Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 11 nov 2008 14:57 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Child of Aum skrev:
Undskyld min forvirring i udtryk, beklager jeg - der skulle have stået en meget kraftig psykotrop.
Hvis man står og skal til og mixe musik, så holder det fandme ikke man badtripper fordi der sker noget uventet. Hvis en astronaut planlægger en tur til en fjern fjern planet ikke, så kan der ske uheld på vejen, noget der ikke var med i planerne og hvis astronauten ikke har en eller anden form for "nødplan" så er han færdig, død, kaput.
En psykonaut rejser i sindet - du rejser jo ikke i sindet når du står og mixer musik - vidste i øvrigt ikke at du mixede musik i dine trips. Men det er da cool nok.

Child of Aum skrev:
Ketamin er et disasociativt psykedelisk stof. Ja det giver syren en anden virkning, men jeg render ikke rundt med ketamin i lomme og er på syre, uden det er planlagt at jeg skal have keta - alt hvad jeg indtager iløbet af en nat er ret meget planlagt, jeg kigger på tiden, har klokkeslet til redoseringer af diverse, selv i komboer med 3-4 forskellige "stoffer" har jeg styr på samtlige redoseringer og sådan - enkelte gange har jeg kommet til at redosere med for meget og hver gang har jeg mærket at det var den gamle lamfighter der tog over - det er så ikke sket siden jeg "kom til" at tage 250mg MDMA i en redosering, her tidligere i år. Det var min sidste lamfight.
Det er vel meget godt at du sætter dit narkoforbrug i skemaer. Ved ikke om det beskytter dig mod misbrug. Men det styrer du jo selv.

Child of Aum skrev:
Sidder på en bakketop med en kiggert? Nej sådan får jeg det ikke af ketamin, jeg kan græde på ketamin. Lagde til fragmental inde i chillouten og græd da june rashava spillede "it's you". På 1 maya mærke og omkring 180mg ketamin. Det var noget af det smukkeste jeg har oplevet i sommers - den gyldne fornemmelse, de visuals - den smukke klare rene stemme i mit hoved, damn - så trillede tårene.
Græde på ketamin? Der kan man bare se. Det havde jeg ikke set komme. Meget interessant.

Child of Aum skrev:
Mit narkoforbrug er ikke det vi skal snakke om her - det lyder som om " at når chancen er der til at hakke på COA's narkoforbrug - så skal den gribes"
Du skriver jo selv at du ikke har selvkritik mht. dit narkoforbrug. Det virker også til tider sådan på det du skriver. Well, hvis du ikke kan tage kritik, hvorfor skriver du så her, på et debatforum? Jeg kender dig ikke, og kan ikke dømme dig på andet end det du skriver, og det er så det jeg gør. Du behøver ikke tage det personligt eller noget, for du er sikkert en fin fyr. Men altså, læs dine egne posts i disse "svin CoA emner". Det er jo altid det samme, du skriver et eller andet, folk tager stilling til det, og du bruger tusindvis af ord på at forsvare dig selv, om og om igen. Det må du såmænd gerne - ordet er frit. Men altså jeg er jo ikke ude på at ramme dig. Skriver bare til hvad jeg ser dig skrive.

Child of Aum skrev:
Ok - jeg har taget 4 streger coke sammen med en kammie og 1 egern mærke siden weekenden til den 8 august - hvor jeg var til min sidste fest i år. Holder altid pause om vinteren - hader at trippe når der er koldt og det ene mærke jeg spiste - well - det var da et fedt trip, men det var bare mig og en veninde og en masse nussehalløj, meget intimt og meget hyggeligt. Coken var fordi han lige havde lidt i lommen og vi alligevel sad og røg fede. Hyggens skyld.

LOL, troede ikke vi skulle snakke om dit narkoforbrug? Du tror det hele handler om hvor meget du tager, men jeg kritiserer egentlig mere din attitude til dårlige følelser på trips, som noget der skal skæres ud, føres på afstand, bekæmpes. Hvis du føler dig misforstået, så fair nok. Tag hvad du kan bruge og smid resten væk. Hvis du ikke kan bruge det jeg skriver til noget som helst, så lad være med at læse det ;)

Child of Aum skrev:
1: Det staves AUM det har intet med OHM at gøre, det fornærmer mig lidt, men du kan ikke gøre for din uvidenhed så det gør ikke noget.
Det staves Aum, Om eller Ohm (dog er Ohm en sjælden stavemåde). Beklager at jeg ikke bruger mainstream stavemåden, men alt behøver jo ikke at være ens, og ord kan staves på mange måder. Beklager det fornærmer dig, men du kan ligesom mig heller ikke vide alt. ;)
Håber du kan se jeg bare driller lidt her, skriver bare for hyggens skyld, og fordi jeg synes du er ganske underholdende at debattere med.

Child of Aum skrev:
2: Siger ikke det er forkert at få børn, siger det er normalt og jeg vil sgu da også have børn, men en drøm kan det sgu da ikke være - det er jo ikke noget der er svært at opnå - det er en dagligdags ting - en del af vores genetiske program - vores cellers vilje til at blive ført videre og overleve på den måde - men drømme - det er det ikke - snakker ikke om at børn er ufedt - snakker ikke om at folk der får børn er dumme - drupe - du misforstår mig også tror jeg.

