mig og mine tre venner, (vi er to drenge og to piger) skal spise sn første gang i morgen, vi har hele huset og hele døgnet, plus lidt af søndagen for os selv.
da jeg spiste HBWR frø med LSA første og hidtil eneste gang, gjorde vi det ret sent på aftenen, 22-23 tiden vil jeg tro, hvilket måske var en fejl, eftersom ingen af os kom til at sove den nat eller den følgende formiddag.
er der en lignende effekt ved svampe? jeg ved man plejer at sige rusen varer 5-8 timer, men vi er alle førstegangsrejsende i svampeland, og jeg tror vi vælger at tage mellem 1,2 og 1,5 g tørrede svampe hver i en kop te.
hvornår på dagen vil i anbefale os at starte? vi vil gerne være friske og oplagte under trippet, det klart, men vi gider heller ikke at trippet løber ud allerede hen mod midnat hvis vi nu starter om eftermiddagen. dilemma, dilemma!
jeg prøver virkelig at tage alle slags forholdsregler, for det er mig der har overtalt de andre til at være med, og jeg vil rigtig gerne have de/jeg får et trip der giver lyst til at prøve igen en anden gang.