Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hej allesammen!!!

Jeg mangler lige svar på et par hurtige spørgsmål! :)

Jeg har læst mig frem til at svampe-sæsonen er startet... Men den sparker vel først rigtig igang nu her? Med kulden på vej, ik?
Jeg er lidt sent ude for jeg har altid hørt at det var bedst efter første nattefrost... Håber ikke jeg er for sent ude.... ;)

Hvis der er nogen som kender nogen gode steder i Aalborg eller omkring Aalborg/Nordjylland så er min PM-boks med åben overfor forslag!! :D

Tak for hjælpen

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Geografisk sted: Skanderborg
du er OVERHOVEDET ikke for sent ude, jeg var faktisk ude og samle idag :D god høst
med steder, skal du gå efter marker, helst hvor der går/har gået køer. Og lad dig ikk slå ud af at du ikk finder nogen første gang, led igen, jeg var 4 forskellige steder idag.

Junior medlem

Hey... Steder omkring KBH som er godt at finde SN på? Jeg er TOTAL N00B, så kunne godt bruge nogle gode råd :) Men kan forstå at marker er det bedste sted? Udkanten af marker, eller skal man bare vadde rundt og håbe på man finder dem?

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Læs beskrivelsen her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=23011 og prøv at se forummets sticky'er næste gang inden i stiller spørgsmål, der har været oppe 100 gange før ;)

Mht. marker så prøv selv lykken. Folk deler almindeligvis ikke ud af deres foretrukne marker, i hvert fald ikke på et board hvor alle kan få infoen. - For dig omkring København kan du starte med græstuerne ude i Dyrehaven - et godt begyndersted, men der er mange der plukker derude så stå tidligt op og begiv dig ud og led.

Held og lykke :)

Junior medlem

Sorry jeg ikke lige fik kigget forummet igennem først så :) Men forventer sevfølgelig ikke at folk skulle give mig et helt bestemt sted, mere hvilket forhold der skulle til, om det er omkring buskads på en vildgroet mark, eller om det er på landmandens græsmarker eller hvad.. Men jeg kigger bare lidt rundt hvis der har været meget oppe omkring det, tak for hjælpen :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
pbo1408 skrev:
du er OVERHOVEDET ikke for sent ude, jeg var faktisk ude og samle idag :D god høst

Cool... Det er jeg dælme glad for at høre... Jeg har allerede aftalt med en kammerat at vi skal ud her en af dagene... :)

pbo1408 skrev:
med steder, skal du gå efter marker, helst hvor der går/har gået køer. Og lad dig ikk slå ud af at du ikk finder nogen første gang, led igen, jeg var 4 forskellige steder idag.

Jeg har flere steder i hovedet... Hvis man bare er villig til at gå lidt for sagerne... Og det er vi.. ;)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor kraverne vender
Komarker som gerne ligger lidt fugtigt og i skyggen. Steder hvor I kan se at græsset er nedbidt og der er pletter af højt græs på grund af kokager. Det er perfect conditions.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]