Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej !

Nu er jeg så heldig at jeg skal i sommerhus med min klasse og der er vi en del som gerne vil lærer hinanden endnu bedre at kende.. ved ja gæt 3 gange ryge noget pot / hash.
Nu er jeg rimelig erfaren indenfor pot, men prøvede hash på roskilde og syntes det virkede meget stærkt. Jeg havde problemer med at blive steneren og meget træt, er det fordi jeg har fådet mere end jeg kan tåle? (eller som bare er behageligt?)

Ellers kunne jeg godt tænke mig at vide, er der noget man kan gøre for at live ens krop op igen? Sådan rejse sig op gå lidt rundt eller noget?

ps. jeg har iøvrigt en ide og at smøger (dvs. nikotin) gør mig træt når jeg er skæv, andre som har haft lignende opleveser?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Forstår ikke helt hvad du mener med "Jeg havde problemer med at blive steneren og meget træt".. men du kan jo evt. starte med at tag et par hiv, vente lidt på russen, og så kan du jo altid tag nogen ekstra hiv hvis du føler for det :). Hvad angår at ryge for meget, ja, så kan du gå lidt rundt, tag noget vand eller endnu bedre, drikke eller spise noget med sukker i. Jeg tror ikke på at det er nikotinen som gør dig træt, tror nærmere bare du har røget lidt for meget :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
For det første: Ryg noget godt hash. Man bliver mere tung, stenet og ugidelig af dårlig hash. Hvis det er rigtig dårligt bliver man virkelig træt og får gerne hovedpine. God hash!

Og ja, lad være med at ryge for meget hvis du ikke er vant til det, tag et par sug og vent et stykke tid, der kan altid redoseres.

Hvis du virkelig bare bliver træt af hash som nogen gør, kan en kop kaffe eller to hjælpe med at holde dig vågen. En anden mulighed er en lille dosis kanna 5x ekstrakt sniffet. Det får hashrusen til at minde mere om en god dansk pot-rus. Bruger det gerne hvis jeg skal noget og er kommet til at ryge mig for skæv. Man bliver ikke uskæv, men det gør at man kan fungere normalt uden "sløret" og hukommelses-ændring

Medlem
Brugeravatar

Mange tak det var nogle gode ideer.. selvom jeg dog ike tror jeg vil sniffe ting : )
Der er alligevel ikke noget som smager bedre end frosties høj :)

Medlem

Vis du mener pot er bedre, hvorfor ryger i ikke så bare det.
eller ville jeg råde dig til af købe skung.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hms117 skrev:
Ellers kunne jeg godt tænke mig at vide, er der noget man kan gøre for at live ens krop op igen? Sådan rejse sig op gå lidt rundt eller noget?
Generelt synes jeg at stimulanser i amfetamin-afdelingen (amf, ecstasy, methylon og såmænd kaffe) modvirker hashrusen. Dog er det en lidt voldsom løsning. Som du selv er inde på, er det ikke en dum ide at hive sig selv op og gøre noget aktivt.

Det bedste er selvfølgelig at ryge en tilpas mængde og holde sig fra dårligt hash og underligt knastørt ligusterhæk blandet op med ting der giver hovedpine, osv. God hash virker ligeså "opfriskende" som pot.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
God hash virker ligeså "opfriskende" som pot.

Med mindre det er en indicadomineret sort slyngel.

Junior medlem

Personligt har jeg altid fortrækket hash og havde det lidt på samme måde som dig i starten.
Jeg syntes det er vigtigt en gang i mellem lige at rejse sig op og måske gå en tur. Det plejer at kvikke mig op, og når man er flere der går sådan en fælles tur skæve sammen, kan man hurtigt finde noget på sin vej der kan give dig god griner! :D
Så mit råd er bare at du skal ryge så du føler dig tilpas, og så bare prøve at være så aktiv som du nu kan få dig selv til. Det giver klart den mest behagelige rus, og samtidig tit en god griner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havde det også på samme måde som dig. Jeg var så overbevist om at det var røv dårligt det hash jeg fik. Find en ordenlig dealer og køb noget kvalitet :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
hvis jeg ikke vil være så træt når jeg ryger, køber jeg den mest sativa prægede ryger og går en tur udenfor og ryger de fleste af gangene jeg skal ryge.
Ellers lav en masse aktivt du går meget op i, jeg står foreksempel sommetider på board efter at have røget en god pind, og jeg kan køre i lang tid selvom det er fysisk hårdt. fordi det fanger min interresse især når jeg ryger.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det kan lyde som overdosering. Den hash du røg kan også have været af elendig kvalitet. De dårligste hash varianter er produceret uden bevarelse af THC for øje, og derfor kan det være størstedelen af det psykoaktive THC, er omdannet til det ikke psykoaktive, men sløvende CBD. Noget dårlig hash er også blandet med bivoks, diverse pillerester og alt muligt andet ubehageligt. Man kan næsten aldrig være helt sikker på hvad det er man ryger, medmindre man dyrker lortet selv. Måske du skulle give dig i kast med en mere opfriskende hash variant såsom Kashmir, eller noget skunk. Varmpresset hash er mere sløvende end koldpresset, også kaldet pollen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]