Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: skunk?
Junior medlem

Geografisk sted: kbh
hey. jeg har for hundrede kr skunk. Det ligner tørrede blomster. Hvordan ville i ryge det? Jeg mener hvad skal jeg præcis gøre ved den blomst m.m
tak.
GO aften.

Titel: Re: skunk?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Joint, bong, pibe, chillum, gulerod eller hvad du nu har at ryge på?

Klip det i mindre stykker, fx. som tobak eller bræk det i stykker. Bland med en smule tobak og rul en joint/ryg på instrument

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
http://www.youtube.com/watch?v=s0T9bHmn3Wk

og ryg den! :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Kredes skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=s0T9bHmn3Wk

og ryg den! :joint:

syg video :peace:

Medlem

det ikke så svært ryg det.
men tage lige de store stilke fra som man derværre tit for nogle med af.

Moderator
Brugeravatar

Lyng skrev:

Større stilke betyder normalt bare også større buds, og tit større koncentration af krystaller, jeg tager gerne større stilke med for dén skyld.

Medlem

BisMann skrev:
Lyng skrev:

Større stilke betyder normalt bare også større buds, og tit større koncentration af krystaller, jeg tager gerne større stilke med for dén skyld.

Jaja, men derfor tager du vel stadigvæk stilken af dit "bud" inden du mixer det?

Moderator
Brugeravatar

crunk skrev:
BisMann skrev:
Lyng skrev:

Jaja, men derfor tager du vel stadigvæk stilken af dit "bud" inden du mixer det?

Jo, men synes ikke det er specielt negativt. Det er imo. også mere lækkert at få et stort Bud med et par stilke end en masse smuller uden eller med få.

Medlem

BisMann skrev:
crunk skrev:
BisMann skrev:
Lyng skrev:

Jo, men synes ikke det er specielt negativt. Det er imo. også mere lækkert at få et stort Bud med et par stilke end en masse smuller uden eller med få.

nej nej slap mente ikke noget ondt, mente bare det skal gøres inde man ryger det. :peace:

Moderator
Brugeravatar

Bestemt heller intet aggressivt ment fra min side af :)

Medlem

ok, så er alt godt hehe...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Større grene betyder kun større buds ved hjemmedyrk, dog er det rigtigt at det normalt er bedre med små buds når man taler om købeskunk da grenene vejer en del i de store. Man er derfor bedst tjent med mindre buds eller buds klippet ud af et større bud

Moderator
Brugeravatar

Xpert skrev:
Større grene betyder kun større buds ved hjemmedyrk,

Af hva? Hvordan får de grenene til at blive små på store buds i industrielt dyrkning? :shock:

Xpert skrev:
det normalt er bedre med små buds når man taler om købeskunk da grenene vejer en del i de store.

Selvfølgelig vejer de, men synes krystal koncentrationen i større buds gør op for dét.

Xpert skrev:
Man er derfor bedst tjent med mindre buds eller buds klippet ud af et større bud

Klippet ud af større bud vil selvfølgelig være ideelt, men tror jeg de færeste pushere gør i.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BisMann skrev:
Af hva? Hvordan får de grenene til at blive små på store buds i industrielt dyrkning? :shock:

Ja OK det var en åndsvag formulering, når man dyrker selv er grenenes størrelse ligegyldig da man ikke betaler høje priser pr. gr.

BisMann skrev:
Selvfølgelig vejer de, men synes krystal koncentrationen i større buds gør op for dét

Når jeg snakker om "små" snakker jeg om de enkelte "buds" der er klippet af fx. et topskud.
Hvis du får 20g skunk i et flot topskud er der en midtergren hvor de mindre buds er fæstnet til, det ved du godt. Hvis du får 20g buds fra samme topskud hvor de 3g grene er fjernet, så får du jo 3g skunk mere. Hvis man køber skunk kan det derfor normalt bedre betale sig at købe 2,7g skunk for 200 (stadenpriser) bestående af flere mindre (og gode) buds end 1 større topbud og lidt mindre buds.

Xpert skrev:
Klippet ud af større bud vil selvfølgelig være ideelt, men tror jeg de færeste pushere gør i

Det gør dem der ikke snyder andre og dem er der altså en del af (selvom de er i stærkt undertal)

Jeg køber dog aldrig skunk mere da folk ikke kan finde ud af at tørre det ordentligt og priserne er pebrede her omkring Kbh. Homegrow ftw!

Moderator
Brugeravatar

Xpert skrev:
Når jeg snakker om "små" snakker jeg om de enkelte "buds" der er klippet af fx. et topskud.
Hvis du får 20g skunk i et flot topskud er der en midtergren hvor de mindre buds er fæstnet til, det ved du godt. Hvis du får 20g buds fra samme topskud hvor de 3g grene er fjernet, så får du jo 3g skunk mere. Hvis man køber skunk kan det derfor normalt bedre betale sig at købe 2,7g skunk for 200 (stadenpriser) bestående af flere mindre (og gode) buds end 1 større topbud og lidt mindre buds.

Ja okay, men tænkte nu også 4-5 cm's buds som store. Selvfølgelig er grenen (eller kæppen) en større faktor i et 20 g's Bud

Xpert skrev:
Det gør dem der ikke snyder andre og dem er der altså en del af (selvom de er i stærkt undertal)
Jeg køber dog aldrig skunk mere da folk ikke kan finde ud af at tørre det ordentligt og priserne er pebrede her omkring Kbh. Homegrow ftw!

Jojo, men folk kan som regel også godt li' at se et stort topskud, der er også noget over dét.
Hehe ja kan godt følge dig i at en bedre curring kunne være fin, har dog stort set kun røget skunk i sommerferien, og det har været finno.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]