Man må ikke drømme om noget der er normalt eller let at opnå? Sorry, beklager at flertaller overtræder Elven Loven af konges nåde. Men du har ret, at formere sig er sgu lige så naturligt som at kneppe (de to ting hænger jo også pænt meget sammen), men hey, man kan vel også drømme om at kneppe en eller anden man finder lækker? Eller må man heller ikke det? Anyways, det er måske let at få børn (eller...mange par har svært ved det), men det er ikke let at have børn. Så en udfordring eller et projekt er det vel. Og så kan man jo drømme om at projektet lykkes, at konen ikke skrider men bliver, og at børnene ikke bliver noget møgsnotunger, men ender med et blive søde og rare.

Child of Aum skrev:
3: Jeg må det jeg vil, har aldrig sagt jeg ikke gør ting som rigtig mange andre mennesker også gør, hvor læser du det henne? Jeg snakker om sociologiske normer for helvede da - fat nu hvad fanden det her topic handler om - det handler ikke om at jeg har det skidt eller noget - det handler om at verdenen - samfundet - livet - eksistensen har det fucking ad helvede til - jeg har det ganske fint.
OK, jeg har vist misforstået dig dér. Hvordan kan eksistensen i øvrigt have det af helvede det, mens du har det fint - når du også er en del af eksistensen? Du er først oplyst når alle er oplyst sagde en klog buddhist engang... jeg tror han havde ret. Hvad tror du?

Child of Aum skrev:
4: Jeg har knoklet pænt meget røv i mit liv - har været nedbryder - arbejdet ufaglært som smed/vvs - 4 år i køkken - rengøring - ufaglært på snedkerværksted - militæret. Så hvor får du nu den fra - arbejde er genialt - uden penge kunne jeg ikke købe det lydustyr jeg skulle bruge - uden penge står der ikke NAD på forstærkeren vel? Jeg elsker at arbejde, elsker at bruge mine muskler, derfor jeg træner 2 gange om dagen, 6 dage om ugen pt - senere hen bliver det til 3 gange om dagen - 6 dage om ugen. Jeg er begyndt i skole igen nemlig, hvis det er det her skal handle om mig og ikke det som jeg egentligt havde håbet vi kunne snakke om. Nu når min psykose af en eks er skredet - og jeg efterhånden er kommet helt over hende, så er jeg ikke halvt så stresset som da jeg var sammen med hende, så nu kan jeg endelig få den fucking studenterhue taget helt færdig - har altid været et af mine mål, men fuck hvor er det mainstream hva - fuck jeg er bare modkultur - damn mand, jeg hader bare mainstream.. JEPPERDI.
Hehe, klassisk Elven forsvar. Fedt du laver noget, og fedt du får den studentereksamen taget. Det er ikke fordi jeg tror du er en bums der bare sidder og ryger fede, eller noget.

Child of Aum skrev:
Forstår dig slet ikke drupe.. eller har du bare joinet nico i misforståelsens nedtur og så bare vil svine mig istedet for? Fordi 2 gange nu hentyder du til en svinerknap - som jeg til at starte med troede var ren "gas", men du er åbenbart ude på at få mig op i det røde felt - desværre makker - det gider jeg ikke.
Det er ren gas mr. Om/Ohm/Aum/Tilværelsens grund, du bruger bare store dele af din tid herinde på at forsvare dig, og nogen gange slår den over i decideret sviner. Hvilket er pisse underholdende at læse, samtidig med at det provokerer andre til at svare, hvorefter du kommer med en endnu vildere sviner, i en uendelig udviklende spiral af verbal vold formuleret i fantastiske farverige udtryk. Jeg synes bare det er sjovt. I det hele taget tager jeg egentlig hverken dig eller mig selv alt for seriøst, selv om det måske kan lyde sådan. Så don't get offended mr. nordjyderaver ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2008 22:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
Handler det ikke mest om at du har én opfattelse af verden og andre har en anden, eller er blevet indoptrineret til at have. Du har så, enten via eksistentialistisk/psykadelisk litteratur eller deslige oplevelser på trips, uden hjælp fra systemet, fået bekræftet rigtigheden af din opfattelse. Og på den *skulderklap* konto føler du dig hævet over mainstream normerne og deraf de dejlig pessimistiske dog skarpe observationer af disse?
Det er helt fint at du har et syn, men syns du blander tingene sammen, bare fordi nogen har hus, har børn, eller dummer sig med narko betyder det ikke at de ikke gør sig samme eksistentialistiske tanker som dig, vi søger forhelvede det samme alle sammen og forsøger med de midler vi nu har, at opnå "det".
Du bruger fantastisk meget energi på at trumfe din vinkel igennem og trækker den uden hensyn til folks egenret, ned overhovedet på dem.
Hvad med at bruge energi på at være et lysende klart eksempel på hvilken succes og glæde man kan opnå ved at se verden og leve, som du gør. Vise at du er ok med at være dig og har det ok med at andre ikke er...? Ghandi sagde: "We must become the change we want to see in the world"

Men yo, som Drupe også er inde på. Så er det du ser i folk, en reflektion af hvad du ser i dig selv og din kritik heraf er derfor delvist en kritik af dig selv, ligesom de tanker jeg gør mig om dig og de spørgsmål jeg stiller dig, ligesåmeget er tanker og spørgsmål henvendt til mig selv. Vi projicerer allerhelvedesmeget når vi henvender os til omverdenen, det er sgu egentlig ret simpelt når det kommer til stykket. Hvis du ikke er tilfreds med verden og folk omkring dig, er du dybest set ikke tilfreds med dig selv... Tricket er at gøre sig denne sandhed bevidst og bevidst arbejde med den mod et lykkeligere liv, for lykke er vel hvad vi dybest set ønsker her i det fysiske liv på planet earth....

