Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 03 nov 2008 13:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 feb 2007 12:16
Indlæg: 161
Geografisk sted: Nordsjælland
Der skal sgu meget kreatin til at overdoesere! Når man loader (Altså bygger kreatin beholdningen op i de første 10 dage af en kur), tager man en del. Jeg vejer 66 kg. og jeg tog 18g / dagen til at starte med, og så 5-7g om dagen i de efterfølgende 2 måneder.. Så man ville ikke blive dårlig af kreatinen i sig selv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2008 17:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Okay, troede bare ikke man skulle guffe så meget kreatin :)
Men hva fanden, så blev jeg da klogere idag !

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2008 14:38 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
TATP skrev:
jeg var engang yil en fest med en gut, som indtog hved jeg vil skyde til 200-250mg MDMA oralt - hajn låste sig inde på toilettet efter ½ time, og kom ike ud før vi blev nervøse og åbnede døren. han lå på gulvet og var meget rød og varm, og kunne ikke samle sig om noget som helst. Ham var meget forvirret, kunne ikke snakke eller stå, og vi blev enige om at ringe efter en ambulance til ham.

Sway skrev:
Så er det fordi det var varmt på toilettet + at han ikke har fået nok væske, fordi jeg har en enkelt gang indtaget 400 mg mdma på 2 timer

Har du overvejet at du ikke er hele verdens målestok for hvad alle kan tåle? :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2008 16:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2007 18:44
Indlæg: 217
Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Men man skal ihvertfald huske, at det meget forskelligt person til person. Når "man" f.eks har været vandt til kiksé mængder på 20+ og tager regelmæssigt, vil 500mg mdma i en streg jo ikke betyde voldsomt. Men OD kan selvfølgelig ikke undgås når vi kommer op i de lidt højrer dosis over korte tids intervaler. Det ihvertfald dumt at gamble med sit helbred og, hvis man er oppe i så høje mængder er det nok en go ide med en pause :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2008 17:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Guys husk nu på at det kun er de første MDMA doser der frigiver serotonin. De resterende MDMA doser henover et forløb frigiver kun dopamin og i en meget ringe grad.
Derfor er det absolut muligt at indtage massive mængder MDMA da størstedelen af redoseringerne knap nok har en effekt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2008 19:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
ehm jeg har engang spist 250mg og jeg synes det er ret od agtigt - altså fuck en skævert man ryger ud i....

Men det er da direkte åndsvagt at fortsætte med at tage mdma hvis man kan tage 2.5g på en nat - det jo spild af god narko - hvilket 250mg dosis også er....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2008 22:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
Drupe skrev:
TATP skrev:
jeg var engang yil en fest med en gut, som indtog hved jeg vil skyde til 200-250mg MDMA oralt - hajn låste sig inde på toilettet efter ½ time, og kom ike ud før vi blev nervøse og åbnede døren. han lå på gulvet og var meget rød og varm, og kunne ikke samle sig om noget som helst. Ham var meget forvirret, kunne ikke snakke eller stå, og vi blev enige om at ringe efter en ambulance til ham.

Sway skrev:
Så er det fordi det var varmt på toilettet + at han ikke har fået nok væske, fordi jeg har en enkelt gang indtaget 400 mg mdma på 2 timer

Har du overvejet at du ikke er hele verdens målestok for hvad alle kan tåle? :roll:


HVA?! tager du pis på mig?. Ej, men jeg have absolut ingen tollerence + jeg havde været våget i et par dage og havde været på lsd, så det burde ramme mig som alle andre/værre ?

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2008 22:50 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Sway skrev:
Drupe skrev:
Sway skrev:
Så er det fordi det var varmt på toilettet + at han ikke har fået nok væske, fordi jeg har en enkelt gang indtaget 400 mg mdma på 2 timer

Har du overvejet at du ikke er hele verdens målestok for hvad alle kan tåle? :roll:

HVA?! tager du pis på mig?. Ej, men jeg have absolut ingen tollerence + jeg havde været våget i et par dage og havde været på lsd, så det burde ramme mig som alle andre/værre ?

Mennesker er forskellige, og reagerer forskelligt på en given substans. Du kan ikke sige, at andre ikke kan blive ude af sig selv af 200 mg MDMA, fordi du har taget 400 mg på et tidspunkt og stadig var funktionel. Det kan du vel godt selv se? Desuden, hvis 2x125 MDMA over en time ikke giver dig en "ordentlig mdma virkning", så er det enten dig der afviger fra normen, eller også var dit mdma bare cuttet godt og grundigt. Det kan selvfølgelig også være at lsd-trippet og det at du havde været vågen så længe reducerede mdma'ens virkning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2008 08:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg var overhovedet ikke funktionel - kunne kun drikke væske, ryge bong og gå på lokum - og kunne vist heller ikke snakke. Dagen efter troede jeg at jeg havde været i byen sammen med en masse damer :S

Det jeg siger er bare at han sikkert havde haft det for varmt/ikke havde fået nok at drikke.

