Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hvad er så meningen med Psy.dk?

I vores filosofi står der en masse fornuftige ting - men mon ikke at det er lidt en illusion?

Seriøst - mig og loonie har haft en lang icq sjatter fordi vi begge nok er utilfredse med noget, hvad det er, er ikke vigtigt i denne sammenhæng!

Image - prøver vi på at opretholde et image udaftil, isåfald, udaftil hvor? - fordi med ca. 350 mennesker er det squ svært at sige at man gør en forskel - ligesom - det vi prøver at sige er faktisk at stoffer ikke er skadelige med et kontroleret brug - og ikke bare at æde en masse piller og så fyre den af - klart nok, det sidste er pisse usundt, men det er skægt, er det ikke det som det hele handler om?

Men vi antager at stoffer ikke er skadelige - hvorfor tjener staten så ikke fedt på at producere de forskellige stoffer og sælge dem, det ville jo klare være det sikreste ikke, men det gør de ikke, nok fordi at stoffer er skadelige ikke?

Men hvad mener folket her på Psy.dk - kan det virkelig passe at vi prøver på at vise danmark at stoffer er ok - tror i ikke bare inderst inde at vi tager en masse dope for sjov - fordi det morer os - og så hjælper vi lige nogle andre med at komme igang fordi det ser så pænt ud, ser det godt nok pænt ud at råde folk til hvordan man indtager et stof mest sikkert (efter ens egen mening that is) - jeg syntes squ ikke at det ser pænt ud........

Men derfor gør jeg det alligevel!

Men hvad mener i - hvilke ting kan egentlig gøre at man ikke burde være på psy.dk - hvad er normen på psy.dk - - - er der nogen der har gjordt sig de tanker - eller er i blændet af glansen bag en uudtømmelig kilde af information om diverse måder at skade sig selv på.....

Ikke at jeg er turned antidrug på nogle måder, jeg kan bare se det fra de fleste vinkler!

NEJ JEG ER IKKE VED AT GÅ KOLD IGEN - som man kan læse tidligere i posten så står der noget med en diskussion som mig og Loonie har haft - den startede med noget som der ikke er relevant for det jeg spørger om, mest fordi det er imellem Loonie, mig og nogle flere.......

[ 06 September 2001: Besked ændret af: EGO ]

Dedikeret medlem

er du ved at gå kold igen [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Pew! Jeg ved ikke hvad selve meningen med siden er det må dopestar, TM eller en af de andre admins svare på. Jeg hænger ud herinde for at læse om stoffer, for at lære andre om stoffer, for fælleskabet (i er sgu nogle fede guys... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ), for at gøre opmærksom på hvad der er farligt og ikke farligt også siger folk at drugs er farligt, hvad er farligt? Det er farligt at gå på gaden fordi man kunne blive overfaldet af en psyko, det er farligt at køre bil man kan havne i et uheld, det er farligt at leve, man får indtryk fra alle sider og kan ikke dømme hvad der er rigtigt og forkert så man bliver hjernevasket, bare se på regeringen/synhedsstyrrelsen og deres info om stoffer der ikke passer en skid.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Et godt bud ville være "Harm Reduction"...

Mennesket beruser sig, så få det bedste ud af det på den mindst farlige måde.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Yep, harm reduction er den oprindelige mening med siden. Samt at få muligheden for at udveksle idéer med, og møde ligesindede.
@EGO> Jeg forstår ikke hvorfor du mener at filosofien er en illusion... Vi gør skam hvad vi kan, og har de bedste intentioner... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
yeps dopestar vi har fks. lige fået nyt design, og snart vil der kommer billeder og tripreporter fra den sidste tur som alle "os" medlemmer deltog i ikke,

måske er folk blevet lidt sløve men hver profil her på siden er jo et mennesker med andre interresser i sin fritid end "psychedelia" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] .

den regtike mening på denne her side er vel netup et forrum hvor folk kan få infomation i de forskælige retninger fordi svamp.dk ikke bliver opdateret mere.
svamp.dk var jo også kun i en retning,men efter som webmasteren opgav siden eller blev indlagt eller hvad nu. så begyndte folk jo at spørge andre til råds om andre ting

det var jo derfor vi startet den her side,

hvis folk alsår kan huske det.

og der er jo fedt at have et sted at diskoter signe teoier og små forsøg med evt få hjælp til hvad nu har brug for.