PEACE!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2008 01:15 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Creator skrev:
Men yo, som Drupe også er inde på. Så er det du ser i folk, en reflektion af hvad du ser i dig selv og din kritik heraf er derfor delvist en kritik af dig selv, ligesom de tanker jeg gør mig om dig og de spørgsmål jeg stiller dig, ligesåmeget er tanker og spørgsmål henvendt til mig selv. Vi projicerer allerhelvedesmeget når vi henvender os til omverdenen, det er sgu egentlig ret simpelt når det kommer til stykket. Hvis du ikke er tilfreds med verden og folk omkring dig, er du dybest set ikke tilfreds med dig selv... Tricket er at gøre sig denne sandhed bevidst og bevidst arbejde med den mod et lykkeligere liv, for lykke er vel hvad vi dybest set ønsker her i det fysiske liv på planet earth....

PEACE!!


Nu græder jeg snart :cry: Det er satme smukt sagt! :gud:

- en overtræt Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2008 03:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2005 13:39
Indlæg: 1
Geografisk sted: Nordjylland
Dette var dog en ufattelig lang tråd når man tænker på at halvdelen af den, er fyldt med pis!
Hr. COA, jeg gider ikke citere noget som helst fra starten af din tråd, jeg vil hellere bruge min tid på at forklare dig hvorfor det er at denne verden er så fyldt med "originaler, der dør som kopier", og hvorfor det er at mennesket har sådan et behov for at passe ind.
1.) Mennesket bliver født som en original kopi af deres forældre, det bliver født med et frisk sind som kan udrette vidundere eller katastrofer - og ja det dør sgu som en kopi, det gør du også, så hvorfor hakker du sådan på andre for det? 95% af hvad du kan er noget du har lært af din omverden, det er alt fra din tale til din viden - hvad har du lavet der er originalt? Altså udover at du står og mixer noget musik, med lyde som andre har skabt for dig?
Dette er ikke en tilsvinelse, på nogen måde - det er bare et forsøg på at få dig til at indse at intet menneske dør som en original, måske bortset fra Einstein og Thomas Jefferson.
2.) Mennesket er et flokdyr! Meget få mennesker kan fungere hvis de ikke er i en gruppe, og der findes en helt fantastisk ting med grupper... gruppedynamik! Det gør at folk som færdes med de samme mennesker, i de samme grupper lige så stiller begynder at dele holdninger, mening, tøjstil, musiksmag etc - men disse grupper skifter gennem hele ens liv, fordi det også ligger til den menneskelige natur at vokse og udvikle sig - hvilket egentlig er ret nice, ellers havde vi jo stadig løbet rundt med køller.
Jeg kan dog ikke se hvorfor du har så meget imod at folk følger en "mainstream", og jeg kan slet ikke forstå hvorfor det er 16-25 årige du hakker på, når det jo er i den alder at man for alvor skal finde sin identitet.

Du sviner så folk til som ikke bruger stoffer på en fornuftig måde, tja alt jeg kan sige til det er vel "man skal ikke kaste med sten, når man selv har været en idiot engang"... Man skal forhelvede lære før man kan se at man laver noget crap, ikke? eller er jeg bare forkert på den? Udvikler alle mennesker som prøver stoffer for første gang en enorm viden omkring stoffer? Eller mener du at folk skal læse om de stoffer de vil tage, før de tager dem? I så fald, så er problemet vel bare at du jo ikke kan mene at de ting der står skrevet om stoffer er godt nok, fordi det er skrevet af mainstream læger der ikke har forstand på en skid.


Det med de 12årige som vælter rundt og drikker deres hjerne ud hver weekend, 100% enig - forældre i dag er nogle svage røvhuller som ligger ansvaret fra sig, men sådan er det - vi lever i et samfund hvor man ikke behøver tage ansvar. Og det er sgu en kedelig udvikling, og det bliver den udvikling der udrydder mennesket - hvis det var der du ville hen med din post, så er jeg ganske enig.


Blæste Nico skrev:
Har ikke tid til at svare på resten af din crappy post, ved du hvorfor, fordi jeg skal ikke tilbage i skolen, men det skal du vist, så kan du jo joine mig er her i forvejen...

Dine post er generelt bare for stupide til at jeg gider svare på dem. Men denne ene lille sætning fortjener dog opmærksomhed af så åbenlyse grunde. Dem gider jeg dog ikke hive fat i, du lærer vel at formulerer dig bedre når du "ikke skal tilbage i skolen fordi du er der i forvejen".
Men du sviner en mand fordi han vil have sin studenterhue, ved ikke hvor gammel manden er, men ud fra måden han skriver det på vil jeg gætte på at han er en del over den normale skolealder.
Så du sviner altså en mand til, fordi han ikke valgte den norm vej som samfundet har, han tog ikke 9. klasse og så gym/hf what ever, men han oplevede noget i sit liv istedet - så i det du sviner ham for ikke at følge normen bekræfter du bare ham bare i alt han har skrevet... klap dig selv på skulderen ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2008 13:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 apr 2007 10:46
Indlæg: 455
Geografisk sted: Ama'r
Øhh find hellere ud af hvorfor jeg siger som jeg gør før du spreder den slags statements omkring mig Mr. Minus... Jeg siger bare at den fysiske alder ikke altid hænger sammen med din viden, samt måden at bruge den på. Child Of Aum sagde jeg trængte til at komme tilbage i skolen, og det var så min måde at pointere at jeg faktisk sidder og studere, samtidig med jeg læser på dette forum. Så det er lidt svært at komme tilbage i skolen, når man er der i forvejen ikke sandt? Kan godt være du syntes mine post er skod, det er din mening, og det jo heldigt verden stadig er så fri du har lov til det. Tror bare der er mange der misforstår den dybere mening i hvad jeg siger, pga. jeg skriver meget i talesprog og det har mange efterhånden svært ved at fatte noget som helst af. Ærgeligt at du ikke forstår kommunikationen men lad være med at nedgøre over jeg forsvare mig selv, i en meget ligegyldig men alligevel betydningsfuld bemærkning rettet imod mig...! Og jeg har aldrig svinet nogen som ikke har svinet mig.

