Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hejsa. Jeg skulle være tripsitter for en bekendt, da han skulle prøve at ryge 350 mg 3,5X salvia divinorum. Desværre fik han ingen effekt.

Han kunne heller ikke suge det hele på én gang. Han holdte det dog i 30 sek hver gang osv...

Men har det simpelhent været fordi han ikke tog det hele på en gang? Der blev brugt en pibe der ikke er så god, og den kunne kun holde 150mg af gangen. :S

Vi regner med at prøve med noget 10x i stedet.. :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har heller ikke oplevet nogen effekt ved rygning af 10x Salvia. Jeg ved at enkelte er mere eller mindre imune overfor det, men jeg har til gengæld også hørt, at temperaturen skulle spille en rolle, og at det derfor er vigtigt at bruge en stormlighter eller lignende. Sidstnævnte har jeg ikke nogen pålidelig kilde på, og er selv noget skeptisk. Jeg har affundet mig med tanken om, at det åbenbart ikke har effekt på mig.

Lad mig for god ordens skyld nævne at jeg røg så ganske nok og rigeligt til, at jeg burde have mærket en effekt.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har altid hørt at det er bedst at ryge med stormlighter og i ét sug på bong. Jeg tror ikke man opnår ordentlig effekt ved at suge 150 mg i pibe over flere omgange.

Dedikeret medlem

Piben er lidt utæt, og det er også en grund til at det er svært at suge en hel masse på én gang :P... så der bliver nok prøvet med en bong.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
medmindre i gør et eller andet helt forkert, så er i blevet taget ved næsen. Har røget 6,5x ekstrakt på pibe med alm. lighter. Jeg ryger ikke normalt og derfor er det enormt svært for mig at holde røgen fra salvia nede. på trods af at jeg hostede halvdelen op inden jeg fik kontrol med mig selv, var jeg helt væk 30 sekunder senere.

et laaaaaaaangt sug og i burde være over alle galakser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]