efter min opfattelse har det intet med at få E/speed/coke ovs. legalizeret??? og gjort til en hverdags genstand (desvære ego)

men efter hånden er vi nogle stykker der gerne vil have hampen legalizeret i dk fordi der er for mange grunde til ikke at gøre det.

der bliver måske lagt lidt for meget i den her side og nogle gange alt alt for lidt

mvh rolf

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
den eneste illusion her er dig EGO!

jeg er pisse ligeglad med hvad Psychedelia's "officielle" menning er - men jeg viser respekt over for de folk der har investeret en masse tid og sved i denne side (Loonie, dopestar, TM & co.)

hvad folk bruger siden til er op til dem selv, jeg gætter på at mange bruger siden til at fortælle om oplevelser som de ikke kan dele med alle.

jeg bruger Psychedelia til at poste mit ofte 102% blunted grafik, (og spilde min tid... )

jeg har sq ikke nogen forhåbninger om at "åbne" folks øjne for hallucinogener eller andet pis!

men af og til har jeg seriøse spørgsmål til hvordan hvad fungere - og hvilke bivirkninger det kan give, og så er det jo fucked up når EGO begynder at hælde sine barnlige holdninger ud, helt ærligt, så er det meste af hvad du giver udtryk for totalt påtaget...

Caqtus: Egentlig gad jeg ikke lige svare dig - fordi jeg havde problemer med at slippe den bog jeg ligger og læser - men nu gør jeg det squ lige alligevel - Caqtus hvordan er det at mishandle et topic gang på gang bare fordi du ikke lige kan lide aka forstå den person som starter det?

Er det din frygt for det der er anderledes eller hvad? - er det hvad den danske "ghetto" har gjordt for dig, undskyld men du er så grineren maan!!!

Det er da fedt at høre hvad i andre mener om hvad jeg skriver - men hvad er normen for at være på psy.dk - det er egentlig det jeg gerne vil høre....

Grunden til at jeg er her er, well, til at starte med syntes jeg det var pisse kewl at jeg havde et sted og finde info og endelig et sted hvor jeg kunne tale frit, men ak - det kunne jeg heller ikke - fordi jeg kom lige til at nævne nogle enormt høje doser som jeg havde indtaget - så var jeg lige pludselig en loud talker - det måtte man åbenbart ikke være, mest fordi at de andre mente at man spillede sej - hvordan man spiller sej ved at snakke om sine egne dosis aner jeg ikke - men back to the track - så begyndte jeg at læse om stoffer, og tog faktisk alt hvad jeg kunne finde til mig, sorterede selvfølgelig de ting fra som jeg ikke selv gad - og endte med at vide en del om stoffer - ikke sådan kemisk eller noget - bare sådan med brug og virkning - det er ligesom nok for mig - fandme om folk så ikke konstant brokker sig over mig, jeg aner ikke hvorfor, fordi det er dem selv som presser de domme ned over mit hoved, fordi de føler at de har ret, well, jeg er nået til den konstatering at for at være på psy.dk så skal man helst ikke være for vild i sine små rejser ud i det ukendte, man må heller ikke sige at man har taget sindsyg høje doser, fordi så er man bare "sej" eller spiller det - det fatter jeg fandme ikke - og tror ikke på at det kan passe - men der er squ ikke nogen der har prøvet at bevise det modsatte! er der?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
*GG* EGO, du startede med at påstå hårdnakket at du havde taget 4 gram ren MDMA. Hvis det ikke er en røver, ved jeg ikke hvad.
Det er OK at nævne høje doser. Dog havde dine daværende poster mere karakter af pral. Og flere gange opfordrede du direkte folk til at tage farlige doser drugs. De fleste vil vistnok give mig ret i at en irettesættelse var på sin plads.

At jeg i farten glemte at der nok var noget fyld i de kapsler foruden MDMAen er vel at tilgive er det ikke - at jeg måske kun har indtaget 6-700mg mdma eller sådan, 4 caps, hver af en styrke der er vildere end double drops af SM´s - skyder på omkring 150-200mg mdma pr styk - der var ihvertfald knald på de sataner, men det er ikke det som det her handler om, stop det offtopic noget aight!!!