Og mdma'en virkede ikke ordentlig fordi jeg sniffede det - muren fik grønne pixels, men uden den store mdma virkning, før jeg åd 150 mg oralt - så fik jeg for meget virkning :/

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2008 18:35 
Offline
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2007 15:26
Indlæg: 610
Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hmm sniffning er da det der virker hurtigst med en boost og come up ?? det syntes jeg , men fortrækker anyway at spise det for så kommer det meget mere snigende og pludseligt og virker på en lidt anderledes måde også slipper man for smerte i næsen :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2008 00:06 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
min og flere af mine venners erfaringer er, at snifning af MDMA virker ret anderledes end oral administration. Rigtigt at effekten kommer hurtigere, men den rammer ikke med samme "borte med blæsten"-fornemmelse.
vi har alle sniffet store doser ~200mg, og er selvfølgelig blevet dejligt påvirkede, men ikke så LAMME som ved 150mg oralt.

Sway: Det kom også bag på mig at den dosis havde så voldsom effekt på ham - Men - han har bare været af en anden støbning end "standarten". Det skal man tage højde for!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2008 07:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
TATP skrev:
min og flere af mine venners erfaringer er, at snifning af MDMA virker ret anderledes end oral administration. Rigtigt at effekten kommer hurtigere, men den rammer ikke med samme "borte med blæsten"-fornemmelse.
vi har alle sniffet store doser ~200mg, og er selvfølgelig blevet dejligt påvirkede, men ikke så LAMME som ved 150mg oralt.
- kan du give dig ret i det du skriver

Sway: Det kom også bag på mig at den dosis havde så voldsom effekt på ham - Men - han har bare været af en anden støbning end "standarten". Det skal man tage højde for!


Ja, der er jo nogle der afviger fra "normen" - det går selvfølgelig begge veje. Nogle bliver voldsomt ramt, andre gør ikke. Har bare aldrig stødt på det ved mdma, men en gang skal jo være den første :)

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 17:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 11:25
Indlæg: 12
Vil i tro man dør af, at fixe 1 gram Champagne 80% ?

S.U
Hurtigst muligt

på forhånd tak.

Blitz


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 17:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 11:25
Indlæg: 12
Blitzkrig skrev:
Vil i tro man dør af, at fixe 1 gram Champagne 80% ?

S.U
Hurtigst muligt

på forhånd tak.

Blitz


Det er selgfølgelig MDMA der hentydes til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 17:28 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Ja, lad være.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 18:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er helt klart muligt at dø af 1 gram mdma. Flere af de dødsfald jeg har hørt om har doseringerne ligget omkring 700 mg plus minus. Så håber du holder dig fra den plan!! Hvis du skal bruge så meget, så tror jeg du trænger til en lang pause fra rusmidlerne.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 21:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
ZaZZa skrev:
Jeg er desværre rendt i en debat med en kæmpe tard.

En kvinde mener at hun har kunne indtaget 2500mg mdma, blandet med en god sjat amfethamin på en nat. Jeg mener dette er umuligt, og hun burde være død eller i hvert fald få nogle varrige hjerneskader.

Hun mener hun kender folk som kan tage op til 10Gram MDMA på en dag, så hun mener altså jeg er helt forkert på den, og ikke aner en pind om emnet.

Jeg er rendt tør for kloge ord, så hjælp mig please!


Holly shit ! Jeg var på lidt amf en dag ad lidt omgange , for at holde mig vågen pgra mit dødssyge job og havde lyst til lidt mdma om aftenen. Tog vel vel omkring 120-170mg. Hvis jeg havde taget 15 x den dosis, så tror jeg faktisk ikke jeg havde siddet hér og kunne skrive dette i dag. Jeg havde ligget i de ukendtes grav. Din veninde må være total blæst. Måske endda hjerneskadet, når hun kan fyre det bull af :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 21:43 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu er tråden for det første 11 år gammel og for det andet skriver trådstarter jo også at det er over en nat, så det er nok ikke i en enkelt dose personen har taget 2,5g

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 21:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Bare lige for at for at sikre mig admin ikke lukker tråden, det kan godt være tråden er 11 år gammel. Men Blitzkrig spørger ind til en dose på 1 gram MDMA og det blev skrevet idag, ved ikke om han vender tilbage, men umiddelbart er det vigtigt at han kan se, at han overvejer noget rigtig skidt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2019 01:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Wow . En tråd der er startet fra 11 år siden ! Too weird. Yes ....der sgu lige et hop fra 2008 til 2019 ...ha ha :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team