Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Min ven og jeg diskuterede coke(ingen af os har prøvet det), og min ven hævdede, at det hos alle, er det bedste de nogensinde har prøvet. Er det virkelig SÅ godt?

Er det ikke en overvudering af rusen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er en overvurdering imo, og jeg har prøvet rigtig god coke flere gange - men det kommer jo an på hvad man søger i en rus... Jeg har dog aldrig prøvet at freebase coke, det er muligvis en kadidat til den ypperste rus (men den har det med at kneppe de fleste der prøver det)...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Din ven skulle vel aldrig have hørt det fra sin pusher?
Jeg synes ikke det er noget særligt, og de fleste jeg kender har samme holdning... Kunne aldrig finde på at give penge for det og tvivler på at jeg kommer til at tage det igen. Nogen mennesker falder dog i og bliver hurtigt afhængige af det ego-boost det giver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Meget overvurderet. Alene er det kedeligt, sammen med andet sjovt nok men 7-800/g er alt for dyrt til at jeg selv gider at købe det. Og når man nu kan få et ægte syre-humørtrip for en femogtyvendedel af prisen, hvor man næsten stønner af velbehag med hovedet mod en mur :lol: så siger dog ikke nej hvis der kommer noget rent coke forbi, men betale den uhyrlige pris for lidt ego og bedøvet ansigt? Nææ tak

Medlem
Brugeravatar

Mange tak for svarene :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hold da kæft man hvis man drikker lidt og har noget vildt nice ryger så varmer op et sted og derefter tager en lang nat i byen for at give den lidt spade hen ad morgenen så kan man ikke tænke sig til noget mere behageligt at have med end coke i mine øjne, men for det første hver sin smag alle har vel en yndlings drug´, for det andet det skal virkelig være kvali varen ellers er det som de andre siger stener for det slet ikk den samme rus den man får af 95-98% af det cola der bliver solgt frem for de sidste få Ûber procent!

8)

Site Webmaster
Brugeravatar

Hej Blæste Nico, her er en håndfuld gratis punktummer og kommaer:

...........................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
...........................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Brug dem frit!

On topic: Jeg har svært ved at sige noget om rusen af kokain, eftersom det er en af de substanser jeg altid har holdt mig fra. Grunden til jeg har holdt mig fra det, er på grund af beskrivelser fra venner og bekendte om netop den lækre, glade coke rus. Jeg er en person der nemt bliver tiltrukket af gentagen indtagelse af en ny substans og har nok en personlighed der nemt bliver lettere afhængig, hvilket gør jeg vælger at holde mig helt fra det.

Efter hvad jeg har fået fortalt fra venner og bekendte er kokain bestemt en dejlig glad rus, men bliver nemt overgået af storebroderen freebase kokain. Heroin skulle overgå rusen langt mere idet det medfører en ubeskrivelig ligegyldighed over for alting.

Det kommer selvfølgelig an på situationen... heroin er nok ikke party drug #1.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Jeg har aldrig mærket den store effekt de 3-4 gange har stiftet bekendskab med coke (udover en ustyrlig lyst til hunkøn).
Dog har jeg aldrig haft muligheden for at købe noget i virkelig god kvalitet, så det har sikkert også en hel del at sige mht. til oplevelsen.

De fleste af mine venner syntes ikke det er pengene værd, men enkelt bekendt kunne dog nemt tage en hel weekend på coke, og stoppede aldrig før han ikke havde mere tilbage.

Jeg godt finde på at købe coke igen, forudsat kvaliteten er i top.
Jeg er stadig lidt nysgerrig hvad angår det drug, og det irriterer mig lidt jeg ikke har prøvet det sus det efter sigende skulle give.

Så længe jeg kun har tilgang til dårlig coke, vil jeg til hver en tid foretrække en veltilberedt joint.

Mine bedste oplevelser på knark har altid været på MDMA/Ecstasy, i selvskab med gode venner :)

Medlem

Jeg mener også at det er meget overvurderet, synes på ingen måde det er pengene værd, og der findes meget sjovere og billigere alternativer :D

Har dog enkelte venner som er direkte uenige med mig. så er vel meget en smagssag

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg synes, coke er vildt lækkert. Der er ikke noget andet stof, der både smager, lugter og føles komplet lækkert. Det er et luksusstof og bør også koste, hvad det gør. Til gengæld er det begrænset, hvad man kan bruge rusen til i sig selv. Det er ikke nogen decideret sjov oplevelse, men spæd op med noget alkohol eller noget psykedelisk, så har man også en masse sjov og ballade.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Xpert skrev:
Meget overvurderet. Alene er det kedeligt, sammen med andet sjovt nok men 7-800/g er alt for dyrt til at jeg selv gider at købe det. Og når man nu kan få et ægte syre-humørtrip for en femogtyvendedel af prisen, hvor man næsten stønner af velbehag med hovedet mod en mur :lol: så siger dog ikke nej hvis der kommer noget rent coke forbi, men betale den uhyrlige pris for lidt ego og bedøvet ansigt? Nææ tak

