig pusher, som kan få fat i mindst 60'er.

undskyld jeg spørger, men hvad betyder 60'er?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nede ved søen, for at kysse frøer
60'er er temmelig godt vil jeg mene. Det mest almindelige her i landet er mindre rent.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
tigerfunk skrev:
Find en ordentlig pusher, som kan få fat i mindst 60'er.

Hvad er "60'er"?

Imo er coke også overrated, og det har ikke noget at gøre med, at jeg har fået dårlig eller god coke. Synes bare effekten er så subtil sammenlignet med psykedeliske stoffer, og når man er vant til noget mere smæk for skillingen, så er coke bare en dyr måde at få et dopamin-release på.

Desuden bryder jeg mig ikke om pulverstoffer, der i 99,9% af tilfældene er cuttet, og ofte med et aktivt stof (dvs lægemidler af diverse beskaffenhed, og ikke bare sukker/kreatin). Noget man bør overveje, inden man rykker alt for meget indenbords, da man snildt kan komme op på signifikante mængder koffein, hjertemedicin og antipsykotiske stoffer ved at rykke et par gram coke over en aften :S

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Gennemsnitsrenheden i DK er omkring 40%

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
tigerfunk skrev:
Find en ordentlig pusher, som kan få fat i mindst 60'er.

Hvad er "60'er"?

Imo er coke også overrated, og det har ikke noget at gøre med, at jeg har fået dårlig eller god coke. Synes bare effekten er så subtil sammenlignet med psykedeliske stoffer, og når man er vant til noget mere smæk for skillingen, så er coke bare en dyr måde at få et dopamin-release på.

Desuden bryder jeg mig ikke om pulverstoffer, der i 99,9% af tilfældene er cuttet, og ofte med et aktivt stof (dvs lægemidler af diverse beskaffenhed, og ikke bare sukker/kreatin). Noget man bør overveje, inden man rykker alt for meget indenbords, da man snildt kan komme op på signifikante mængder koffein, hjertemedicin og antipsykotiske stoffer ved at rykke et par gram coke over en aften :S

Hvad er din begrundelse for at kokain og andre pulver stoffer skulle være cuttet med ting som hjertemedicin og antipsykotiske stoffer?

Det lyder i mine ører mere sandsynligt at de bliver cuttet op med laktose, kreatin og lignende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Coke er et utrolig dejlig stof imo, men det har jo helt klart også noget at gøre med hvor man får det fra, jeg køber ikke andet end "sten" da jeg på den måde har bare en smule vished om at det ikke er 90 % laktose og 10 % cola. Hvis det er rigtig god cola burde du slet ikke lyst til at indtage 2 gram cola!?. Nu hvor du selv siger at du ikke kan mærke det hvad så med at finde en anden dealer og evt prøve det han har? For mig eget vedkommende så er det lykkedes mig og 3 andre venner hver især at få et gram cola til at holde en hel weekend. Det var noget godt cola! :)
Men er klart enig med noname i at når man først har leget med psykedeliske stoffer så virker cola lidt som en meget meget dyr døgnflue, men synes nu alligevel at det er meget rart med lidt cola når man skal i byen og hygge med vennerne 8)
- bare ikke for tit

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]