Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
syller skrev:
prøv nu og slap lit af runeK du bliver sur når jeg skriver noget må jeg skrive noget ??? eller så kommer du efter mig ???

Ja, jeg bliver sur når du spørger om noget der er svaret på i selv samme tråd, for det får mig til at tro at du alligevel ikke læser hvad der bliver skrevet.
Og nej, jeg kommer ikke efter dig. Jeg håber bare at du forstår at meningen med denne side er harm reduction, og der er sku ikke meget harm reduction over ikke at have sat sit ind i tingene. Alle de informationer der er blevet spurgt efter findes så mange andre steder på nettet, og det er derfor nærliggende at tro at en person der stiller så grundlæggende spørgsmål ikke har gjort dette -- sat sig ind i tingene.
Jeg bliver bekymret på dine vegne efter at have læst dine spørgsmål, for psykedelika er bestemt noget man skal passe på med. Håber at du forstår alvoren af det.

-RuneK

Tidligere holdmedlem

nej, din ignorance er efterhånden så himmelråbende at dine posts seriøst fortjener at blive svinet til.........du har fået en advarsel, og hvis du fortsætter din bedrevidende arrogante imbicile idiotiske væremåde får du en til af mig, og så er det farvel.

Du er så dum og arrogant at du ikke vil blive savnet på boardet, og du lærer tilsyneladende ikke af dine fejl.

Jeg er som sådan ligeglad om du er født med en hjerneskade, eller bare er generelt dumt og arrogant, enhver af de ting gør at du ikke hører hjemme her, så STRAMP OP!

Start med at læse vores regelsæt, hvilket du tydeligtvis ikke har gjort, så har du en chance for at forblive!

Hvis du så læser det, og fortsætter med dit imbicile pis er du åbenbart så dum at psychedelika ikke er noget for dig, og jeg tvivler på du vil blive savnet!

Junior medlem

Rex Mundi skrev:
nej, din ignorance er efterhånden så himmelråbende at dine posts seriøst fortjener at blive svinet til.........du har fået en advarsel, og hvis du fortsætter din bedrevidende arrogante imbicile idiotiske væremåde får du en til af mig, og så er det farvel.

Du er så dum og arrogant at du ikke vil blive savnet på boardet, og du lærer tilsyneladende ikke af dine fejl.

Jeg er som sådan ligeglad om du er født med en hjerneskade, eller bare er generelt dumt og arrogant, enhver af de ting gør at du ikke hører hjemme her, så STRAMP OP!

Start med at læse vores regelsæt, hvilket du tydeligtvis ikke har gjort, så har du en chance for at forblive!

Hvis du så læser det, og fortsætter med dit imbicile pis er du åbenbart så dum at psychedelika ikke er noget for dig, og jeg tvivler på du vil blive savnet!

du her sku et problem rex mundi du kan ikke snakke pænt så jeg tor heller ikke du ville blive savnet

og tak for dit svar runek nu forstår jeg dig beder :D

Tidligere holdmedlem

well, ser du forskellen på dig og mig er at jeg har rettigheder til at sørge for at folk opretholder de regelsets vores side har, siden du ikke engang gider at læse dem fortjener du at blive kaldt de ting du nu engang er.

Hvorvidt jeg ikke vil blive savnet på siden har jeg ingen anelse om, måske ikke..........men det er irrelevant for jeg har ikke fået nogen reprimande en eneste gang, hvorimod du allerede har fået en, og jeg har muligheden for at give dig en mere, det har du ikke.

Jeg har været flink nok til bare at give dig en velfortjent sviner i stedet for bare at sige goodbye til dig, lær af det!

For næste gang du overskrider reglerne er det ikke sikkert den næste moderater er så flink som mig!

Junior medlem

Rex Mundi skrev:
well, ser du forskellen på dig og mig er at jeg har rettigheder til at sørge for at folk opretholder de regelsets vores side har, siden du ikke engang gider at læse dem fortjener du at blive kaldt de ting du nu engang er.

Hvorvidt jeg ikke vil blive savnet på siden har jeg ingen anelse om, måske ikke..........men det er irrelevant for jeg har ikke fået nogen reprimande en eneste gang, hvorimod du allerede har fået en, og jeg har muligheden for at give dig en mere, det har du ikke.

