Jeg ka' godt lide dit eksperiment

Mht. de tråde du har "kørt ud", jeg går ud fra du bl.a. tænker på den om spansk flue, så er det da noget, der har farvet min holdning til dine andre indlæg. Når jeg ser en person argumentere på den måde, der både er arrogant & skråsikker, og tilsyneladende overhovedet ikke bygger på fakta eller viden, så husker jeg det sgu næste gang jeg læser et indlæg af personen - "det er hende/ham fjolset fra den anden tråd, med alt hendes/hans fuckin' vrøvl, hvornår lukker hun/han røven?".
På den anden side, så er jeg også selv for længst stoppet med at bekymre mig om hvorvidt de holdninger jeg giver udtryk for, er stringente og kommer overens med hinanden; det her er internettet, meget få folk der læser her på siden har jeg mødt irl, så hvis je3g ska være helt ærlig, ku jeg ikke interessere mig mindre for om folk synes jeg er en kæmpe spasser.
Men alt i alt synes jeg det er et glimrende eksperiment.
Internettet besidder nogle kvaliteter, der gør det mere end velegnet til at bedrage og opbygge falske personligheder. Det er godt at være opmærksom på, det er et fingerpeg om ikke at ta' et debatforum for alvorligt, og at lade være med at hænge ære og selvfølelse op på hvad nogle folk du aldrig har mødt, mener om dig.
Men jeg vil da gi' andre ret i, at det kan lugte lidt af at "du er kommet på dybt vand med dine argumenter og nu kommer med den klassiske "jeg testede jer bare".".
Men hey, jeg la'r tvivlen komme dig til gode, det her er trods alt internettet, og jeg vil hellere bruge min energi på den virkelige verden.
At nogle folk ka' sidde og blive bitre, det er forståeligt nok. Endnu engang er det jo internettet, beskyldninger, holdninger, påstande behøver ikke at ha' helt så meget baggrund som de gør, hvis man står ansigt til ansigt.
Jeg kan sagtens se det sjove i at misbruge internettes friheder i retning af at bedrage og snyde folk, skifte mening fra dag til dag, og generelt bare opføre sig som et røvhul. Og det kan de fleste vist: Havde alle tråde på siden foregået ansigt til ansigt, så havde de nok været væsentligt mere saglige og venlige, holdt en pænere tone osv..
Men men, bær over med mig hvis mit indlæg er lort, jeg er syg og keder mig