Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejsa guys :o mega nice forum by the way.. :D
Det her kommer nok til at lyde lidt åndsvagt, men jeg ved ikke lige hvem jeg ellers kunne spørge.
Men altså min veninde og jeg skal ud og rejse her i morgen aften, og vi er begge to rigtig glade for tjald. Vi sad igår til en fest og snakkede om at det kunne være mega fedt at komme op og flyve ( altså i en flyver ikke sådan virknings messigt :P ) og være skæv på samme tid. Men vi har jo sådan lidt der her problem med at det er ret ulovligt. så vi kan jo ikke bare stå i billund og ryge en fed. Så var der en der kom på den idé at vi skulle bage hash kage, men vi har bare ikke tiden til det. Så vi kom frem til at vi måske bare kunne spise noget rent tjalde. Men det har jeg ikke så ingen erfaringer med.
Jeg har den her ven der en gang var i USA, som stod med en lille dopebag med skunk i, udenfor lufthavnen da han skulle til at hjem. Han vidste ikke lige hvad han skulle gøre så han åd det. jeg tror det er lidt svært at æde skunk og heller ikke så lækkert, men han åd det så. men virkningen kom først da han landede i danmark.
Så for at undgå det, og måske få nogle andre tips/råd om at æde rent tjalde, kunne det være fedt med lidt response/kritik haha :D
hvor meget skal man spise og hvor mange timer skal man vente på virkningen og sådan?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jeg kan ikke se hvorfor i ikke skulle have tid til at lave en kage? Køb en færdigblanding - maizena eller hvad de hedder.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Du kan godt spise det rent, men så får du kun ca. 1/5 effekt ud af det. Det SKAL varmes igennem for at du får fuld effekt af det.
Hvis du spiser det på nogenlunde tom mave tager det typisk ca. en time før det virker, men det kan variere en del. Det undrer mig ikke at rå skunk tager længere tid om at virke, da det må være langt sværere for kroppen at fordøje end når det er bagt i kage.

Hvis i ikke kan nå at bage (det tager jo også HERRELANG tid, en hel TIME eller sådan noget), kan i også bare smide hashen i en gryde med en gang smør, og varme det grundigt igennem på middel varme. Derefter i køleskabet med det til det størkner, og så kan i smørre det på brød og spise det sådan. Noget klammere end kage, men det virker.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Drupe skrev:
Hvis i ikke kan nå at bage (det tager jo også HERRELANG tid, en hel TIME eller sådan noget), kan i også bare smide hashen i en gryde med en gang smør, og varme det grundigt igennem på middel varme. Derefter i køleskabet med det til det størkner, og så kan i smørre det på brød og spise det sådan. Noget klammere end kage, men det virker.

Kan tilføjes at det er muligt at smelte smøret i en spiseske med en lighter eller spritbrænder og så spise det mens det stadig er varmt. Det er den hurtigste metode jeg lige er faldet over og den virker! Det kan dog ikke anbefales at bruge pot eller skunk da det ikke ligefrem er behageligt at indtage sammen med smøren ;)
Når jeg har brugt den metode har jeg brugt en kiks eller et stykke toast til at suge det smeltede smør og så ellers indtaget det. Effekten indtræffer efter ½-2timer og holder derefter i mange timer.

Ang. dosering vil jeg forslå jeg at prøve med 300-500mg. Jeg har aldrig selv været til at indtage store doser cannabis og 300mg kan sagtens gøre tricket hvis det er ordenlig røg.

Men som jeg læser det har i ikke planlagt en flyvetur endnu så ta da lige og prøv den orale cannabis rus inden så i ved hvordan den virker på jer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Jago skrev:
Drupe skrev:

Kan tilføjes at det er muligt at smelte smøret i en spiseske med en lighter eller spritbrænder og så spise det mens det stadig er varmt. Det er den hurtigste metode jeg lige er faldet over og den virker! Det kan dog ikke anbefales at bruge pot eller skunk da det ikke ligefrem er behageligt at indtage sammen med smøren ;)
Når jeg har brugt den metode har jeg brugt en kiks eller et stykke toast til at suge det smeltede smør og så ellers indtaget det. Effekten indtræffer efter ½-2timer og holder derefter i mange timer.

Ang. dosering vil jeg forslå jeg at prøve med 300-500mg. Jeg har aldrig selv været til at indtage store doser cannabis og 300mg kan sagtens gøre tricket hvis det er ordenlig røg.

Men som jeg læser det har i ikke planlagt en flyvetur endnu så ta da lige og prøv den orale cannabis rus inden så i ved hvordan den virker på jer.

som jeg læser det lyder det ellers meget som om at de har planlagt flyveturen, i morgen aften.
til trådstarteren så som de andre Hentyder lidt til kan i sagtens nå at bage en kage, i kan selvfølgelig også gøre som jago skriver her over med smøret, men uanset hvad så lad være med at spise det uden det er forbehandlet på nogen måde det vil virkelig være spild af hash.

Senest rettet af extanor 16 feb 2009 01:21, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Citat:
som jeg læser det lyder det ellers meget som om at de har planlagt fryveturen, i morgen aften.
til trådstarteren så som de andre Hentyder lidt til kan i sagtens nå at bage en kage, i kan selvfølgelig også gøre som jago skriver her over med smøret, men uanset hvad så lad være med at spise det uden det er forbehandlet på nogen måde det vil virkelig være spild af hash.

