Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: 15 år, fuck en fuckt alder.
Har det nu, hun siger det er en Dexamfetamin pille.
og jeg har prøvet lidt at søge efter det, og har nu fundet frem til at det bare er en stærkere form for Ritalin. ØV!
Billede
Men ellers mange tak for svarene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

xBabs skrev:
Har det nu, hun siger det er en Dexamfetamin pille.
og jeg har prøvet lidt at søge efter det, og har nu fundet frem til at det bare er en stærkere form for Ritalin. ØV!

Det passer på ingen måde med den beskrevne virkning. Om igen.

Medlem

Hej!
Jeg fik sådan en pille i lørdags og mærkede intet ud over mine ben blev lidt tunge.

Det er en mild benzo.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Godt at spise noget du ikke ved hvad er.. :roll:

Medlem

Armaghetto skrev:

Jeg fik at vide det var en benzo da jeg spiste den. Han sagde også det var en 25mg pille, så jeg gik udfra det ikke ligefrem var morfin. Men en mild benzo. Desuden startede jeg også med at spise 12mg.
og reducerede derefter.

så hold din kæft lukket knægt.

Junior medlem

Geografisk sted: 15 år, fuck en fuckt alder.
okay?
Ved ikke rigtigt noget nu, men ved i hvert fald at det ikke rigtig gav nogen virkning på mig, når det kun var én pille jeg spiste.
prøver næste gang med to.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
crunk og xBabs; syntes mange har gjort det klart, at man på ingen måde skal indtage en substans som man ikke er sikker på hvad er, men lam jer da bare på jeres tabernarko :roll:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
crunk skrev:
Armaghetto skrev:

Jeg fik at vide det var en benzo da jeg spiste den. Han sagde også det var en 25mg pille, så jeg gik udfra det ikke ligefrem var morfin. Men en mild benzo. Desuden startede jeg også med at spise 12mg.
og reducerede derefter.

så hold din kæft lukket knægt.

Ja du fik af vide. Men fra hvem? Fabrikanten?

Hvilken mild benzo på 25mg, hvid og med enkelt delekærv skulle det lige være? Du kan få diazepam i 5- og 10mg, som også er blanke og ligner.

Drop den attitude der.

Dedikeret medlem

kemal skrev:
Hippikon skrev:
Citat Halose
Så er det jo ikke rivotril, da det som der påpeges er et præparat fra medicinalfirmaet Roche.
De rigtige findes også både med enkelt- og kryds delekærv. 0,5- og 2mg - orange og hvide. Forskellen er dog bare at de ikke er blanke

Har sku aldirg set rivotril med enkelt delekærv. Jeg får dem selv af lægen.. Og dem jeg har fået har der altid været dobbeltkærv på, lige meget om de er orange og er på 0.5 mg eller om de er hvide og på 2 mg.

Men hvis de er helt runde, hvide blanke med et delekærv på kan det jo være mange ting.. Men jeg vil alligevel gætte på enten nitrazepam eller hexalid efter beskrivelsen af dem.. Det kunne jo os være 100 mgs. fenemal, men jeg tvivler..

Dedikeret medlem

Hey Crunk. Det kunne jo sagtens være en risolid a 25 mg. Var den grøn?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes godtnok de minder meget om Dexofan - men som sagt kan de være hvilken som helst slags medicin, der er utallige hvide tabletter med delekærv på markedet!

Medlem

Geografisk sted: ja
Kodein DAK 25mg. Så er den afgjort.

Lav dosis kodein (eller høj) kan af en uerfaren opleves som følelsen "af at være fuld" som din veninde beskriver.

Men lad endelig være med at kaste 200mg i æderen, inden du er helt sikker. Dexamphetamin lyder en kende urealistisk, medmindre din "pusher" reagerer meget mærkeligt på stimulanter.

In our memories
Brugeravatar

Funky fungus skrev:
Kodein DAK 25mg. Så er den afgjort.

Lav dosis kodein (eller høj) kan af en uerfaren opleves som følelsen "af at være fuld" som din veninde beskriver.

Men lad endelig være med at kaste 200mg i æderen, inden du er helt sikker. Dexamphetamin lyder en kende urealistisk, medmindre din "pusher" reagerer meget mærkeligt på stimulanter.

Øhh okay?
Kodein er nok det bedste bud ja, men at det er afgjort? Argh. Kan jo være alt mellem himmel og jord, når idenfikationen mangler.

Medlem

Geografisk sted: ja
Ja ja, forkert formuleret. Hvis du læser videre vil du også se at jeg FRARÅDER at smide en "kodein-style" dosis indenbords, i tilfælde af at det er noget andet. Jeg ville bede personen som solgte det om at dokumentere hvilket præparat det er, da hendes påstande er modstridende.

Du har nok ikke smidt så mange penge overbord, så smid endeligt pillerne med, hvis du ikke kan finde ud af hvad det er. Det er ikke værd at risikere sit liv for 4-5 timers koger, som alligevel går i glemmebogen efter en tid.

HR i første række, så slipper man for en masse bøvl. Og selv MED HR kan det gå galt. Pas på jer selv.

Junior medlem

Hej derude hmm har fået en pille hvor der stod MM på. Er der nogen af jer det ved hva det kan være???

Medlem
Brugeravatar

Hej derude hmm har fået en pille hvor der stod MM på. Er der nogen af jer det ved hva det kan være???

Er der chokolade inden i ?

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Junior medlem

Er der chokolade inden i ?

Hmm nej lol

Junior medlem

Hmm nej men har fået den af en med ADHD

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.

Opret evt. din egen tråd :). Imens kan du kigge her, og se om du kan finde den: http://min.medicin.dk/Medicin/FindMedicin

Dedikeret medlem

M&M lol
var det ikke en ide at spørge vedkommende du får pillen ved? hvorfor spise/tage imod en medicin man ikke ved hvad er?....
er folk virkeligt så desperate? det er jo lidt meget ala russisk roullette det der!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]