Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 02:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
mig og mine tre venner, (vi er to drenge og to piger) skal spise sn første gang i morgen, vi har hele huset og hele døgnet, plus lidt af søndagen for os selv.

da jeg spiste HBWR frø med LSA første og hidtil eneste gang, gjorde vi det ret sent på aftenen, 22-23 tiden vil jeg tro, hvilket måske var en fejl, eftersom ingen af os kom til at sove den nat eller den følgende formiddag.

er der en lignende effekt ved svampe? jeg ved man plejer at sige rusen varer 5-8 timer, men vi er alle førstegangsrejsende i svampeland, og jeg tror vi vælger at tage mellem 1,2 og 1,5 g tørrede svampe hver i en kop te.

hvornår på dagen vil i anbefale os at starte? vi vil gerne være friske og oplagte under trippet, det klart, men vi gider heller ikke at trippet løber ud allerede hen mod midnat hvis vi nu starter om eftermiddagen. dilemma, dilemma! :)

jeg prøver virkelig at tage alle slags forholdsregler, for det er mig der har overtalt de andre til at være med, og jeg vil rigtig gerne have de/jeg får et trip der giver lyst til at prøve igen en anden gang.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
sn virker i lidt længere tid end cubensis, jeg har tit problemer med at sove, så jeg syntes i skal spise/drikke dem ved middagstid, indtag endelig lkke over halvanden g !! jeg syntes højest i skal tage 1g. husk på at de er 3gange stærkere end cubensis! bare et råd fra en gammel rotte med ca 300 svampetrip på bagen!

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Vil anbefale jer at starte trippet ved 8-tiden. (om aftenen vel at mærke) Så ved 1-tiden når trippet er på retur, kune I jo tænde op i en dejlig rumcigar. Det får magien til at vare lidt endnu uden overældelse, plus I lettere kan falde i søvn når I får lyst til dét. Men det er klart bedst at vente med urten til jeres trip er ved at stilne af. Har selv røget cannabis på en del af mine svampetrips og det kan godt blive noget vildt og uoverskueligt, hvis man gør det midt i trippet. Ikke en god idé, hvis det er jeres første gang, imo.

Jeg ønsker jer alle held og lykke og et godt trip :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
rigtig nedtur drejning af situationen!! :(

de andre blev desværre nødt til at aflyse af forskellige uheldige årsager, så nu er det kun mig alene hjemme... jeg vil stadig rigtig gerne opleve trippet, især nu hvor jeg har gået og set frem til det, og har hele huset uden forældre, så det er en oplagt lejlighed... hvis jeg nu tager 1 gram alene, eller omkring 25 halvfugtige som jeg plukkede igår?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Ganja-Man skrev:
rigtig nedtur drejning af situationen!! :(

de andre blev desværre nødt til at aflyse af forskellige uheldige årsager, så nu er det kun mig alene hjemme... jeg vil stadig rigtig gerne opleve trippet, især nu hvor jeg har gået og set frem til det, og har hele huset uden forældre, så det er en oplagt lejlighed... hvis jeg nu tager 1 gram alene, eller omkring 25 halvfugtige som jeg plukkede igår?

Man kan sagtens trippe alene men når det er din første gang vil jeg hvertfald være påpasselig med dosen. bedre at starte ud stille og roligt og syntes man godt man kan klare mere, så tage lidt flere end bare at nappe det hele på 1 gang og det så ender galt ;) . Har selv haft nogen onde badtrips på grund af for høj dose.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Først en disclaimer: har endnu ikke prøvet SN.

MEN! Jeg synes bestemt det er bedst midt på dagen; mine visuals klarer sig bedst der. Jo sløvere man er, des sløvere er ens fantasi.

Jeg tog mit første svampetrip alene, og det var en allerhelveds stor oplevelse, selvom der ikke skete så meget.

Som sagt er begge dele på cubensis.
Anders

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]