Ahhh ja fik vist sprunget den linie over da jeg gennemlæste det...

Men ja tjalden skal opvarmes i en gang fedtstof det kan binde sig til for at få en god effekt ud af det. Har selv prøvet at spiste en klump på ½g engang og det var ret meget spild. Der var da en svag effekt men ikke noget jeg ville gøre igen.

Men overvej lige jeres plan igen. Det lyder ikke til i har prøvet at indtage cannabis oralt før og det kan nemt gå hen og blive en meget kraftig rus hvilket nok ikke er at foretrække på en lang flyvetur hvis man slet ikke har prøvet det før.

Medlem
Brugeravatar

det må sgu være nederen og at spise skunk rent. Han er jo helt ude at skide.

hvor svært kan det være at finde et sted at ryge en joint. Evt ude på parkeringspladsen? der er sgu massere af spots mange steder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm kan det indtages analt egentlig?

8)

Medlem

Blæste Nico skrev:
Hmm kan det indtages analt egentlig?

8)

Uden tvivl, men jeg ved ikke om, du rent faktisk kan blive skæv på den måde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Bunden af en Lyseblå SweetChiliSauce Flaske
Forstår ikke hvorfor de ikke bare laver en hash te, tager ikke længer tid end at koge vandet, og finnolle.. skal også lige tilføje at det smager pisse godt med pickwick - en pose jordbær og en pose apelsin - til ca. 3 dl og 300mg skunk (Forslår Sativa)... og så honning,

Medlem
Brugeravatar

Forstår ikke hvorfor de ikke bare laver en hash te, tager ikke længer tid end at koge vandet, og finnolle.. skal også lige tilføje at det smager pisse godt med pickwick - en pose jordbær og en pose apelsin - til ca. 3 dl og 300mg skunk (Forslår Sativa)... og så honning, ca. ½-1½ time før det virker...

Wiki Admin
Brugeravatar

AlmostSalty skrev:
Forstår ikke hvorfor de ikke bare laver en hash te, tager ikke længer tid end at koge vandet, og finnolle.. skal også lige tilføje at det smager pisse godt med pickwick - en pose jordbær og en pose apelsin - til ca. 3 dl og 300mg skunk (Forslår Sativa)... og så honning, ca. ½-1½ time før det virker...

Det er så fordi at thc er sværtopløseligt i vand, og at det derfor er langt bedre at opløse det i fedtstof. Hvis det er en hurtig og nem drikkevare med hash man går efter, er kakao et mere oplagt valg. Søg evt. på "guldkakao".

Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Det er så fordi at thc er sværtopløseligt i vand, og at det derfor er langt bedre at opløse det i fedtstof. Hvis det er en hurtig og nem drikkevare med hash man går efter, er kakao et mere oplagt valg. Søg evt. på "guldkakao".

Ja, det har jeg fået at vide før, men kan ærligt talt ikke mærke den store forskeld på guldkakao og te'en. Jeg har røget hverdag de sidste par år, og jeg kan sagtens nyde en kop skunk te og blive godt høj af det, jeg bliver godt nok meget sumpet, men det virker da...

Wiki Admin
Brugeravatar

AlmostSalty skrev:
Drupe skrev:

Ja, det har jeg fået at vide før, men kan ærligt talt ikke mærke den store forskeld på guldkakao og te'en. Jeg har røget hverdag de sidste par år, og jeg kan sagtens nyde en kop skunk te og blive godt høj af det, jeg bliver godt nok meget sumpet, men det virker da...

Muligvis fordi vandet trækker flere sløvende stoffer ud?
Drikker du kun tevandet, eller spiser du også skunken bagefter?

Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Muligvis fordi vandet trækker flere sløvende stoffer ud?
Drikker du kun tevandet, eller spiser du også skunken bagefter?

Altså når jeg laver det, starter jeg med at koge noget vand i en gryde. Når det har været op at koge skrur jeg ned for varme og kommer te breven i. Så koger jeg lidt vand i en kedel og noller skunken ud og fin' hakker det. Derefter kommer jeg ca. en spiseske honning med top ned i en lille skål og kommer skunken i, så hælder jeg lidt vand fra kedelen ned i skålen og rør det rundt til det bliver flydene, og kommer det ned i gryden. Så rør jeg et par gange rundt i gryden og hælder det hele op i en kop og kommer lidt fløde i så det ikke er brænd varmt... så er der serveret,

Det så detaljeret jeg kan forklare det...

Junior medlem

AlmostSalty skrev:

Altså når jeg laver det, starter jeg med at koge noget vand i en gryde. Når det har været op at koge skrur jeg ned for varme og kommer te breven i. Så koger jeg lidt vand i en kedel og noller skunken ud og fin' hakker det. Derefter kommer jeg ca. en spiseske honning med top ned i en lille skål og kommer skunken i, så hælder jeg lidt vand fra kedelen ned i skålen og rør det rundt til det bliver flydene, og kommer det ned i gryden. Så rør jeg et par gange rundt i gryden og hælder det hele op i en kop og kommer lidt fløde i så det ikke er brænd varmt... så er der serveret,

Det så detaljeret jeg kan forklare det...

Kan kun give dig ret i at det er en super te!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]