Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 05:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: alrune
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
Nogen der har erfaringer med dansk-dyrket alrune?
Jeg har haft et par planter(som er kommet af sig selv) et par år, og kunne godt hitte på at slagte dem hvis der kommer nogle igen i år!
Jeg læste engang i en Culpeper bog at den skulle være ganske vild, og mener også at psykonaut Steen Larris vist nok også dyrker lidt af den i hans have. men samtidig mener jeg også at have hørt exempler fra tidligere tiders medicinale experimentation med alrune, at det skulle være gået rimelig galt oppe i den øverste etage.
Jeg håber i kan give noget fed info da jeg ikke ønsker at lande på psykiatrisk klinik som min storebror. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
prøv at læs mine erfaringer under trip raporter/natskygger/erfaringer og overvej det en ekstre gang natskygger er KUN for folk som abselut vil prøve ALT der er sår mange næsten harmløse ting i forhold til alrune som er 100 gange mere stimolerenge. du kører heller ikke 200 kmt i den forkerte side af moter vejen for sjov når du kender sisikoen mvh.doeneg

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
Jeg er helt enig med doeneg! Er der iøvrigt nogensinde nogen, der har haft et godt trip på alrune?? Jeg har kun hørt om negative oplevelser.

Derimod er den god til diverse former for magi, og jeg har også af den grund flere gange prøvet at dyrke den selv (i vindueskarmen) men uden held - dvs, jeg kan holde dem i live sommeren over, men de kan ikke overvintre rigtigt og kommer sig derfor ikke næste sæson.
Hvis du har en have, så sæt dem et skyggefuldt sted. De er ikke glade for direkte sol!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
heksene havde det da meget sjovt på deres natskygger...

Insane psychedelia user!

For at gå offtopic, jeg ved ikke om heksene havde det sjovt pga. alrunen, de kombinerede jo mange forskellige urter og jeg kender ikke til doseringen af de forskellige.

Forresten synes jeg lige at det skal nævnes at når de "fløj til Bloksbjerg" på et kosteskaft, så var det fordi at de smurte den hallucinogene salve på enden af kosteskaftet og stak det op i anus, derefter "fløj de til Bloksbjerg" i deres rus, meget sjov oplysning efter min mening.

Dedikeret medlem

Punk, du skræmmer mig! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Junior medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af doeneg:
prøv at læs mine erfaringer under trip raporter/natskygger/erfaringer og overvej det en ekstre gang natskygger er KUN for folk som abselut vil prøve ALT der er sår mange næsten harmløse ting i forhold til alrune som er 100 gange mere stimolerenge. du kører heller ikke 200 kmt i den forkerte side af moter vejen for sjov når du kender sisikoen mvh.doeneg<HR></BLOCKQUOTE>

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hvorfor skulle det lige gentages??

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Punk: Jeg tror at vi har læst de samme bøger, men jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at de ikke stak det op i anus, men "red" på det (dvs. satte sig overskrævs på det) og derved smurte salven op i skeden... derfra kom myten med at de "fløj".

Insane psychedelia user!

aha, så må jeg ha misforstået (eller glemt) det der stod i Jørgen Lumbye's "Forbrug og misbrug (vi er alle på stoffer)"

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg vil ikke nødvændig vis sige bad trip men det er ikke stimolerende men barer meget wird.(heftigt)

Punk jeg tror den der med koste skafted er god nok, skal jeg lave noget flyvesalve til moesgaard, sår kan jeg smører det på et kosteskaft og sparke det godt op i anus på dig, mon ikke du så også flyver til bloksbjerg haha. vh. doeneg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]