Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
WB Nicho - long time no see...

Det kan tage et helt liv. Desværre

Jeg mener nu næsten at jeg har fundet mig selv - men for at finde ud af mere er jeg nok nød til at "hjemsøge" de steder hvor jeg tror jeg har det bedst - men der er fanme langt til GOA - alt for langt - men jeg er sikker på at efter en måneds tid dernede så fatter jeg hvem jeg selv er - og hvis ikke - så rejser jeg verdenen rundt - tror ikke at man kan finde sig selv i DK - medmindre at man er utrolig dansk - og de fleste mennesker idag er internationale - så jeg vil regne med at for at finde sig selv skal man ud og rejse eller ihvertfald se noget mere end DK - sådan har jeg det med det.

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
he he goa...
tor squ ikke du finder andet end afbrændte hippier og en frygtlig masse dope...

naah hvis man skal finde sig selv skal man på ricki lake...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Hvor lang tid det tar ??? Jeg kan sige at jeg har ledt længe og ikke fundet mig endnu ! Personligt tror jeg hellere ikke at det hjælper at rejse ud for at finde ind ! Men det er måske bare min personlige fortolkning af begrebet finde sig selv !

Hamp det jeg mente var at for at skal kunne finde mig selv skal jeg et sted hen hvor naturen stadigvæk er stor - om det er GOA eller en eller anden regnskov - spiller squ ingen rolle - naturen kalder og det er klart der jeg kan finde mig selv - selv i de danske skove føler jeg mig tættere på mig selv.

[ 17 April 2002: Besked ændret af: Elven Raver ]

Medlem

Goa... Columbia...

Jeg synes alligevel at jeg ser nogle paraleller, eller er det bare mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Paraleller???

Du syntes altså at det lyder somom at der skal være narko der hvor jeg er - det kan jeg ikke lide - det er ikke nødvendigt - det er bare et bonus - desuden kan jeg blive høj bare af at være i en skov - så narkoen spiller nok ikke det vilde ind.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
man er den man er og hvis det ikke er godt nok så er det da synd for den/dem der har problemet

[ 17 April 2002: Besked ændret af: guffe ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
tag nogen flere svampe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Det var ikke lige det jeg mente, jeg mener når man er kommet langt nok ud til ikke at kunne huske hvad det er man siger til de forskellige ting, fx når en siger noget til en, og man ik ved hvad man skal sige igen, så må man jo finde på noget, men det ik altid det noget er hvad den anden forventer, eller kan godtage, og det er pisse irreterende... Når jeg mener finde sig selv mener jeg man kan snakke om alting, være med over i klassen når alle snakker i en stor masse osv....

Jeg snakkede med en som virkelig var kommet på en skæv vinkel på syre, han gik / går til en holotrolog
.

Lyder det som noget smart noget?

NIcho nogle gange må man finde sig i at være en outsider - regn ikke at det er dig der er noget galt med - det er nok de andre

Det er squ os outsidere der er de sejeste...

Hvis man da kan lide at være en outsider

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Hvor lang tid kan det max tage før man finder sig selv?

Insane psychedelia user!

LOL, guffe og caqtus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det der holotropic lyder da spændene. Hvis jeg ikke husker galt var det Stanislav Grof der skrev nogle ret gode bøger omkring LSD terapi !

Insane psychedelia user!

Det har han skam, http://biblioteksbaserne.dk/WBVBA/query-sh.asp?base=vej&lfo=grof%20stanislav@

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Jeg ved at jeg ikke hører hjemme i dk! jeg har to hjem! et i Hillerød og et i Bo'ness! Nogle gange føler jeg at jeg ville have det meget bedere i Skotland! sammen med min familie! Men mine forældre vil ikke flytte hjem før jeg er blevet færdig med gym.! og der er desværre 3 år endnu! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Jeg kan huske sidste sommer hvor jeg var der ovre og jeg har aldrig haft det så godt! jeg var sammen med min fætter(Som jeg deler alt med) og vi havde det så skide fedt! vi drak os stive, vi røg os mega lamme! det var så dejligt! men de gamle har sagt at der ikke er penge nok til at tage der over i år! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] men det er der ikke noget at gøre ved! men jeg håber at jeg kan få skrabet nok penge sammen til at kunne tage der over selv i efterårsferien!*kryser fingre*
Jeg ved ikke om jeg nogensinde vil kunne finde mig selv i dk eller i skotland! måske! måske ikke! jeg må se tiden an.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg har også engang være i Skotland...:) Har dog ikke rødder der, men den storslåede natur og de flinke mennesker, har helt sikkert også gjort et stort indtryk på mig... Som jeg plejer at sige, så skal jeg helt sikkert hjem til Skotland på et tidspunkt i mit liv...:)

Kunne helt vildt godt tænke mig at trippe oppe i højlandet... Det er fandme så smuk en natur...:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ER:
NIcho nogle gange må man finde sig i at være en outsider - regn ikke at det er dig der er noget galt med - det er nok de andre
Det er squ os outsidere der er de sejeste...
Jeg må erklære mig ret enig.

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Tror ikke jeg har fundet mig endnu, eller at jeg nogensinde vil gøre det... men tror principielt at det ikke har noget med stedet at gøre... når folk finder sig selv kan det lige så godt ske i et fængsel som i naturen... just my 2 cents.

Mvh
Xanadu

Medlem

For mig er det helt sikkert i skovende!!
Der har jeg det bedst og der føler jeg at jeg virkelig kan være mig!!! men det er jo forskelligt fra person til person, jeg elsker bare naturen [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

... jeg har altid været mig selv.. men det er måske ikke normalt...???

få nogle flere ego-død oplevelser...!!

og læs telefonbogen... fra A-Z så kan det være du finder dig selv... ellers bare prøv på http://www.oplysningen.dk/menu/sm2.htm

Hyg dig med at lede... hvis du er forvirret - så tror jeg din søgen er lidt som at finde en nål i en hø stak...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]