Lå og så Kill Bill her til aften og blev fascineret af tegnefilms sektionen, hvor man ser den japanske psyko bitch hævne sine forældres død.
Jeg kunne godt tænke mig nogen film i denne genrer, gerne meget voldig og overdrevne. Jeg kender dog ingen titler og mangler der for lidt hjælp.
_________________ Citat: "Jeg lå heldigvis (på en passende dose syre) i min skurvogn alene på landet hvor ingen kunne nå mig, da jeg blev lullet ind i en syg Truman Show / The Matrix agtig virkelighedsdelusion."
Jeg har som sådan ikke nogle favorit shows, men har set hele Elven Leid, som er ganske kort. Hele Full Metal Alchemist, som har et fedt univers. Twelve Kingdoms er meget fantasy, men også ganske svær at følge med i pga alle de japanske ord de bruger. Lidt Bleach har jeg set, men den fangede ikke mig synderligt. Naruto er faktisk en udemærket historie. De har også de old skool shows som Gundam osv.
Tilmeldt: 04 maj 2007 01:34 Indlæg: 564 Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Der både rigtig gode (voldlige) japanske tegnefilm så som Akira (En klassiker) og Dominion Tank Police (Husker den ihvertfald som god ) Og så findes der de virkelige ekstreme så som Urotsukidôji serien (Ikke for sarte sjæle)
Princess Mononoke Rigitig god advanture anime, der ikke så meget vold, men nogen vildt flotte kamp scener, og nogen utrippede elementer
Nausicaa Of The Valley Of The Wind Total usyret og flot adventure anime. Lidt det samme som Mononoke, bare sci-fi future. der ikke så meget vold, men nogen vildt flotte kamp scener, og nogen utrippede elementer
A Full Metal Panic ikke lige min stil, men meget voldig og overdrevne, og fyldt med manga babes i lårkorte skirts. Så man får virkelig noget for pengene