Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 19:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej, jeg tænkte på om man kunne noget andet i sine joints end ristet tobak?
Nu tænker jeg ikke på at fylde en joint med estragon og ryge joint a' la bernaise af lortet, men I ved nok hvad jeg mener...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Det har været oppe rigtig mange gange. søg og du vil finde.

men ja som der også står i en anden tråd. som jeg selv har oprettet så kan du bruge hampeplade som du først skal putte i et vandbad lidt først da klorofylen så vil falde ud. skal lige siges det ikke var mig der kom med det råd fra starten det var Xpert mener jeg at mindes ;) men søg så er jeg sikker på du vil finde meget mere.

Moderator
Brugeravatar

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... b8616c30ee

Medlem

di kan bruge pot efter som det ikke er så stært, eller nogle urter som drømmeurte, og der er mange andre

Moderator
Brugeravatar

Lyng skrev:
di kan bruge pot efter som det ikke er så stært, eller nogle urter som drømmeurte, og der er mange andre

Drømmeurt er bestemt ikke noget jeg ville blande i et mix, det smager af helvede til, desuden er det vidst heller ikke helt kortlagt om der er nogen virkning, og der er masser af urter der smager bedre, og som ikke har nogen psykoaktiv effekt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
BisMann skrev:
Lyng skrev:

Drømmeurt er bestemt ikke noget jeg ville blande i et mix, det smager af helvede til, desuden er det vidst heller ikke helt kortlagt om der er nogen virkning, og der er masser af urter der smager bedre, og som ikke har nogen psykoaktiv effekt.

det med drømmeurten kan jeg stå inde for ikke er en god ide, købte engang 50 gram på nettet af det, det smager satme godt nok ulækkert, virkning fik jeg dog ingen af. men kan måske ha noget at gøre med jeg ikke røg specielt meget da det smagte alt for klamt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Folk taler om Damiana, men hvorfor? Personligt kan jeg ikke få det til at brænde. Men det smager godt, især sammen med Kratom :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Damiana kan til nød bruges, men IMO max til at strække smøger i forholdet 50:50. Smager fint men ens hals føles lidt ligesom om man har inhaleret et bål eller joint med the efter en enkelt joint med blandingen. Men det kan til nød bruges

Ellers er pot/blad-blandingen smart

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]