Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 12:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes at det etisk minder lidt om når undercover-politibetjente i USA lokker folk til at købe narko og så buster dem.
Der er noget usselt ved at argumentere bare for diskussionens skyld. Selvom begge parter bliver skærpet i deres holdninger og refleksion, er der noget navlepillende over det.
Man bør diskutere virkeligheden som den præsenterer sig for én selv.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
...................

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:24, rettet i alt 1 gang.

Site Webmaster
Brugeravatar

DR-D skrev:
Lyder for mig mere som om du er kommet på dybt vand med dine argumenter og nu kommer med den klassiske "jeg testede jer bare".

Tror jeg er enig her.

BellaDonna Atropa, du gør Hitler ked af det med dine dårlige undskyldninger
Billede

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem

.............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:24, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Du tager fejl Jugg! Hvis hun har rotter i et bur og kører sine unger på mac-D, så er hun jo ikke en så überbevidst hippi, som hun har givet udtryk for.

Det kan til gengæld være, at hun har ønsket at give det indtryk, og da illusionen så bristede måtte hun gi' op og smide håndklædet i ringen.

Hvad laver nazierne her? De ser godt nok lidt triste ud...

Dedikeret medlem

.............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:25, rettet i alt 1 gang.

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
'Forsøget' viser det samme som når folk laver parodier* på konspirationsteorier: Nogle hopper sgu på den alligevel netop fordi at mange personer, særligt på internettet, virkeligt er så virkelighedsfjerne, blottet for rationel sans og retoriske evner. Jeg skal ikke udtale mig om hvor du ligger på skalaen i det virkelige liv.

At det bag et keyboard er let at udgive sig for noget man ikke er? Big surprise. Jeg håber du har nydt at spilde din og andres tid.

MVH
Adolf Hitler

Billede

* Parodi er det bedste opslag på wikipedia faktisk. Læs selv her.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Svar til Finger:

Nazisterne er et symbol for det ultimative bitcheri udtryksform.

Nemlig mudderkastningen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Zarathustra skrev:
bellaDonna atropa skrev:
Hvordan har i set denne person. Hvordan ville du beskrive hende?
Og nu hvor vi er igang kan du så ikke også lige skrive din mening om et forsøg som dette? :tnx:

For at citere Dr. Phil (fra hukommelsen): "Du ville blive overrasket over at finde ud af, hvor lidt folk egentlig tænker på dig".

Jeg har absolut intet indtryk af dig. Du er bare endnu et orange navn på en brun baggrund for mig.

Den vogn er jeg med på! Det eneste jeg har bidt mærke i, var dit nick - kan ærligt skrevet, INTET huske du har skrevet...

Svagt eksperiment imo... Du kunne ha gjordt dig lidt synligere - men btw tror jeg der er en del flere der både har flere profiler og disse profiler også har skriftende holdninger - bare pas på du ikke blander dine karakterer sammen - men du har jo så, for mit vedkommende været noget nær, ikke eksisterende...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg venter stadig på en forklaring på, hvorfor du har gjort det her? Det er jo bare latterligt...

Det er jo ikke noget storslået eksperiment, nærmere bare din måde at vise på, at du har problemer med din egen personlighed. Måske en psykolog kunne hjælpe?

Dedikeret medlem

...............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:25, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Tror desværre du har overset det faktum at folk herinde på psychedelia på det nærmeste kappes om at spille idioter, så dit lille pis i potten er nok gået ret ubemærket hen. Men hvis du havde det sjovt, så er der jo ikke noget problem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

bellaDonna atropa skrev:
Muad Dib skrev:
Jeg venter stadig på en forklaring på, hvorfor du har gjort det her? Det er jo bare latterligt...

Det er jo ikke noget storslået eksperiment, nærmere bare din måde at vise på, at du har problemer med din egen personlighed. Måske en psykolog kunne hjælpe?

så prøv og læs dette indlæg igen, når det nu har undgået din opmærksohed. 27 jun 2008 10:56 i samme tråd

Ja ok. Hvis det virkelig er forklaringen på dette storslåede eksperiment, der nu har oplyst menneskeheden, er mit svar vel egentlig stadig som i mit indlæg fra d. 26. jun 2008 12:46 i samme tråd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ka' godt lide dit eksperiment :)

