BisMann skrev:
Af hva? Hvordan får de grenene til at blive små på store buds i industrielt dyrkning?

Ja OK det var en åndsvag formulering, når man dyrker selv er grenenes størrelse ligegyldig da man ikke betaler høje priser pr. gr.
BisMann skrev:
Selvfølgelig vejer de, men synes krystal koncentrationen i større buds gør op for dét
Når jeg snakker om "små" snakker jeg om de enkelte "buds" der er klippet af fx. et topskud.
Hvis du får 20g skunk i et flot topskud er der en midtergren hvor de mindre buds er fæstnet til, det ved du godt. Hvis du får 20g buds fra samme topskud hvor de 3g grene er fjernet, så får du jo 3g skunk mere. Hvis man køber skunk kan det derfor normalt bedre betale sig at købe 2,7g skunk for 200 (stadenpriser) bestående af flere mindre (og gode) buds end 1 større topbud og lidt mindre buds.
Xpert skrev:
Klippet ud af større bud vil selvfølgelig være ideelt, men tror jeg de færeste pushere gør i
Det gør dem der ikke snyder andre og dem er der altså en del af (selvom de er i stærkt undertal)
Jeg køber dog aldrig skunk mere da folk ikke kan finde ud af at tørre det ordentligt og priserne er pebrede her omkring Kbh. Homegrow ftw!