Yaw
Tipsy betyder "småsnaldret" mens bingedrinking foregår når brian råber SANSELØS DRUK WOOOHOO.
Jeg vil lige give dig et par råd til det her.
Lige nu søger du helt vildt efter en løsning(HAR VÆRET DER!!!!) Hvad man vireklig har brug for til at starte med er accept. Det er sværere for dig end for mig da jeg skylder skylden på stoffer. Men stadig der lige et par guidelines.. Det kan jo godt være du har accepteret eller hva faen men nu skriver jeg lige.
Hvis du mærker sorg/aggresion over at livet ikke kører som det burde(og det kan sagtens være det er undertrykt idag) så sørg for at græde igennem/ anskaf en boksepude. Ud med det. Det hjælper virkelig.
er du analytisk når du skal sove? Det handler jo lidt om at slå hjernen på autopilot og tænke over en film eller noget. Ikke analysere sin livs situatíon men fantisere om ting der ikke vækker følelser som holder en vågen. Tænk i billeder/lyde og ikke i dialog.
Husk at bruge humor i din tankegang. Så meget som muligt! Man kan også joke med sig selv. ISÆR med sig selv. Det giver et friskt pust og kan skifte modløshed ud med lykke på 5 minutter når du ligger en svær nat. En mand som kan bære tragedie i sit hjerte og humor i sit hoved er en meget heldig mand.
Husk på at der er folk derude som har det meget sværere end dig. Det gør dig også til en god person at du har lidt modgang med boldten. Buddha: Compassion is not the urge to make other people feel good but relief of suffering and to do this one must have been there.
og sidst men ikke mindst! Det er jo ikke sikkert at det er dit hoved. Derfor husk at sig whatever meget. Måske fejler jeg det her. Eller whatever. Når det handler om psykologi så synes jeg bare man skal sige whatever meget. Det er så vandet. Det er så svært at gribe og hvis du gør? er det sundt?
Det lugter stadig lidt af hash problem. Du har bare været uheldig med det drug som manifisterede sig til søvnproblemer som så giver dig lidt probs med det kognigtive. Eller whatever. Du skal nok blive bedre dude. tro på det! Btw så har jeg det værre en dig OWNED!
Skide godt at du stopper med smøger. Overvej at løb ned på apotekket og køb lidt nikotin plaster. 1 uge mellem 1 uge lille. Det holder svedeturer væk som så holder søvnproblemet i skak. Hvis du ikke allrede selv har en plan. dobbler dine chancer. Og nice du ikke er et bonghoved.

Forhåblig holder denne lærestreg ved.