Og kan godt være jeg sviner ham men det har ikke noget med jeres opfattelse af "normen" at gøre. Alle har deres grund til at tænke og opføre sig som de gør, men derfor behøver de ikke umotiveret at nedgøre andre, ihvertfald ikke uden at være bevidste om nogen vil se sig utilfredse og ikke specielt overbærende med dette, som i dette eksempel er mig. Kald mig en del af normen eller de onde eller hvad du vil, det rør mig ikke fordi jeg er velvidende om at ingen er ens som jeg har forsøgt at pointere, et ton af gange derfor er intet normalt og alligevel er alt normalt. Det er lige præcis hvad du gør det til. Syntes bare at det er fuldstændig latterligt at generalisere fordi det er meget imod hvad jeg står for. Derfor er i ikke en skid bedre hvis i bliver kaldt for junkier, og i kalder folk som ikke tager stoffer for "normen" hvad med at se hinanden som mennesker og intet andet? Prøv at udvis lidt forståelse og hvis i mangler den, men stadig vil have jeres budskab ud kan man jo vælge at sige det på en måde, som ikke er direkte konfliktsøgende hvis man ikke kan tåle kritik...

8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2008 17:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Minus - jeg laver musik selv - og mixer og musik sammen til folk - der er intet unikt i at dj'e den, men der er noget unikt i at udtrykke sig kunstnerisk - dette gør mig unik og gør jeg ikke dør som en kopi, hvis jeg dør som en kopi, well, så er mit liv spildt og hvis du ikke gider sætte dig ind i hele tråden, så lad da være med at skrive - eller svarer du tit folk inden de er færdige med at snakke?

Men minus - er det gået op for dig, hvis nu du har læst denne tråd helt igennem - så overvej lige at jeg ikke siger noget om at jeg har noget imod mainstreamen.

Hvis du gad og læse hvad denne tråd egentligt skulle have været om - ville du se at nico fik den ud i det her pis og du vil også se at en lignende tråd eksisterer - den handler bare om noget helt andet end det her - men nico fik godt nok ødelagt det.

til din 2'er: Jamen jeg har selv skrevet det samme længere oppe bare med andre ord, skal jeg citere for dig eller gad du ikke læse det hele og istedet bare gentage noget som er skrevet?

Nej jeg sviner ikke folk til - jeg henvender mig til de 16-25 årige - fordi det er den aldersgruppe jeg primært har været op af hele sommeren, dog ikke lige nogen på 16. Det eneste jeg har set er flinke rare mennesker der bomber deres liv i stykker med stoffer på en måde, der får mine elven raver dage til at ligne en tur i skoven.

Hvis du føler dig truffet af det - er det jo kun fordi du ser noget sandt i det ikke - du burde derimod tænke at - hey han har sgu da ret - alt for mange unge mennesker blæser derudaf uden at tænke på HR

Tille alle dem der kommer med jeres projektioner osv - jeg er ganske godt klar over alt det der og nej det er ikke en 9 klasse jeg skal igang med - det er såmænd bare 3 forsøg på at tage en HF - livet ved siden af har været hårdt til tider og stresset mig til laser.

Ved godt at mange af de ting man ser i andre er noget man rummer selv - et eller andet sted skriver jeg vist nok at vi alle er lavet af samme stof - så derfor er jeg udemærket godt klar over at alle de sider jeg ser af mennesker er sider jeg selv rummer - hvis dette ikke var tilfældet, ville jeg jo ikke kunne definere deres adfærd da den vil være dybt fremmed for mig.

Drupe: Get the point - bare lige svært at se om det er for sjovt eller ikke over skrift - derfor jeg spurgte - men ja, jeg er ret farverig når jeg skal udøve verbal vold som du flot kalder det - og damn jeg sidder og selv og griner til tider - jeg sidder ikke og decideret sur - det er bare sådan en knap - som du sjovt nok selv snakker om - der bare ser denne her sviner og tænker - ja ok - så får han den sgu - nu har han bedt længe nok.

Provokerer folk til at svare - ja da - gør jeg også - fedt at det bliver pointeret ud - det er vist første gang.. hmm ny adfærd - ude for normen - her er der vist tid til en sviner *LOL*

Creator: Jeg undskylder hvis det virker som om jeg vil trække nogen ned i firkantede kasser - det er ikke noget jeg gør - folk er ellevilde efter at være i en kasse disse dage - fordi så er de jo noget ikke?
Underligt vi lever i en verden med selvtillids/værds kurser - ikke at det gør noget - men måske vi har disse kurser fordi mennesker virkelig gerne vil være stærkt alene - hvilket IMO er det næste skridt i vores "mentale" evolution.... At smide flokmentaliten fra os og finde størstedelen af styrken til at eksistere indeni os selv - fordi det kan man sagtens - og med flokmentalitet mener jeg ikke at vi skal droppe familier - men den der egnsrettede "alle vil være ens" som efterhånden hersker indenfor alle subkulturer fordi disse bliver mindre og mindre "tabu" - nu er tabu et hårdt ord at bruge i denne sammenhæng.

Har tabt tråden nu - kommer senere igen.


Tak nico - fordi du siger du sviner mig til.

Men nu skal du lige høre her.