Jeg hader syre rusen, men har en vennekreds hvor cola er det fortrukne rusmiddel, og der er en immervæk en del der mener det er det eneste rusmiddel der virker 100% værdigt

Minimal skrev:
Jeg synes, coke er vildt lækkert. Der er ikke noget andet stof, der både smager, lugter og føles komplet lækkert. Det er et luksusstof og bør også koste, hvad det gør. Til gengæld er det begrænset, hvad man kan bruge rusen til i sig selv. Det er ikke nogen decideret sjov oplevelse, men spæd op med noget alkohol eller noget psykedelisk, så har man også en masse sjov og ballade.

Ja jeg vil helt sikkert give dig ret i at det er et kombi stof, cola/mdma, cola/2c-*, cola/svampe det er bare nogle af de steder hvor jeg har haft det fedt med at blande cola'en med andre ting

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
prøvede noget virkeligt rent cola for første gang igar, Men fik ikke den helt store streg da jeg var lidt nervøs..
Det er i hvert fald ikke mig sådan rigtigt. Men ok var det da.. Tror Den Bedste rus er en snowboll Lidt heftigt hvid thai og lidt cola i et fix så tror jeg man for sig en lille flyvetur :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Katten skrev:
Hvor glad bliver man af coke?

Præcis 7.38 glad, det er både målt og testet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Phanaamana skrev:
Præcis 7.38 glad

= :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Phanaamana skrev:
Katten skrev:
Hvor glad bliver man af coke?

Præcis 7.38 glad, det er både målt og testet.

Jeg bliver altså 8.37 glad hvis coken er rigitg god.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Katten skrev:
Min ven og jeg diskuterede coke(ingen af os har prøvet det), og min ven hævdede, at det hos alle, er det bedste de nogensinde har prøvet. Er det virkelig SÅ godt?

Er det ikke en overvudering af rusen?

Ja.

Du bliver gladere af MDMA.

Coke= :) / 8)
MDMA= :D :mrgreen: :P

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kokain giver en meget mere ren virkning end MDMA, MDMA føles mere som en ekstremt stof-induceret forgiftning, som prøver at gøre dig lykkelig uden nogen grund. Jeg synes, coke er meget mere lækkert. Men i overvældelse af lykkeoplevelse og især for førstegangsbrugere, så bliver man meget mere lykkeblæst på MDMA.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg må også slutte mig til dem, som siger at coke er super optur! Ganske vidst i de rigtige omgivelser og tidspunkter.. Eller nææ, coke er faktisk altid optur, uanset set og setting! Men det er helt rigigt hvad folk siger, at det jo ikke er en rus, som sender dig i himlen på nogen måde (med mindre du har været en god dreng, og får en OD). Til technofester fx foretrækker jeg klart amfetamin eller mdma fx. Men hvis man sidder et par gutter og chiller/smådrikker, så er cola sgu mit foretrukne stof. Prisen er dog helt hen i vejret, men det er egentlig ok, da jeg helt sikkert ville tage meget mere hvis det kostede det samme som fx amfetamin. (Jeg tager cola ca. 1 gang hver 1.5 måned)

Junior medlem

Coke er til for at peppe festen lidt op når man sidder og drikker synes jeg. Man har det sjovt og ikke dårligt dagen efter, hvilket selvfølgelig er et stort plus. Men eftersom der ikke er noget særligt over rusen - ingen lykkefølelse eller lignende - synes jeg det er alt for dyrt og har det ligeså sjovt, hvis jeg bare drikker og ryger.

Insane psychedelia user!

måtte skrev:
Men eftersom der ikke er noget særligt over rusen - ingen lykkefølelse eller lignende - synes jeg det er alt for dyrt og har det ligeså sjovt, hvis jeg bare drikker og ryger.

jeg tror ik det coke du har haft dine grabber i reelt har været coke så...

generelt gidder jeg ikke coke, da jeg synes at det er for dyrt, og af for dårlig kvalitet i dk. men hvis jeg endelig har penge til det, og hvis jeg ellers kan skaffe noget, af en rimelig kvalitet. så bliver man ret så glad, og det er imo et ret fedt stof til at tage i byen på.

fik engang noget coka. som min homie havde haft i slipset, på vej hjem fra bolivia. fucking hell!! -lige den aften det røg i snudeskaftet, kunne jeg godt se mig selv som coke addict... men ellers får jeg sku mere sjov ud af lavdosis amfetamin og pils..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]