Xpert skrev:
Omkring 40% burde være fint, mit virker ihvertfald fint men er heller ikke fremstillet på olie men på knust ren marok. Jeg synes selv det tager en krig at opløse hasholie og klumper i det hele taget i alkohol og fedt, mens det går ret hurtigt hvis man pulveriserer klumpen til trichomes igen ved at fryse og grinde klumpen.
1g ren marok i 4cl forsvinder ihvertfald fuldstændig på et par timer, jeg vil tro at din olie også vil opløses, men det går jo lidt langsommere når ethanolen skal tage lag for lag og opløse før det kan komme til resten af olien.
Hvis du har en grinder så smid den i fryseren sammen med olien og pulveriser det. Hæld ned i vodkaen igen og se om det ikke hjælper
Olien har befundet sig i vodkaen i over to måneder nu (and counting...), og der er ikke sket noget i lang tid. Faktisk er processen nærmest gået baglæns: Jeg fik på et tidspunkt en smule af det opløst ved at ryste kraftigt og længe, men det har udfældet sig igen som tiden gik. Så: Tak for dit svar, men er bange for det ikke er her løsningen ligger.
Jeg spekulerer over om vodka 50% måske vil kunne gøre det, men jeg bruger ikke penge på en flaske før jeg ved det, jeg har allerede den 37,5% vodka stående, og jeg får den fandme aldrig drukket.