Alene din signatur siger en del om hvem du er. Nu vil jeg ikke bruge ordet full-on-geek til dig - fordi geek er du ikke - tror mere du er en wannabe og derfor føler du dig så trådt på over at jeg sparkede til den kasse du var ved at kravle op i - fordi der er da ikke nogen der skal genere din måde at være på - så skal du da nok få dem til at fatte at de ihvertfald er nogle idioter.

Nedgøre over LOL snakker du også sådan, fordi så kan jeg da godt forstå du virker indebrændt og deraf grunden til du er så halv agressiv - med krigsmaling på nosserne og coke giver en stor pik ikke LOL altså hvis der er nogen herinde der er kvalmende brændt af og dumme at høre på - så er det eddermanme dig - prøv da lige snart at fatte det jeg har skrevet snart ti gange - eller er du så fucking imbecil, som beviserne indtil videre tyder på?

Men da jeg har skrevet det engang mere i denne post - så gider jeg ikke til at skrive det til dig igen - men hvis det er du ikke kan fatte hvad det er jeg mener - kan jeg godt quote det for dig og så sende det i en PM i den her størrelse - bare sådan at dine afbrændte cokeøjne kan få det at se uden det slører så meget, at dine illusioner om din slatne pik er stor og lorten på dine nosser er krigsmaling forsvinder - altså gå nu ud og tramp din hjerne ud på dit elskede coke - du er nemlig den sejeste raverfullonhardstyleidiot der findes i det ganske danske technoland - som indtil nu var bygget op af god karma - men blæste nico - DAMN det jo ren bad karma - total god full-on stil der da..... Fuck nu af nar.

Citat:
Coke gør dig lækker - Coke gør din pik stor -
Coke giver dig selvtillid - Coke giver gode damer - Coke gør dig til et bedre menneske


Det passer bare så godt sammen med

Citat:
Derfor er i ikke en skid bedre hvis i bliver kaldt for junkier, og i kalder folk som ikke tager stoffer for "normen" hvad med at se hinanden som mennesker og intet andet? Prøv at udvis lidt forståelse og hvis i mangler den, men stadig vil have jeres budskab ud kan man jo vælge at sige det på en måde, som ikke er direkte konfliktsøgende hvis man ikke kan tåle kritik...


Nok har jeg mødt mange der snakkede ren sort snak - men du er jo rabiat menneske - kan du finde ud af dine holdninger og standpunkter - fordi jeg er ret lost - men godt jeg ikke har dit hoved - var sgu da blevet indlagt med al den syre jeg havde ædt - din hjerne var jo smeltet inden maj - du er jo ikke istand til at læse eller noget - så det fandme godt du er i skole så du kan lære det? Hvor var det du gik? 7.x for 12 gang eller hvordan? Din fremtidsdrøm er evighedsteenager med fullon fever lort på klunken og coke i pikken - jepperdi - du har lige vundet et gratis selvmord - gå bare ud og udfør det når hjernen lystrer LOL

Ehm Nico - det er da vist dig der ikke kan klare kritikken, hvis der altså var nogen møntet på dig i starten, hvem var i det røde felt først? Nu har jeg fået et helt andet indtryk af dig - som sagt - du sgu ikke full-on-geek, det vil være at fornærme mine venner på det groveste - altså de er fullongeeks men du jo bare til grin..... altså de kan godt klare de selv samme ord og tager, ikke fordi det sejt, nok en del flere stoffer end dig, så i realiteten burde de være en hel del mere "lukkede" at høre på, men du står godt nok alle distancer - altså - alt respekt til dig mand - der fandme godt med PLUR gemt i dit hjerte da.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2008 18:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
Child of Aum skrev:
Creator: Jeg undskylder hvis det virker som om jeg vil trække nogen ned i firkantede kasser - det er ikke noget jeg gør - folk er ellevilde efter at være i en kasse disse dage - fordi så er de jo noget ikke?
Underligt vi lever i en verden med selvtillids/værds kurser - ikke at det gør noget - men måske vi har disse kurser fordi mennesker virkelig gerne vil være stærkt alene - hvilket IMO er det næste skridt i vores "mentale" evolution.... At smide flokmentaliten fra os og finde størstedelen af styrken til at eksistere indeni os selv - fordi det kan man sagtens - og med flokmentalitet mener jeg ikke at vi skal droppe familier - men den der egnsrettede "alle vil være ens" som efterhånden hersker indenfor alle subkulturer fordi disse bliver mindre og mindre "tabu" - nu er tabu et hårdt ord at bruge i denne sammenhæng.


Jeg tror nu slet ikke folk er ellevilde for at blive proppet i kasser som sådan. Jeg tror mere folk er bange for, ikke at "slå igennem" derfor potentierer de sig selv på mange niveauer, og den nemmeste måde at gøre dette på er at køre en bestemt stil eller være en del af en kultur - FULDT UD!
Således vil der ihvertfald ikke være nogen tvivl om de ER noget. På samme måde tror jeg også folk frygter ikke at være en del af noget større i trit med at vores verden bliver mere global, multietnisk og dermed subkulturel. I sådan en verden bliver man sgu let overset som individ og derfor føles det vel i større grad nødvendigt at skulle udtrykke sig gennem noget større. Mange unge har allerhelvedes travlt med at identificere sig selv i forhold til resten af deres verden, det gøres nu engang bedst gennem kultur og alt hvad det indebærer. Nu er du jo lige ét hak ældre end dem du omtaler, jeg tror nu nok at når de føler de har identificeret sig gennem kulturen; skole/musik/politik/tøjstil/sportsgren at de vågner op og finder ud af at de har misforstået det hele og derefter begynder for alvor at finde ind til sig selv igen, ellers ville de nok blive gale i roen ser du.. :lol:
Det er forkert at pege på dem som ansvarlige (ved godt du ikke er enig dankdawg ;) ) for hvad har du til at guide dem? Afbrændte dj's som idoler læst om i modeblade eller set i en fed musikvideo på mtv, gamle tørre socialistlærere med makrel og kaffeånde i et sterilt lokale kaldet klassen hvor de efter sigende skulle blive dannede mennesker, en vuggestue/børnehave med fast læringsplan på 6 punkter som er til fri fortolkning for den enkelte inkompetente pædagog (institution) (lavklasseindkomst - unuanceret menneskesyn) som mener at have fundet nye dybder i den pædagogisk hellige gral og fra sit eget perspektiv mener at vide hvordan og hvilke egenskaber og normsæt dit barn kommer bedst fra start med.

