Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej allesammen,

Jeg opretter denne tråd da jeg i fredags havde en meget ubehagelig oplevelse efter indtagelse af nogle ecstasypiller (lysegrøn/blå Rolex), som jeg tvivler meget på indeholder MDMA/MDA e.l., og i så fald, en meget lille dosis kombineret med noget andet.

Omtalte pille er af denne type (meget lys grøn/blå):
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=7068

Kort om min oplevelse:
time 0: Vi var tre venner som starter med at indtage 2 piller hver, på forholdsvis tom mave (faste ca. 3 - 4 timer forinden).
+1 t: Næsten ingen reaktion - en lille smule varme og lidt fugtige hænder var det eneste.
+1½ t: Stik imod al fornuft - men i desperation for at mærke den dejlige MDMA-følelse - tog vi 2 hver mere.
+2t: Jeg begynder pludselig at trippe helt vildt. Jeg har aldrig oplevet noget så vildt (og slet ikke på MDMA - jeg har aldrig prøves LSD, syre e.l.). Jeg så syner overalt, og jeg kunne på ingen måde kontrollere det. Når jeg så på fjernsynet, hvor der var musikvideoer af lækre piger, så de for mig ud til at være utrolig grimme, gamle, uhyggelige og "farlige". De begyndte at ligne gamle mænd, så gamle at de nærmest var døde. Det lyder utrolig sært, men alt jeg kiggede på, lignede gamle ting. I min stue var det som om det faldt ned med gamle, visne blade og der fløj insekter rundt over det hele. Jeg var dog helt til stede, og kunne godt tale med mine venner mv., men jeg orkede det nærmest ikke. Alt hvad jeg kiggede på havde et åndedræt, og hvis jeg kiggede på billeder/mønstre, var de fyldt med "liv".
Det sædvanlige med at lyset forstærkes på MDMA var også her, men måske gange 10.

Jeg var selv blevet lidt skræmt over at jeg trippede så meget, men heldigvis var jeg i stand til at berolige mig selv, da jeg jo har læst meget om det, og ved hvordan man skal forholde sig i sådan en situation... Tak til Psychedelia.dk - ellers havde min reaktion været væsentlig anderledes, ukontrolleret og uforudsigelig.

Ingen af de andre kunne mærke noget på dette tidspunkt. Jeg kunne med det samme mærke at det intet havde at gøre med MDMA, og jeg frarådede derfor de andre at tage mere - også selvom de var lidt misundelige på mit trip, som dog langt fra var behageligt. I meget korte øjeblikke kunne jeg rent faktisk nyde det, resten af tiden var skræmmende... Decideret skræmmende og ubehagelig.

Efter 1 - 2 timer da jeg havde vænnet mig til trippet og kunne kontrollere det, tager vi videre i byen. Ingen af de andre kan mærke noget stadigvæk.

+3 - 4t: Vi sidder på et diskotek på Vesterbro, og pludselig begynder én af de andre at trippe meget ukontrolleret. Han har aldrig prøvet mdma før, og denne aften skulle være hans første. Han ved heller ikke noget specielt om det, udover det jeg har fortalt ham. Hans reaktion var derfor præcis som jeg ville frygte at min ville ha' været, hvis jeg ikke havde haft mere indsigt i stoffers virkningmekanismer mv. Han blev utrolig, utrolig bange, og rystede helt vildt. På trods af at jeg selv trippede, måtte jeg konstant berolige ham og få ham på bedre tanker, selvom det selvfølgelig var noget nær umuligt. Heldigvis bor jeg kun ca. 200 meter fra det omtalte diskotek, så vi skyndte os hjem til mig, hvor vi begge trippede videre. Det dårlige trip fortsatte, og ALT hvad vi så i TV, var meget uhyggeligt - selv børneprogrammer, tv shop og musikvideoer. Piger som dem fra Pussycat Dolls, Britney, Beyonce osv. var utrolig uhyggelige, og deres ansigter blev forvrænget, med hårvækst forskellige steder mv. Vi var stadig helt ved bevidsthed, og de ting/syner vi så, var nærmest i 3D - som om vi kunne tage fat i nogle af tingene, eller have indflydelse på formen. Vi skiftevis frøs og svedte (med bare sekunders mellemrum). Uanset hvad vi prøvede, kunne vi ikke "slippe ud" af trippet, hverken ved at lægge os til at sove (det var ikke til at sove, selvom vi var trætte), eller ved at lukke øjnene. Når vi lukkede øjnene, fik vi tankemylder. Det var som om at man havde så mange tanker i hovedet på én gang, at hjernen ikke kunne kapere det - man gav op nærmest...

