Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: halm
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
har læst at cubensis kan gro i fugtigt halm, så jeg tænte på om det ikke var smartere at hælde sporene i noget flydene medium la det gro og så hælde det over noget fermeteret halmen så det bliver fugtigt. i stedet for at gøre det på rug for har nemlig forstået at der nemt kommer mug og andet i rug, men ikke så nemt i halm. kan det lade sig gøre og synes i det en god ide?

Titel: Re: halm
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Jeg ville nøjes med at rehydrere sporene i sterrilt demineraliseret vand først en uges tid ved 25 grader. Husk suppen skal kunde trække vejret, så i et glas med tyvek over.
På den måde er alle slags spore lige stillet. De vil spire og danne mycelie, men fordi P.cub er i enormt overtal, vil de hurtigt få overtaget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Rasmus:
Jo det er det bestemt. Samtidigt har den kære Flimmer rådgivet mig at komme noget komposteret kogødning ved, da det styrker psilocybin/psilicin-bygningen. Derudover sparer du dig for vermiculite og perlite da halmen også holder på vandet :lol: .

Og nu du måske alligevel skal igang med projekt jeg selv har tænkt mig at lave snart, vil jeg også komme med et relevant spørgsmål; vil det være profitabelt at case groet med steriliseret muld? Og i så fald; hvor tykt?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
tak for hjælpen, så må jeg da også proppe noget kolort hvis det altså var det du mente.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]