Det er systemet mayn, det er som før sagt blevet en pølsemaskine, kommer man helskindet igennen uden komplikationer vil man givet vis tro på systemets autoritet da man jo i tv-avisen og i dagspressen kan læse om mange mennesker i andre lande, der ikke har været ligeså "heldige" og man vil da fortsat sluge den store steff houlberg-dreng i den tro at det er alt, hvad livet har at byde på...

DET ER SYSTEMET DER ER SYGT MAYN!!! SYSTEMET/MASKINEN/IKEA/PØLSEFABRIKKEN!!! FFS!!! Alle de stakler.. snøft... Før eller siden vågner de op og finder ud af hvor meget de er blevet taget ved næsen, hvor lidt sig selv de er, hvor kvalmende overfladisk de har levet deres liv.. Men ak, staklerne har mistet forbindelsen og ser ingen anden forløsende indre revolutinær løsning end at købe en porche, begynde at spille guitar, dumpe eller være konen utro... De er lost!?

BUUUHUUUUUHUUUUUUUUU!??!?!?!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2008 02:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Creator: Jeg kan ikke helt definere om det sidste du skriver med systemet er seriøst eller om det er et eller andet indirekte - men er også ret træt.

Men ja, jeg giver dig ret i at der ikke er en skid at se op til. Engang rendte jeg også rundt uden noget reelt "forbillede" - hader at kalde det forbillede - fordi det giver lidt den der kopismag i munden, nok derfor jeg aldrig har kunnet se op til andre levende mennesker. Senere hen har jeg fundet andre ting at se op til - hvorfor se op til andre mennesker? Mennesker er ikke perfekte. Siger ikke at man skal stræbe efter perfektionisme, men det er sundt nok at gå på den sti til tider.

Et eller andet sted kan jeg ikke forstå de ikke skal stå med ansvaret for det - det er deres liv og den der mentalitet med at ligge det over på mor og far - kan ikke se hvor det holder nogen steder. Medmindre der er en reel grund til det, der er altid undtagelser, alle er unikke.

Jeg har gået i børnehave - men kan ikke huske at være blevet opdraget af dem, de har prøvet at irettesætte mig i forskellige situationer - men har altid lært af de gamle at jeg skulle høre efter hvad de sagde fordi de var mine forældre. Måske har dette været en dårlig ting, jeg mener dog bare at det har måske været med til at påbegynde udviklingen til den jeg er i dag.

Så måske skal vi til at kigge lidt på forældrene - personligt kan jeg ikke se hvorfor man skal rette sig efter en pædagog/lærer hvis denne er et dumt svin eller bare er for dum til at arbejde som lærer. De der typer som fortsætter med at gentage deres "argument" igen og igen, uanset hvad man modargumenterer med - som om deres "argument" er et trumfkort i et eller andet latterligt kortspil.

Hvis forældrene ikke lærer deres børn at behandle andre som de bliver behandlet selv, jamen - det forstår jeg slet ikke, hvordan kan man rette sig efter en autoritet som man finder latterlig eller andet i samme stil. Hvis dette ikke er tilfældet - så har vi nogle børn som går ud i en meget træls verden uden en skid forsvar mod latterlig "system-opdragelse" (det er nok ikke engang et rigtigt ord det der) - de er altså klar til at blive hjernevasket - så det også i min årgang - de fleste så jeg som en flok "droner" der bare gjorde det som de blev "programmeret" til - forstår jeg ikke.

Vil godt pointere at jeg ikke prøver at hakke på nogen, jeg forstår det bare ikke og det ved jeg man har ret til ikke at gøre, også uden at man skal hakkes på for det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2008 20:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jun 2008 19:12
Indlæg: 463
Geografisk sted: Bornholm
"Jeg kender flere der lider af Damp som du siger bliver i tilfælde stemplet som syge. De har fået ekstra hjælp fordi de har koncentrations besvær og får derfor også doneret afslappende ting ( som Retalin ) for at kunne samle tankerne og koncentrere sig om det de arbejder med. Er det hvad du opfatter som dårlig behandling, at man prøver at hjælpe folk med hvad de har svært ved?" skriver blæste nico.