Jeg har været flink nok til bare at give dig en velfortjent sviner i stedet for bare at sige goodbye til dig, lær af det!

For næste gang du overskrider reglerne er det ikke sikkert den næste moderater er så flink som mig!

(det kan godt være jeg har fortjent og blive svinet til) men behøver du tænke det så højt) og jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle blive smidt ud) fordi jeg ikke forstår tingen lig så godt som jer ander nu er jeg ord blind men DU MARGET UNDSKYLDE HVIS DU IKKE KAN LIG MIG

Tidligere holdmedlem

jeg har intet forhold til dig, kan hverken lide dig eller hade dig, jeg gider bare ikke se på folk der konsekvent er arrogante, ignorerer regelsættet og dobbeltposter..............

jeg kunne måske se i øjnene med det hvis du havde fortalt du var ordblind, hvilket du ikke har gjort, ergo er det et tegn på stipiditet.

Junior medlem

Rex Mundi skrev:
jeg har intet forhold til dig, kan hverken lide dig eller hade dig, jeg gider bare ikke se på folk der konsekvent er arrogante, ignorerer regelsættet og dobbeltposter..............

jeg kunne måske se i øjnene med det hvis du havde fortalt du var ordblind, hvilket du ikke har gjort, ergo er det et tegn på stipiditet.

hvad er stipiditet rex ?

Tidligere holdmedlem

stipiditet er et ord man nemt kan ramme når man forsøger at skrive stupiditet, da u og i ligger lige ved sidden af hinanden................

hvis du vil fluekneppe over stavefejl/grammatikfejl hvorfor valgte du så ikke at mit "i øjnene" burde være "igennem øjnene"?

Jeg har ikke sunket så lavt at jeg har kritiseret en eneste af dine stavefejl........du kan jo ikke selv gøre for du er ordblind, elller dårlig til at stave. Men du har ingen undskyldning for at læse det forpulede regelsæt når du er blevet bedt om det utallige gange.

Især når du er så skråsikker på at du har fundet 100 spids nøgenhat på en årstid der slet ikke giver den slags afkast, som alle andre gør dig opmærksom på.

Du gider ikke engang ulejlige dig til at låne et kammera for at undgå at du forgifter dig med diverse svampe du har fundet rundt omkring fordi du ikke ved en skid om hvad du laver......

Medlem

syller skrev:
1 gram er det ikke nok ???

Hypnotized skrev:
Ja så får du et mildt trip, et fint hvis man er nybegynder, men jeg vil stærkt fraråde dig at indtage de svampe du har fundet indtil de er blevet identificeret som SN!
Er du sikker på at du ikke tænker i cubensis-doser her eller lignende? 1 gram (tørrede) SN er i hvert fald en ret stor begynderdosis.

Medlem

Rex Mundi, du er da godt nok aggressiv :( . Prøv at se sådan på det: det at du giver en "sviner" gør ikke at dit budskab kommer klarere igennem - det gør bare at du i ringere grad virker som en person man har lyst til at lytte til og lære af.

Dermed ikke forstået at jeg er uenig med dig i kernen i det du siger: at syller bør sætte sig langt mere ind i stoffet først, og generelt bruge lidt mere omtanke. På det punkt er jeg helt enig.

Rex Mundi skrev:
hvis du vil fluekneppe over stavefejl/grammatikfejl hvorfor valgte du så ikke at mit "i øjnene" burde være "igennem øjnene"?

Eller "igennem fingre"? :wink: :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Sorry, dosen var nok lidt voldsom i forhold til han er nybegynder, tænkte bare normal moderat dosis i det jeg skrev.
Men er næsten hundrede på at det han har ikke er spids nøgenhat.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mon vi ser en forside på ekstra bladet om en uge, med en der er død af en svampe forgiftning? :|

Medlem

Resist skrev:
Mon vi ser en forside på ekstra bladet om en uge, med en der er død af en svampe forgiftning? :|

http://www.youtube.com/watch?v=vX1CvW38cHA

Fra 0.40-1.15 - Bedre kan det vidst ikke siges ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Og nu mine damer og herre, låser jeg denne perfide fluekneppertråd. :roll:
Budskabet må være at: Syller læser på lektien og især læser de svar han får, når han smider spørgsmål på boardet. :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]