Jeg har gode erfaringer med at indtage lige et par genstande eller tre umiddelbart før jeg indtager stoffet, eller på samme tid, f.eks. i forbindelse med svampe. Hvis jeg ka' mærke at jeg er lidt nervøs eller anspændt, så synes jeg en lille-moderat dosis alkohol ka gøre overgangen til en eventuelt ukendt rus lidt lettere, og mere flydende - og ja, det ka' ta lidt af spændtheden, hvis man synes man har lidt for mange sommerfugle i maven

På den anden sider er der selvfølgelig også risiko for, hvis man drikker for meget eller fortsætter alkoholindtaget, at man ødelægger den nye rus, og ikke ka' skelne de to stoffer fra hinanden.
Det er selvfølgelig smag og behag, og hvis du alligevel begår eksperimentet i så trykke og sikre rammer som det lyder til, så er det jo nok ikke nødvendigt... Men personligt ka' jeg godt li' det

Citat:
Ingen af os ryger som sagt længere, men det kan jeg ellers forstå at det kan være en god idé?
Cannabis virker i høj grad forstærkende på psykedelika. Det ka' virkelig sparke gang i tankerne, men også de visuelle indtryk. Jeg synes du ska' vente med at blande det ind i dit svampetrip, til du har en fornemmelse af dette alene. Selvom hash for de fleste er et ret uskyldigt rusmiddel for sig selv, så er det i hvert fald min erfaring, at det kan virke overordentligt kraftigt i forbindelse med psykedelika.
I ku' eventuelt ha' en joint klar til sidst i rusen, men jeg vil egentlig ikke anbefale det. Under comedown'er oplever jeg i hvert fald tit noget af det mest interessante, de lækreste og reneste følelser og det største "indsigt" og klarhed. Det er meget rart hvis alt dette ikke bare bli'r undertrykt af en stor, fed hashrus.