undskyld mig men må lige give dig kritik for den sætning. for det første hedder det ritalin. Det er ikke et afslappende middel, men derimod en stimulans i bedste kokain stil. Det hjælper dem til at kunne koncentrere sig, og samtidig ødelægger det deres helbred. Du skal for guds skyld ikke forsvare, at folk får doneret ritalin. Har du læst symptomerne på damp? det er symptomer som ALLE oplever bare i forskellig grad, såsom impulsivitet osv. Det er et faktum, at folk med "damp" skiller sig ud fra mængden, fordi de ikke kan sidde stille på samme måde. For bare 10.000 år siden der var normen netop IKKE at sidde stille og den genetiske udvikling har da slet ikke kunne følge med menneskets! damp er ikke sygdom men en fucking fordel i mennesket dybeste natur, som dyr! Det er en egenskab. Da Novartis i sin tid opfandt damp blev sygdommen kald mbd, det betyder minimal brain damage. Man mente at damp som jeg forøvrigt helst ikke vil betegne som en sygdom, var grundet en lille hjernefejl. Det fandt man senere ud af, at det ike var og omformulerede argumenterne og navnet til adhd. Den yngste ritalin patient er 4 år gammel, og 25% af alle amerikanske skoleelever får diagnosticeret ADHD. Hvis du bare havde den fjerneste anelese om hvor store økonomiske interesser der er i den "sygdom" ville du måbe. Der er intet argument for at proppe småbørn med stimulanser uden at oplyse dem om farene herved. Hvis vi skulle give novartis ret, vil det sige at hver fjerde psykedelia bruger lider af damp.

Du er hermed undskyldt din uvidenhed, men jeg ved efter at have læst dine indlæg her, at du helder ikke bryder dig om folk der sætter dit pis i kog. Og det er ikke ment som et angreb på Child Of Aum.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2008 00:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 maj 2008 02:03
Indlæg: 75
Drupe har næsten ret, men faktisk ER det bare - det er ikke engang "systemets" skyld. Det eneste man kan gøre, er vel at smitte med lidt kvalitet når man er så heldig at ha det...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2008 01:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2007 19:42
Indlæg: 153
Til TheRagingPussy Vil du ike være sød at skrive Noget mere om det med ADHD og det de propper i hovedet på os Hvad mener du med det er skadligt Man får jo ikke så meget af vide.. har taget det lort i 14år ca bare når du får tid.. På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2008 04:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Blæste Nico skrev:
Okay men mainstream er popdreng da pop er en forkortelse for populært så du siger at folk bliver født som orginaler men dør som kopier og du er allerede en kopi men forhåbentlig ikke døden nær endnu? Tror dig og Naser Khader kunne lave et fantastisk sammenarbejde. U vending gang på gang bare du får ret?


Hvorfor er man en kopi hvis man kan lide daydin og ting der er populære?


Blæste Nico skrev:
Okay du har ikke noget imod " Full on geeks" som du selv udtrykker det som er næsten største delen af techno miljøet ( det er dine ord i din første post afsnit 5) ? er du helt væk eller hvad? Hvordan kan du først kalde dem for en del af "normen" og nu siger du at der er nogle få der skiller sig ud? alle er forskellige du dømmer dem jo bare med dine øjne!


Hør nu her lavintelligente snegleagtige amøbevæsen.... Hvis du nu havde udviklet din hjerne til at kunne læse og forstå bare lidt bedre end lille lise fra 1.b - så kunne det jo være at du kunne se at jeg snakker om normer i forskellige subkulturer - er der noget du gik glip af i din skoletid? F.eks alle timerne? Du går i skole nu siger du? Du ved godt man ikke går i skole, fordi man sidder ude på gangen og venter på de andre får pause ikke? Bare lige sådan du er klar over det! Så forgår undervisningen altså inde i klasselokalerne og ikke med snotten ned i gasbøtten hele tiden.

Blæste Nico skrev:
Nej overdrivelse fremmer forståelse ved godt du mener det Danske miljø og ikke hele verden men din forståelse har tilsyneladende brug for at blive fremmet?


Dansk miljø? Jamen for fanden - kan du nu heller ikke snakke mere din torsk mand! Nej det var synd for fisken - sorry torsk - ved godt du smartere end blæste nico - og du bare en fisk....

Danske miljø? Nej jeg snakker ikke om miljøet - jeg snakker om kultur - subkultur og normer indenfor disse!
Hvor miljøet kommer ind henne ved jeg ikke - men det lyder til at du tager ret meget narko, idet at du kan finde på at referere til kultur, ved brug af ordet miljø... lugter lidt hen af narkomiljø... Er det noget du tit siger? eller tit hører? Vi kalder det forresten for den psykedeliske kultur herovre hvor jeg er... Det er ikke noget miljø - men dig om det.

http://da.wikipedia.org/wiki/Milj%C3%B8
http://da.wikipedia.org/wiki/Kultur

Som du kan se så er der en ret stor forskel - men det er da godt at dig der går i skole kender den forskel ikke? Er meget tryg ved at det er typer som dig der skal styre vores land i fremtiden...... Håber bare resten mindst 10 gange så smarte som dig - ellers ender det sgu med vi sælger os selv til sverige...

Blæste Nico skrev:
Ja det er dig der forbinder at folk er nød til at tage stoffer for at få selvtillid og ikke en oplevelse? det er da den sygeste opfattelse af rusmidler jeg nogensinde har hørt! Du lyder som en der er betalt af staten for at slynge ting ud du ikke ved noget om...


Nej det forbinder jeg ikke - jeg siger at mange unge mennesker gør dette - og hvis du ikke kan se det - så er du da så snotdum du burde stoppe med at tage dope i et stykke tid - fordi du HAR da taget skade!
Men ved jeg ikke noget om det - hold da kæft du er så ringe at høre på mand.
Jeg har ikke set på det hele sommeren vel? Unge mennesker der er superoue i weekenden og nede i hverdagen..... Har jeg slet ikke set på de sidste 10 år ca... Ja nemlig ja.... Hold da kæft man kan godt høre at mælken fra din mors patter løber bag ørene på dig endnu.


Blæste Nico skrev:
Og ja jeg er sikkert ikke ældre end dig hvilket du heller ikke antager men hvad fanden har det med emnet at gøre? en ny måde at snakke uden om på?


