Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
den fedeste og nemmeste måde at ta svampe på er i piller. bar køb nogle vegetabilske piller og hak de tørrede svampe helt til pulver. og stamp det i.
virker 100%. jeg plejer at ta omkring 10-13 piller til et ordentligt trip. ens mave rumler lidt, men man slipper for den mega klamme smag.
(hvis man har sådn en pillestamper kan man lave 50 piller på ca. 45 min)

håber i kan bruge det, for det er bar dejligt at slippe for den lorte smag. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Har du prøvet at spise det med chokolade? Det kræver ikke andet forberedelse end en tur i butikken efter en toblerone.
Fin idé du er kommet op med, men metoden med chokolade fjerner altså også den grimme smag, og kræver noget mindre.

Det var måske mere til DIN information :)

Medlem
Brugeravatar

har ikk prøvet med chokolade. men i piller kan man jo nemt tranportere dem. fx ta dem med på festival eller noget. hvis man er til at ta svampe så nogen steder

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Transport er da ligeså nemt med selve svampene? Eventuelt kvase det til pulver.

Desuden kan du også lave dig en kop te af det, det smager heller ikke af noget, og så virker det i løbet af tyve minutter. Svampete er en oplevelse for sig, da man bliver kastet ud i trippet uden upcome.

Medlem

Svampete er en god idé, men når vi nu snakker om forskellige indtagelsesmetoder, så skal denne lige nævnes:
The Lemon Experience

Det må nok være den mest fantastiske måde at indtage svampe på..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Halose skrev:
Har du prøvet at spise det med chokolade? Det kræver ikke andet forberedelse end en tur i butikken efter en toblerone.
Fin idé du er kommet op med, men metoden med chokolade fjerner altså også den grimme smag, og kræver noget mindre.

Det var måske mere til DIN information :)

Ved godt de fleste herinde mener det en skrøne, men hvertfald ikke for mit vedkommende pas ekstremt meget på med chokolade har haft nogen voldsomme trips netop fordi der blev blandet chokolade ind i det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Edit: @ Mungo: Wauw, lyder fedt ja. Nu gider jeg ikke til at læse alle tyve sider ( :shock: ) så kan du fortælle om der er hold i det?

Er der nogen herinde der har prøvet det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@Gartnersvinet

Har aldrig været udsat for det, og kender heller ingen personligt der har.
Har nogen kilder eller noget på det? Ved godt du siger du selv har været udsat for det, men vil gerne have noget der underbygger det, istedet for den slags anekdotal bevisføring.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Umiddelbart har jeg ingen beviser andet end mine egne erfaringer ;).

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... =chokolade

Medlem

Svampe skal da indtages rå, uden omsvøb! Friske svampe smager faktisk godt. Når de er tørret smager de måske lidt jordslået, men det er da en del af charmen. Back to nature! :)

Just my opinion.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Dem der smager værst er hawaiianere - fy for helvede !
Men andre svampe smager ikke slemt.

Men ville det ikke være nemmere at købe nogle store gelatinekapsler i stedet ?. Så kan du nøjes med ~ 5 ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Min favorit er at smide dem ovenpå en pizza:) Hvis muligheden for the ikke er der.

Hawaii Svampe guffer jeg bare, smager godt og er ikke for onde ved maven.

Medlem
Brugeravatar

har intet problem med at æde 10 piller og det var dem jeg lige havde til rådighed.. men man kan self godt bruge større kapsler.
det ville være ret genialt hvis man kunne ha 1gr i en pille. så ville det være nemt at dosere.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hampedyrker Newbie´n skrev:
den fedeste og nemmeste måde at ta svampe på er i piller. bar køb nogle vegetabilske piller og hak de tørrede svampe helt til pulver. og stamp det i.
virker 100%. jeg plejer at ta omkring 10-13 piller til et ordentligt trip. ens mave rumler lidt, men man slipper for den mega klamme smag.
(hvis man har sådn en pillestamper kan man lave 50 piller på ca. 45 min)

håber i kan bruge det, for det er bar dejligt at slippe for den lorte smag.

