Goddag Psy.
Jeg idag begyndt at tage Motiron da jeg selv og min psykiater er ret sikre på jeg har ADHD.
Skal desuden prøve at kvitte hashen (som jeg ryger hverdag) i forbindelse med opstarten på Motiron
Ved egentlig ikke hvad jeg forventer af dette topic, udover måske nogle "råd" og jeg lige får skrevet mine tanker ned

Jeg skal spise en halv tablet på 10 mg., dvs. 5 mg. Motiron, 2 gange om dagen.
I dag kl. 11:30 tog jeg den første halve tablet efter et måltid.
I de første par timer virkede den egentlig okay; havde ikke vildt lyst til at ryge, og var egentlig positivt overrasket over pillerne.
Men så kom rastløsheden lidt op i mig, og synes jeg havde utrolig nemt ved at blive aggresiv og sur.
Så jeg besluttede mig for at ryge noget hash. Var slet ikke så "desperat" i forbindelse med at ryge som jeg plejer, og tog det mere med ro. Men havde stadig brug for det.
Blev ikke ret skæv faktisk, men kunne dog sagtens mærke virkningen.
Besluttede mig for ikke at tage den anden halve tablet, som jeg skulle, eftersom jeg havde fået hovedpine (tror pga. pillerne) og bare havde det lidt specielt. Udover det er jeg lidt bange for at "mixe" Motironen og hash.
Nåh.
Men jeg synes egentlig at pillerne i starten af i dag, virkede okay på mig, men så her senere begynder jeg at få lidt uro osv..
Ved godt at selvom jeg tager Motiron, vil jeg stadig have svært ved at kvitte hashen, og stadig være påvirket af min "mangel", men synes egentlig bare at jeg havde det meget specielt på Motironen. Følte nærmest ikke jeg var helt mig selv. Men hvem er jeg efterhånden også?
Er egentlig i tvivl om jeg bare skal vende mig til pillerne, eller om jeg skal prøve at klare den uden dem.