Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg ved man kan lave sine egne wraps, men man kan også købe færdigt lavede wraps/tubes som eksempelvis Amico Sweet Palm Wraps. , som er færdigrullede tubes lavet af palmeblade.

Jeg ved der også findes andre wraps, men har ikke lige kunne finde dem. Kender i nogle mærker?

:D

Medlem
Brugeravatar

Urt skrev:
Jeg ved man kan lave sine egne wraps, men man kan også købe færdigt lavede wraps/tubes som eksempelvis Amico Sweet Palm Wraps. , som er færdigrullede tubes lavet af palmeblade.

Jeg ved der også findes andre wraps, men har ikke lige kunne finde dem. Kender i nogle mærker?

:D

undskyld men hvad har det med nikotinfri blunts af gøre ?? og jeg har aldrig hørt noget om nikotin i blunts godt være jeg tager fejl men lyder mærkeligt :shock:

Medlem

De hjemmelavede wraps = lavet af andet af tobak, når ikke man gider nikotin.

Man kan så købe færdigt rullede blunts, lavet af palmeblade, hvori man blot selv skal fylde cannabis.

Man kan også få wrappers lavet af andre urter end tobak.

Hvad :S Siger du der ikke er nikotin i blunts ?

Medlem
Brugeravatar

jeg misforstod dig vidst lidt , troede du mente i selve blunt wrappen var der nikotin . havde bare aldrig hørt om færdig lavet blunt men kun phillies :gud:

Medlem

Det er heller ikke færdigt lavede blunts, men tubes der skal fyldes :P

Men er wrappen ikke lavet af tobak ? Jeg vil mene der er nikotin i de fleste wraps, sidst jeg rullede med en bluntwrap, synes jeg ellers jeg kunne mærke lidt nikotin buzz, men måske var det placebo :S Ah seriøst, jeg tror der er nikotin i :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Urt skrev:

Men er wrappen ikke lavet af tobak ? Jeg vil mene der er nikotin i de fleste wraps, sidst jeg rullede med en bluntwrap, synes jeg ellers jeg kunne mærke lidt nikotin buzz, men måske var det placebo :S Ah seriøst, jeg tror der er nikotin i :P

nikotin i blunt wrapz , lyder lidt mærkeligt at putte nikotin i noget der er lavet til noget som man for de´t meste vil ryge uden nikotin.

Medlem
Brugeravatar

Urt skrev:

hmm det kan godt være .. men sidder her med en juicy blunt og der stå ik noget med nikotin indhold så jeg tvivler.. men kan da godt være der er i platinum's blunt wraps har bare aldrig hørt om det , det her skal vi sku lige finde ud af :D

Medlem

Meld tilbage mand :D

Jeg troede bare der var nikotin i alt tobak, medmindre man selv fjerner det osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Urt skrev:

Jeg troede bare der var nikotin i alt tobak, medmindre man selv fjerner det osv.

jeg tror ikke de er lavet af tobak, er ikke sikker. men da det ikke står på pakken kunne det godt tyde på der ikke er nikotin i ihvertfald, da de jo ellers kunne få en masse retsager på nakken ;)

Medlem

Nu kan jeg jo ikke linke til forhandlere, men de fleste skriver at der er tobak i. I hvert fald alle de kendte mærker. At det ikke står på de individuelle pakker, kan skyldes at de bliver købt kassevis. Det står heller ikke på alle cigarer, der sælges enkeltvis.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
extanor skrev:
Urt skrev:

jeg tror ikke de er lavet af tobak, er ikke sikker. men da det ikke står på pakken kunne det godt tyde på der ikke er nikotin i ihvertfald, da de jo ellers kunne få en masse retsager på nakken ;)

Hovedsagligt er de fleste bluntwraps lavet af tobak jo - der er da også rygeadvarsler på nogen af dem?

Medlem

kemal skrev:
extanor skrev:
Urt skrev:

Hovedsagligt er de fleste bluntwraps lavet af tobak jo - der er da også rygeadvarsler på nogen af dem?

Undskyld jeg ripper om i et gammel emne igen :wink:

Når du skriver hovedsageligt, er det så fordi du kender nogen der ikke er?

Jeg ser ikke de der cellulosepapirer som bluntwraps dog.

Medlem

Geografisk sted: CPH
Mange blunts er fremstillet af såkaldt tobacco plump/pulmp(hvad det nu er..)
Pulveriseret tobak der vidre fremstilles til den færdige blunt. Kender ikke til den præcise fremgangs metode + andre indgående matrialer. Så de der indholder nogen form for tobak, skulle også indholde nikotin. En blunt er vel heller ikke helt en blunt hvis ikk den er fremstillet af tobak....
En del af mine bekendte(ikke tobaksrygere) påpeger altid at de bliver lidt svimle når vi ryger en phillie, helt sikkert nikotinen der suser igennem dem.
Hvordan er de der palme tubes egentlig??

Medlem

Jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen, men de anmeldelser jeg har læst af dem, udråber dem som helt vildt gode. RYOMagazine havde dem nærmest som favorit, og de tester tobak.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]