Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Goddag :)

Jeg står og har planlagt at få mig en opiat-koger i morgen. Jeg har købt 500g birkes i en dyreutik, og jeg går ud fra at de ikke er varmebehandlede. Og så har jeg også købt noget koncentreret citronsaft. Min fremgangsmåde tror jeg efter at have læst om det bliver:

Koge noget vand, hælde en passende dosis (400g?) af birkesne op i en skål, når vandet koger venter jeg 5 minutter og hælder så vandet ud over, så det dækker det helt, og tilføjer en god portion citronsaft. Derefter lader jeg det stå til det er stuetemperatur, siger birkesne fra, og drikker vandet.

Virker det som en god fremgangs måde?

Og til mit enlige spørgsmål: Ville det skade potensen hvis jeg tilføjede noget honning sammen med citronsaften, for smagens skyld?

På forhånd mange tak :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nej.

Og jeg vil råde dig til at være ekstremt forsigtig med det du har gang i, da du ikke har nogen jordisk chance for at vide hvor meget morfin der er i den te du får lavet.... Gå derfor meget langsomt frem med dosis!!! Det kan ikke understreges nok når man har med morfin i form af plantemateriale at gøre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Enig med jimfear - desuden ville jeg koge vandet, lade det køle en smule og så lade frøene trække i det vand i måske 20min.... Bemærk at det er de blå birkes der ikke er behandlet.... Mht smagen, smager det af sauna! Men lidt koncebtreret frugtsaft kan gøre underværker.... men 400g vil jeg mener er for høj en start dosis, du kan evt forberede de 400g, men drikke det kvarte måske, vente 1½ time, og så evt redosere hvis der er behov for det....=)

Junior medlem

Ja, i har helt ret, tænkte jeg mig også ti.. jeg har besluttet at lave nyget rygbart ud af det, ved at trække med isopropyl, det er gjort før, og jeg får billige friske birkes. haha :) på den måske kan jeg meget nemt sikre at jeg ikke får for meget.. meget bedre, jeg var bare for hurtigt med the-ideen :P

Tak for svarene!

Stadig, nu bare af ren nysgerrighed, ville sukker (honing?) nedbryde noget og nedsætte potens, tror i?

God lørdag aften!

Jeg dropper nok en triprapport om hundrede år, når vi får tid til at lave, og ryge det. :)

Hyg jer!

Sorry hvis jeg er for skæv :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
honning eller sukker har ingen invrkning mht potensen... - har jeg aldrig oplevet ihvertfald...:P

Junior medlem

Hehe det lyder godt :) man kunne jo altid lave the på sin rygbare opium når man har testet styrken :)

Medlem
Brugeravatar

Har du fået det gjort?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]