Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Alt for familien lige som marfian holder man sku sammen, hvorfor tog forældrene ikke bare hashen og graved den ned i haven i et bed hvor sønnen never ville finde det også sagde til sønnen at hvis han brokked sig så ville han blive busted for det ( ja de ku jo gøre alverdens ting ) men er det ik lidt trist at være med til at bure sin søn inde i fængsel i hvertfald 6 år ? hva er straffen for 1 killo hash egentlig . og fuck hvor må sønnen have nedtur på nu ( håber ik han kan finde på sådan noget som selvmord )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Sønnen er nu heller ikke for smart; at have 1,1kg liggende som hjemmeboende.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

havde det været anderledes hvis det var moderen der havde det ligende og faren og sønen fandt det ?? egentlig meget sjovt at tænke over

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg vil ikke forsvare hverken sønnen eller forældrene, for vi ved jo godt hvem der har loven på sin side. Moralsk set synes jeg forældrene skulle have klaret sagen som et familie anliggende, istedet for at riscikere at sønnen bliver maltrakteret pga. gæld, og buret inde pga. hash. Hvis det havde været mine forældre havde jeg dog aldrig tilgivet dem det. Min far blev taget med et kilo hash da han gik i gymnasiet. Hans mor og ham klarede den ved at aflevere klumpen, som var klodset (dog til et latterligt billigt beløb, på grund af vennerne var smuglere) tilbage til sælgerne :D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

hvem havde tilgivet dem ? altså man kan måske opnå en accept for deres situation men nok aldrig forståelse for at de burede en inde

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Haha :/ trist affærde.
Fair nok at det er fjollet at tage sådan en mængde tjald med hjem på orlov - faktisk tarveligt.
Men jeg synes heller ikke det er fair at melde sin familie - slet ikke for kriminalitet man ikke har sat sig ind i konsekvenserne af.

Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
det tyder ikke på at de snakker så godt sammen i den familie.
Det er da i den grad at støde sit barn væk fra sig og bringe ham i slemme vanskeligheder. Det er selvfølgelig nemt nok at sige som udefrakommende, men yo! dét der med at melde ham fører sgu ikke noget godt med sig. Måske ender det med det, men de må sgudda lige kunne snakke om det først og se om der ikke er en bedre udvej. Måske er han slet ikke langt ude. Måske gør han bare en lille tjeneste for en ven. Der kan være så mange etisk forsvarlige grunde til at have et kilo tjald liggende. Men han er jo også for dum at han ikke pakker det ordenligt ind, så forældrene er tvunget til at undre sig.

Medlem
Brugeravatar

Nogen der har hørt nogen nyt i den her sag? om manden evt. er blevet fundet igen?

Medlem

HC4L skrev:
Nogen der har hørt nogen nyt i den her sag? om manden evt. er blevet fundet igen?

Han er skam tilbage på sin institution igen. :)

http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyhede ... 092349.htm

Dedikeret medlem

Det var da en elendig rapportering de laver. "En institution", hvad skal det betyde? Hvilken type, hvorfor, hvad sker der? Er han psykisk syg? Udviklingshæmmet? Hvad er det for noget? Jeg har fornemmelsen af at jeg ved mindre efter at have læst det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Forældrene tog hele klumpen under armen og gik ned for at aflevere den hos politiet i Odder. I første omgang var sønnen forsvundet, men han blev senere fundet og er nu tilbage på institutionen, hvor han til daglig bor. (nu blot med 4 fingre mindre og en narkogæld på 100.000)"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cake skrev:
"Forældrene tog hele klumpen under armen og gik ned for at aflevere den hos politiet i Odder. I første omgang var sønnen forsvundet, men han blev senere fundet og er nu tilbage på institutionen, hvor han til daglig bor. (nu blot med 4 fingre mindre og en narkogæld på 100.000)"

Meget meget dyr gram pris.

Eller også ender forældrene med 4 fingre mindre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Narkogæld har det med, at stige hvis der ikke betales... Men ja, et kilo koster satme ikke 100000:P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]