Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Ayahuasca
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
MAO-hæmmere forlænger overraskende nok (?) virkningen af alle aminer... men jeg ved ærligt talt ikke om Salvinorin-A hører ind under den kategori.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Nej, salvinorin A nedbrydes uafhængigt af MAO-aktivitet!

Medlem

Er ikke ekspert på det område, men ved at Salvia Divinorum bliver mixet med passionflower i nogle urtejoins.Passionflower indeholder harmine,harmalin, der jo fungere som en MAO-inhibitor, så det kan vel ikke helt nedbryde Salvinorin A.Derudover har jeg læst at Peganum Harmala kombineret med Salvia Divinorum ikke skulle være et godt resultat.
Her er en side, til dem der vil læse lidt om blandnings effekter,med Peganum Harmala http://leda.lycaeum.org/trips/index.360.shtml.

Amnesia

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
http://leda.lycaeum.org/Trips/A_Wonderful_Synergy.6175.shtml <--- lyder spændende [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Hey folkens!

Well jeg har da taget ayahuaca en del gange...med et lidt blandet resultat.

Mine erfaringer er at du skal være klar til at tage det...ikke bare psykisk men også fysisk!.....det smager ad helvede til!
Min erfaring er at det er bedst at lave 2 forskellige bryg....et af harmala'en og et af ayahuaca'en....

Harmala'en skal stødes let i en morter og derefter koges i en gryde ca. 30 min.
Vand kan tilsættes efter lyst, men denne bryg kan sagtens koges ned så der max bliver et shot(ca. 2cl) pr person. Skal sies!.

Mismosa Hostilis'en (eller hvad det nu hedder det DMT-rige præperat man nu vælger at bruge!)skal helst knuses helt!....en kaffemølle er et glimrende redskab(lad nu være med at bruge farmors så hun og gæsterne bliver småunderlige til det næste kaffeslabberras!*S*)
Herefter skal det koges længe...tag en stor gryde med vand...gerne 3-5 liters gryder....put godt med vand i...gerne 2 liter...og smid det pulver du har lavet af planten ned i vandet sammen med 2-3 citroner skåret i skiver(disse kan fjernes efter den 1. time, og bl.a. på smagen!*S*)
Når du har kogt væsken ned efter 1-2 timer(ved lav varme!!) så tager du en sigte og sier væsken fra....der må gerne være ca. en ½ kop per mand....

Herfra er proceduren som jeg har erfaring med:

Tag det første bryg med Harmala'en!

Vent ca. 45 min.

Tag din dosis af ayahuaca og sæt/læg dig ned og vent!....(Du kan med fordel fjerne den skidne smag efter du har drukket det ved at skylle(IKKE DRIKKE!!!) munden med whiskey eller lign.)

Vent til du får det sløjt og underligt!
Hold lidt tilbage med at brække dig, men knæk dig hellere hvis det er!
Jeg har selv erfaringer med at der går ca. 15-60 min før ayahuaca'en rigtigt slår igennem!
Herefter skal man bare give efter for kvalmen og herefter begynder det helt ultimative der sker når man bruger dette stof!*S*...

Der er jo skrevet en hel del om det så jeg vil blot lige nævne at de forholdsregler der er omkring ayahuaca og MAOi'er ikke skal tages for skæg og ballade!....hold faste som det skal gøres...spis helst ikke noget undervejs, men hvis det er så spis frisk frugt og intet andet....drik også helst vand.

Dette er et meget kraftfuldt stof!!!....pas på dig selv og nyd dit trip!...det skal slutteligt nævnes at den "rigtige" måde er at når du har kastet op første gang, skal du drikke igen...og sådan skal du fortsætte til du ikke kan holde bryggen indenbords!*S*...hardcore og helt uden for min lyst og rækkevidde!*S*.......but enjoy!

Håber det kunne hjælpe en smule!

Dwarfen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]