Antag at jeg måske har set nogle ting på de år jeg er ældre end dig - antag jeg måske ikke sidder og lukker lort ud men dette faktisk er baseret på observationer jeg har gjort mig - men dette står også i starten af min post - men din hjerne lukkede vel ned ved full-on-geeks.

Blæste Nico skrev:
Du siger du har lavet tråden for at diskutere subkulturer men kan du ikke forstå at selv folk har en fælles kultur er de jo stadig ikke maskiner inden for deres holdninger vel? og diskutere er lige præcis hvad vi gør, hvis du ikke vil have jeg skriver i din tråd så slet den eller lad være med at skrive sådan en gang crap og trække i land igen efterfølgende og fylde ind med fuldstændig irrelevante ting for at aflede opmærksomheden fra din manglende viden omkring menneskers væremåde og opfattelse!


Hør nu pikfjæs - jeg trækker ikke noget i land overhovedet - jeg skærer det så meget ud i børnebogstavspap at selv din forkvaklede neandertaler hjerne forstår det.
Hvad mener du med "folk har en fælles kultur?" - er det mere af dit spassersprog?

Blæste Nico skrev:
Vil du så også sige at stort set alle arabere er terrorister, men der er nogen få der er anderledes? fordi det er præcis hvad du siger bare omkring en anden "Subkultur"!


Øeh hvor dum er du nu at høre på? Nej arabere er ikke terrorister - nogle af dem er. Men hvorfor tager du det frem som argument? Er det lidt din egen holdning og nu skal jeg beskyldes for at have den? Altså stop din syge projektion - har aldrig nogensinde udtalt mig på en sådan ekstrem måde som du gør der - du er da latterlig bare at komme med et sådan argument....

Er arabere en subkultur? Hold da kæft du er da dummer end vådt snot din forbandede lille irriterende unge - buksevand burde du have - hvis jeg havde din msn havde jeg kastet vandballoner på dig 8 gange i timen - bare så du kan huske du stadigvæk er våd bag ørene.

Altså når du ikke engang kan formulere dig korrekt - så gider jeg sgu da ikke spilde tid på dig.
Du snakker om at diskutere - men i det ene sekund er du vest det andet i øst - hvad sker der for din hjerne? Lær nu lige ordene inden du skriver ikke... man skal kravle før man kan gå og lige nu - der prøver du på at flyve knægt og du har ret langt at falde.


Og nu jeg har haft lidt fat i amar drengen - som han heller ikke kan stave rigtigt - det staves AMAGER din tard mand. Nåh ja du skriver i talesprog og der forstår vi andre jo ikke så godt LOL mand - men det nok fordi at miljø og kultur betyder det samme for dig ikke LOL fortabt mand.

Men nu jeg er på amar - så kan jeg da lige besøge KBHfyren også.... he he he

http://users.cybercity.dk/~bbb9582/ritalindk.htm

Kig på ritalin - det er virkelig godt at give børn sådan noget - når det meste "hyperaktivitet" kommer af forkert kost og/eller madallergi.

Alle jeg kender har damp hvis man skal følge symptomerne - alle kan nikke genkendende til de sider i sig selv - så hurra nico du er fandme godt informeret du er JUDLI_LOL mand - altså hvis det her var CS ikke? Så skulle du være ret LOTTO for at få mig nu - hvor jeg nærmest bare knifer dig i åbent terrain. Stop nu dine latterlige argumenter - du kan tydligvis ikke forstå alle danske ord. Så du burde enten sætte dig ned og slå dem op eller droppe at diskutere med folk der forstår dem.

Kan godt forstå du benytter dig af dit talesprog - dit skriftsprog fucker jo helt op - så hvis du nu fortsætter med at snakke lort - så tror jeg også at jack skrider ok?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2008 05:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Blæste Nico skrev:
Jeg har efter egen opfattelse aldrig været forsømt eller haft det dårligt, men har bare fundet det interessant og sjovere end så meget andet, at bruge diverse rusmidler.


Jamen klap da lige dig selv ned mand - altså du ved da slet ingenting om emnet nu - du har aldrig selv haft det dårligt - jamen ok - nu kan jeg virkelig tage dig seriøst - mors og fars lille guldklump - altså skider du sølvskeer og vil snakke om subkultur - altså hvis du er en richkid - og sorry - her har selv den gode COA nogle fucking fordomme at leve på. JEG HADER BARE DE FLESTE RICHKIDS --- bla bla bla så kommer den der med "jamen vores forældre arbejder hele tiden, de viser os ikke kærlighed" - nej men i får sgu da noget at spise ikke? I får sgu da noget nyt tøj og en masse fede gadgets. INGEN respekt til richkids medmindre de virkelig beviser det modsatte....... Altså jeg har sultet nogengange da jeg var knægt ok - så nu lukker du røven spasser og åbner din øjne fra din stjernetilværelse med maling på nosserne og coke i pikken - du er da en latterlig undskyldning for et menneske og du vil svine mig til. Jamen det er fandme iorden knægt - lad os håbe de når at lukke topic inden du svarer tilbage - fordi der er så meget mere i min svinepose til dig og for engangsskyld har jeg sgu ikke selv startet det - det er så nice det er - så sidder virkelig og griner lige nu - fodi det er da så hyggeligt at se dit pis blive bragt i kog - pga et internetforum - hold da kæft der er meget liv i dig hva? keder du dig tit eller hvordan?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2008 16:27 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
ok, det var vist nok tilsvinere for denne gang! Hvis der skal diskuteres her, skal det gøres i en sober tone tak!

LÅST.

Mod.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team