Mht. de tråde du har "kørt ud", jeg går ud fra du bl.a. tænker på den om spansk flue, så er det da noget, der har farvet min holdning til dine andre indlæg. Når jeg ser en person argumentere på den måde, der både er arrogant & skråsikker, og tilsyneladende overhovedet ikke bygger på fakta eller viden, så husker jeg det sgu næste gang jeg læser et indlæg af personen - "det er hende/ham fjolset fra den anden tråd, med alt hendes/hans fuckin' vrøvl, hvornår lukker hun/han røven?".
På den anden side, så er jeg også selv for længst stoppet med at bekymre mig om hvorvidt de holdninger jeg giver udtryk for, er stringente og kommer overens med hinanden; det her er internettet, meget få folk der læser her på siden har jeg mødt irl, så hvis je3g ska være helt ærlig, ku jeg ikke interessere mig mindre for om folk synes jeg er en kæmpe spasser.

Men alt i alt synes jeg det er et glimrende eksperiment.
Internettet besidder nogle kvaliteter, der gør det mere end velegnet til at bedrage og opbygge falske personligheder. Det er godt at være opmærksom på, det er et fingerpeg om ikke at ta' et debatforum for alvorligt, og at lade være med at hænge ære og selvfølelse op på hvad nogle folk du aldrig har mødt, mener om dig.

Men jeg vil da gi' andre ret i, at det kan lugte lidt af at "du er kommet på dybt vand med dine argumenter og nu kommer med den klassiske "jeg testede jer bare".".
Men hey, jeg la'r tvivlen komme dig til gode, det her er trods alt internettet, og jeg vil hellere bruge min energi på den virkelige verden.
At nogle folk ka' sidde og blive bitre, det er forståeligt nok. Endnu engang er det jo internettet, beskyldninger, holdninger, påstande behøver ikke at ha' helt så meget baggrund som de gør, hvis man står ansigt til ansigt.

Jeg kan sagtens se det sjove i at misbruge internettes friheder i retning af at bedrage og snyde folk, skifte mening fra dag til dag, og generelt bare opføre sig som et røvhul. Og det kan de fleste vist: Havde alle tråde på siden foregået ansigt til ansigt, så havde de nok været væsentligt mere saglige og venlige, holdt en pænere tone osv..

Men men, bær over med mig hvis mit indlæg er lort, jeg er syg og keder mig :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fulgte ikke med fra start, øv bøv.. Hvad blev der sagt? Var det en Elven Raver igen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

InnerNetExplorer skrev:
Jeg fulgte ikke med fra start, øv bøv.. Hvad blev der sagt? Var det en Elven Raver igen?

Nej, det var belladonnaatropa, der nu er gået under jorden under det tophemmelige kodenavn MitNick. Hun har i øvrigt slettet næsten alle sine indlæg, da denne tråd blev oprettet: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=31&t=25341. Hvis du har facebook vil dit ansigt blive vist, så bella troede at...... tjaaaa, et eller andet der gav hende paranoia og begynde at slette alle spor efter sig.

Nå, men denne tråd handlede om at bell havde som navnet siger, brugt os alle som prøvekaniner. Det hun før hen havde skrevet var bare for at teste os. I virkeligheden var hun helt anderledes osv. osv. osv. osv.

Men man skulle nok ha været der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Muad (oste)Dip@

Hvorfor hader du BellaDunsa Atropa?
Udover at forsøget var kedeligt, og udføres en milliard gange om dagen på diverse debatfora og datingsites, så har Belladonna vel ikke gjort så meget "straffeværdigt"? Jeg mindes endda at hun støttede dig da übernazisten, Max Temp-17, nazistificerede dig, i en tråd om alternativ medicin?

Sig så undskyld til belladonna, din lalleglade hørmer!

Edit: Undskyld at jeg spammer forummet med latterlige kommentarer. Jeg keder mig blot. Samtidig, så giver det et dejligt postcountboost. Så hvis i har et problem, så tru mig i PM.
Mvh. Deres postcountwhore, PMD aka mista PoopBoY.

Lige et spørgsmål til Belladonna:

Er du stadig aktiv på psychedelia, og er det sandt at du havde "genskabt" dine posts? For jeg hader ærligt talt når folk bliver tøse-sure, og sletter alle deres posts. Det er skide irriterende/ærgeligt, for der er en masse tråde som bliver ret kryptiske.

Hav en herlig, grå og våd dag alle sammen.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
[Graigh!]

Hvor er det bare groft når folk vælger at redigere alle deres indlæg om til "...", jeg hader at se resterne af noget der sikkert har været et spændende emne være totalt uforståelige fordi hovedteksten mangler... :evil:

[/Graigh!]

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]