+6 - 8t: Vi indtager 200 mg. 5-htp og lægger os til ro (dog uden af falde i søvn), men heldigvis er det ved at aftage lidt.

Dagen efter: Humøret var ganske som det plejer - faktisk helt fint, også selvom det var et lortevejr. Den meget lidt søvn havde dog sat sine spor, men ellers var der ikke nogle umiddelbare bivirkninger.

Som jeg har understreget nok, var det en særdeles ubehagelig oplevelse, men alligevel er jeg glad for at have prøvet det. For jeg føler mig mættet omkring lysten til at prøve svært psychedeliske stoffer nu. Denne type stoffer har aldrig rigtig interesseret mig (da jeg ikke kan li' at miste kontrollen for meget over mig selv), og nu synes jeg at jeg er blevet bekræftet i dette. Også fordi jeg føler at jeg slet ikke kunne kontrollere trippet. Jeg har svært ved at begribe hvordan brugere af psychedeliske stoffer er i stand til at kunne "tilrettelægge" at de får et godt trip, og ikke et bad trip - men stor respekt til dem der kan. Jeg har dog også haft tanker om, at årsagen til det dårlige trip, muligvis har hængt sammen med forventelsen af, at få en lækker mdma-rus, og pludselig stå i noget meget anderledes, men jeg ved det selvfølgelig ikke.

Hvad synes I om min måde at konkludere på, at psychedeliske stoffer nok bare ikke er noget for mig, eller begriber jeg det forkert?

Og hvad tror du/I der kan ha' været i pillerne? Hvis jeg får fingre i én af dem igen, skal den naturligvis ikke indtages, men testes, og dernæst tilintegøres.

Jeg er overbevist om at der har været en form for syre, 2c-b, lsd e.l. i pillerne, og jeg må som sagt indrømme at det har skræmt mig lidt. Jeg er ikke færdig med e-piller - for har desværre ikke kontakter der kan hjælpe mig med ren MDMA - men det har fået mig til at tænke mig lidt bedre om inden jeg tager tilfældige ecstasypiller en anden gang. Jeg har dermed nu bestilt og købt et EZ Ecstasy Complete Kit som jeg fremover vil teste pillerne med - dette vil jeg i øvrigt råde alle ecstasybrugere til ligeledes at gøre:
http://www.eztest.com/shop/product_deta ... tem_id=129

Tak for at du gad at læse min oplevelse, og evt. komme med lidt feedback :-)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Så vidt jeg husker var der sidste år ét tilfælde af 2c-b i nogle beslaglagte piller. Men det er svært at gisne om, hvad du har fået. Men psykedelisk, lyder det til at have været.

Du har ikke gjort det nemmere for hverken dig selv eller dine kammerater, som oven i købet trippede første gang, ved at tage på diskotek, mens en sådan oplevelse stod på. Du skriver at du har læst en del på psykedelia, men i situationen glemte du i hvert fald en af de vigtigste ting; Set & Setting!
Der er mange måder at tackle et psykedelisk trip på, men at prøve at bekæmpe det, lyder ikke som nogen særlig givende idé.

Selvom du skriver du ikke er færdig med ecstacy, burde denne oplevelse være en øjenåbner.
Ecstacy-markedet er bundråddent

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
OhImNew skrev:
Tak for at du gad at læse min oplevelse, og evt. komme med lidt feedback :-)

Helt enig med Frugthat.
Dybt uansvarlig, kend dit stof, set & settings er disse begreber forbigået jeri?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Har en ven som har prøvet dem her, han siger at der er rigtig godt skræl på dem, han fik og vide at hans gut at der var LSD i disse piller, det skal siges at dengang man rigtigt spiste piller spiste vi godt over 10+ i løbet af en aften, og ham min ven siger at en af dem her skulle gi et godt trip, og med 2 skulle man komme et godt stykke i drømmeland. Så der er helt klart et eller andet udover gode gamle emma i !

Ville også lige ha lov til at påpege det med vigtigheden ved set & setting, specielt når det er første gang at man skal prøve et nyt stof, ved godt at der er mange der siger at det er fedt og trippe af på et disko, men jeg har sku altid bedst kunne li' og sidde og hygge rigtig godt igennem sammen med den faste vennekreds. :D

Medlem

Tak for jeres respons.

Men jeg var netop opmærksom på set&setting - vi startede hjemme hos mig, i rolige og tilpassede omgivelser. Vi forlod som sagt først mit hjem ca. 4 - 5 timer efter indtagelse, og da jeg selv kunne kontrollere det, så jeg intet problem i det - de andre trippede som sagt overhovedet ikke. De andre insisterede på at tage i byen (og jeg var også selv frisk nok på det, da jeg fik mit trip under kontrol), så det var lidt svært for mig at nægte dem det.