Det er en udemærket måde, som de fleste herinde nok kender og det var også den måde jeg selv indtog dem på første gang (threshhold). Men der findes altså også en del mennesker, som synes at det at tygge og sluge svampen fra hel, er en del af den magiske oplevelse ved at tage svampe...

Og så er der også folk som mig, som synes at de rent faktisk smager udemærket :lol:

Mungojohn skrev:
Svampete er en god idé, men når vi nu snakker om forskellige indtagelsesmetoder, så skal denne lige nævnes:
The Lemon Experience

Det må nok være den mest fantastiske måde at indtage svampe på..

Det MÅ da have været oppe på psychedelia før? Kan bare ikke forstå at jeg ikke har hørt om det, tror vist det skal afprøves snarligt :D

Medlem
Brugeravatar

hehe.. jeg tror os jeg laver nogle piller i weekenden.. eller os brygger jeg te på dem.. hmm. kan ikk helt bestemme mig.. for vil godt ha en sindsyg oplevelse og der synes jeg te slår lidt hårdere. men synes sku det smager af lort :cry:

haha havde ikke engang læst det ordentligt.. skal helt sikkert prøve det der med citron.. nok 3,5gr. og så 2-3citroner :rocking:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hehe.. jeg tror os jeg laver nogle piller i weekenden.. eller os brygger jeg te på dem.. hmm. kan ikk helt bestemme mig.. for vil godt ha en sindsyg oplevelse og der synes jeg te slår lidt hårdere. men synes sku det smager af lort :cry:

haha havde ikke engang læst det ordentligt.. skal helt sikkert prøve det der med citron.. nok 3,5gr. og så 2-3citroner :rocking:

Pas nu på dig selv, de skriver at det nok bliver forstærket med 1½x - 5x så der er vel ingen grund til helte-dosering for at teste sådan en påstand... :roll:

Medlem
Brugeravatar

hehe igår tog jeg 35gram friske og 1,2 gram tørret blandet med citron.. pænt vildt trip.. men fuck jeg havde hovedpine i nat.. brækkede mig os.. men det var et nice trip

jeg tog dem allerede kl 14.45.. var påvirket indtil kl. 20-21. og det er første gang jeg har trippet imens der var så meget lys udenfor.. det var nice

jeg venter nok os li nogle måneder med svampe igen.. for damn min hjerne er brugt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hehe igår tog jeg 35gram friske og 1,2 gram tørret blandet med citron.. pænt vildt trip.. men fuck jeg havde hovedpine i nat.. brækkede mig os.. men det var et nice trip

jeg tog dem allerede kl 14.45.. var påvirket indtil kl. 20-21. og det er første gang jeg har trippet imens der var så meget lys udenfor.. det var nice

jeg venter nok os li nogle måneder med svampe igen.. for damn min hjerne er brugt.

Godt for dig, men du fortæller ikke noget væsentligt; kunne du mærke en forskel mht. citron?

Medlem
Brugeravatar

ja... for det første havde jeg en dårlig smag af citron hele dagen :?
men trippet begyndte sygt hurtigt.. det plejer altid at ta lang tid for mig. men efter 30min var jeg helt væk.. (langt langt væk)
og efter 1 time bevægede alt sig og havde nice halluér :rocking:
men man er overraskende klar i hovedet når man bruger citron..
normalt kan jeg slet ikke koncentrere mig om at læse eller skrive, men den her gang kunne jeg begge dele. også selvom hele min verden bevægede sig :D
jeg læste en del her på psy, og der var hele tiden en klap der trykkede sætningerne ned, så jeg sad og kørte hovedet op og ned konstant. mega griner...
læste den tråd med citater, det var alt for nice..
det er helt sikkert noget jeg vil gøre igen.. bare først om nogle måneder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Interessant. Hvordan gjorde du helt præcist? Svampene helt i smadder, to citroner ud over, trukket i hvor lang tid?
Har du prøvet den dose med te?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]