I øvrigt prøvede vi ikke som sådan at bekæmpe det - jeg prøvede som sagt at nyde det, men det var særdeles svært og kun muligt i ganske få øjeblikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

OhImNew skrev:
Tak for jeres respons.

Men jeg var netop opmærksom på set&setting - vi startede hjemme hos mig, i rolige og tilpassede omgivelser. Vi forlod som sagt først mit hjem ca. 4 - 5 timer efter indtagelse, og da jeg selv kunne kontrollere det, så jeg intet problem i det - de andre trippede som sagt overhovedet ikke. De andre insisterede på at tage i byen (og jeg var også selv frisk nok på det, da jeg fik mit trip under kontrol), så det var lidt svært for mig at nægte dem det.

I øvrigt prøvede vi ikke som sådan at bekæmpe det - jeg prøvede som sagt at nyde det, men det var særdeles svært og kun muligt i ganske få øjeblikke.

Rigtig nok, men tænkte også sådan mere på da i kom hjem igen, det jeg ihvertfald ved fra mig selv af der virker bedst når et trip er ved at tage overhånd, er at slukke lyset, tænde et par fyrfadslys og sætte noget musik på som man har det behagligt med, også bare ligge ned og slappe af eller sidde meget afslappet.

Junior medlem

Har selv prøvet disse piller, og jeg tog også 4, 2 ad gangen fordelt over et par timer. Jeg fik præcis samme rus som dig, og opfatter den enormt skræmmende, især da man slet ikke var forberedt på noget lignende. Det jeg husker mest ved trippet var den nærmest brændende følelse inde under huden, aldrig har jeg prøvet noget lignende. Har nu fået afvide af en ven som har testet dem, at der skulle være 2c-b i.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Nu har jeg også prøvet dem, og er sikker på der ikke er mdma i (ihvertfald ikke noget nævne værdigt), jeg er også mere over i en af 2C'erne, kan ikke helt sætte min finger på hvilken, har prøvet 2cb, 2ci, 2ct4, 2ce, og syntes mest det mindede om en mellemting mellem 2cb og 2ct4.. Men det er bestemt noget psykedelisk der er i.. Oplevede at ting så gamle ud, konturerne i loftbræder "morfede" rundt, mursten trådte ud af væggen, håndklæder blev levende.. En af dem jeg var sammen med var ude at brække sig.. Jeg fik 6, 2 til at starte med, og så derefter 1 engang i mellem..

Syntes mere det var sjovt end skræmmende, men fandme noget skod når man køber dem som værende MDMA, at men så får noget HELT HELT andet, det markede er bare bund råddent altså.. Men en sjov oplevelse.

Syntes meget pillen ligner den her :

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=14483

godt nok er den fra holland, men skulle da være mærkeligt hvis den ikke kunne finde vej herop, og der står den til at være testet til 2mg 2CB

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har aldrig prøvet noget af de der 2c(x)'er, men hvor lang tid virker de nu hvor jeg kan se at skidtet også er kommet til aalborg?
Kan rusen på disse kiks sammenlignes med nogen andre kiks gennem tiden?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg har candyflippet på dem, og jeg er også temmlig overbevidst om at vi har fat i noget 2C-x for det gik fandme amok.
derimod kender jeg en del som har taget dem, der alle er blevet enige om at de indenholder MBDB og ikke et 2C.
de er alle temmelig erfarne.
men jeg tror jeg har et EZ tilbage så hvis jeg får fat i nogen flere vil jeg gerne ofre en så vi kan få lukket sagen.

til trådstarter: det var godt du tog dig af dig selv og din ven, og skyndte jer hjem
og godt husket med 5-HTP'en.

Medlem

Jeg har selv prøvet den nævnte pille og synes godt nok ikke den var så psykedelisk som i andre giver udtryk for. Derudover har jeg bekendte som er yderst glade for netop denne pille og som har spist et fuldstændigt absurd antal af dem desværre. Mine bekendte som spiser dem fuldstændigt uden omtanke kører flere dage i træk uden søvn på disse og med mit ringe kendskab til 2c-b synes jeg alligevel, at det lyder en kende mærkeligt, at de skulle kunne være ubesværet vågne i 3-4 dage kun ved hjælp af 2c-b. Kan dette lade sig gøre?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Moowgli skrev:
Jeg har selv prøvet den nævnte pille og synes godt nok ikke den var så psykedelisk som i andre giver udtryk for. Derudover har jeg bekendte som er yderst glade for netop denne pille og som har spist et fuldstændigt absurd antal af dem desværre. Mine bekendte som spiser dem fuldstændigt uden omtanke kører flere dage i træk uden søvn på disse og med mit ringe kendskab til 2c-b synes jeg alligevel, at det lyder en kende mærkeligt, at de skulle kunne være ubesværet vågne i 3-4 dage kun ved hjælp af 2c-b. Kan dette lade sig gøre?

nej men i ectasy piller er der ofte flere stoffer blandet sammen.

det kunne f. eks. være 2C-I, MBDB og mCPP.
de finder også tit amf i piller.

og bare fordi de ligner hinanden er de nødvændigvis ikke ens.
du kan aldrig stole på ectasy tabeletter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
er ret sikker på det er mda.. hver gang jeg har prøvet mda har det os' brændt under min hud på en måde.
og det har jeg aldrig prøvet på andre stoffer..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg sad i selskab med nogen nytårsaften som spiste et par stykker hver, som lignede disse (mintgrønne med Rolex logo) - de mærkede ikke andet end lidt kvalme og temperaturen steg en smule...

Men er 2CB ikke meget dyrt i forhold til MDMA? De her piller blev købt som værende ecstasy og til normale priser - giver jo ingen mening hvis det er ren 2CB, som i den hollandske test så

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Jeg sad i selskab med nogen nytårsaften som spiste et par stykker hver, som lignede disse (mintgrønne med Rolex logo) - de mærkede ikke andet end lidt kvalme og temperaturen steg en smule...

Men er 2CB ikke meget dyrt i forhold til MDMA? De her piller blev købt som værende ecstasy og til normale priser - giver jo ingen mening hvis det er ren 2CB, som i den hollandske test så

det behøver nødvendigvis ikke være 2C-B

det kunne lige så godt være 2C-E eller 2C-I som er billigere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

galskabens-gardner skrev:

Af de 3 stoffer du nævner er 2C-B langt det nemmeste og billigste at producere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

yeti skrev:

Af de 3 stoffer du nævner er 2C-B langt det nemmeste og billigste at producere.

okay så er der da noget jeg total har misforstået.
thanx.

Medlem
Brugeravatar

jeg har candyflippet på dem, og jeg er også temmlig overbevidst om at vi har fat i noget 2C-x for det gik fandme amok.
derimod kender jeg en del som har taget dem, der alle er blevet enige om at de indenholder MBDB og ikke et 2C.
de er alle temmelig erfarne.
men jeg tror jeg har et EZ tilbage så hvis jeg får fat i nogen flere vil jeg gerne ofre en så vi kan få lukket sagen.

til trådstarter: det var godt du tog dig af dig selv og din ven, og skyndte jer hjem
og godt husket med 5-HTP'en.

Tror jeg har en du kan teste liggende fra nytår....
er næsten 100 på at det er mdma der er i vi har spist en del stykker af dem snart, alle med samme virkning som mdma.. hverken mbdb eller et 2c :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jay skrev:
Syntes mere det var sjovt end skræmmende, men fandme noget skod når man køber dem som værende MDMA, at men så får noget HELT HELT andet, det markede er bare bund råddent altså.. Men en sjov oplevelse.

LSDrejø skrev:

HC4L skrev:
Tror jeg har en du kan teste liggende fra nytår....
er næsten 100 på at det er mdma der er i vi har spist en del stykker af dem snart, alle med samme virkning som mdma.. hverken mbdb eller et 2c :)

folk har altså vidt forskellige oplevelser på de her piller, så jeg mistænker dem lidt for at være af flere omgange.
altså at de har lavet 2 eller flere forskellige potioner piller, men måske kun har haft en farve og et tryk.

det er bare en teori, slå den i gulvet hvis i vil.

HC4L: helt sikkert du sender den bare :roll:

Stodder
Brugeravatar

folk har altså vidt forskellige oplevelser på de her piller, så jeg mistænker dem lidt for at være af flere omgange.
altså at de har lavet 2 eller flere forskellige potioner piller, men måske kun har haft en farve og et tryk.

det er bare en teori, slå den i gulvet hvis i vil.
Jeg tror du har ret.

Fra http://www.sst.dk/publ/Publ2008/CFF/Nar ... _rap08.pdf
Citat:
Pillerne har forskelligt udseende, men
selv piller med samme udseende og logo kan have helt forskelligt indhold. Der er
ofte forskel på mængden af aktivt stof (stofkoncentration) i piller der ser ens ud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]