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
sorry Oofftopic igen...

ego for satan, hvad den danske ghetto har gjort mig ??

jeg er fanme født et sted med beton der er koldere end en gadeluders røv i december!
så mon ikke jeg kan klare lidt dansk social byggeri!

og nej jeg er ikke bange for det anderledes... men jeg kan ikke klare folk der har så travlt med at gøre sig selv så "anderledes" at de slet ikke fatter at de er ganske normale!

hvis du havde det så fedt med at tage alt det lort du tager, havde du vel ikke brug for at reklamere for hvor fedt dit liv er?

jeg kan ikke klare at du har så travlt med at fremprovokere lige præcis den reaktion du så brokker dig over! -fatter du hvad jeg mener!

mange af dine holdninger går direkte ud på at provokere folk til at sige "ej hvor er den knægt langt ude", men lad i det mindste vær' med at lægge skjul på at det netop er det du ønsker!

og hvis du ikke kan klare konsekvensen af at spille smart så lad være med at spille smart!

kan du da forhelvede ikke opføre med en smule værdighed!

grrrrrr

(har du hørt det nummer med eminem, "stan" tror jeg det hedder... kan du genkender noget derfra?)

chillllll

Hey hey, we got a winner - caqtus har fattet det, jeg elsker at få at vide at jeg er lost, netop fordi jeg godt kan lide at være lost - det er den fedeste feeling af dem alle, helt lukket og slukket - so out there......

Nej jeg genkender ikke noget fra Stan - sorry - burde jeg, do you care to enlighten me?????????

Men om jeg ligefrem fremprovokere folk til at sige det, hmm, nej det tror jeg ikke, jeg tror mere at folk konkludere det efter de har snakket med mig - fordi jeg er lost, det har jeg aldrig lagt skjul på - jeg ved ikke hvorfor jeg er det, men sådan er det bare, og det er fedt, syntes jeg da - at du så ikke kan klare at jeg er det og føler dig tvunget til at bitche om det, well - dit problem ikke mit....

Gider vi så ikke godt at vende tilbage til det topic hva?

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
Jge syntes det her sted er pissefarligt, man får lyst til at tage meget mere dope end man egentlig burde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det her sted kan være farligt, især hvis man ikke er istand til at bedømme de enkelte profilers udsagn. Det er OK at få mere lyst til at tage stoffer, men nogle gange bliver der efter min mening sendt nogle forkerte signaler ud.
Harm reduction og information burde være dette forums retningslinier, men desværre er det ikke tilfældet. Istedet har boarded forvandlet sig til en social klub for weekendnarkomaner og hverdags rygere - dette er der ikke noget galt i - ellers ville jeg ikke selv deltage, men det er sku ikke et sted hvor man som "nysgerrig" kan søge sikre informationer om stoffer, virkning og effekt. Det virker på mig som om at der er præstige i at være sindsyg og langt ude. Hvis man ikke har tjek på sin dope så er man langt ude - desværre fatter en del elementer ikke, at man faktisk er ret langt ude når man har en sådan opfattelse. Dette bygger jeg på de svar og udsagn der kommer i forbindelse med spørgsmål, forkerte fakta o.l.
Personligt synes jeg at mange her på boarded burde vågne op til den "virkelige" verden! Får jer en sød kæreste, og eksperímenter for oplevelsen og indsigtens skyld, ikke for kedsomhedens skyld!

Iøvrigt: Lamfigting = Ingen respekt for sig selv som menneske. Dette er nok det mest sindsyge og uansvarlige jeg nogensinde har hørt om!

@EGO: Du virker som en ekstrem intelligent person, derfor burde du også forstå at du gennem dine skriverier her på boarded, faktisk påvirker "svage" sjæle. Det er da fint at du kan lide at være lost, men derfor skal andre vel ikke trækkes med ned!
Dette gælder iøvrigt en del andre markante profiler, der faktisk påvirker nye medlemmer!

(SurRøv)

Hva faen...

(RygerSmiley)

Zionboy er jo faktisk cool nok - vil du så høre noget grineren - jeg har squ mistet min medlems acces pågrund af at jeg ---

---ORGINALT SKREVET AF LOONIE---
Betragt det som et gult kort, hvis du lader være med at poste ting som kan ødelægge vores fælles rygte på psychedelia, kan du måske få adgang igen..

Chill derude
---------------------------------

IM DANGEROUS, så derfor er jeg blevet contained, og det generer mig pisse enormt......

Jeg kunne nævne mange andre der ikke burde have adgang, men det gider jeg ikke, det er ikke mit problem!!!

Dedikeret medlem

jeg tror dette sted mest er for unge mennesker som lever med en jævnt kedelig dagligdag og som flipper og leger lidt rundt med div. euf. rusmidler.

selvfølgelig er her også freaks med hver deres særlige interesse som er her for at blive klogere eller som rådgiver andre med samme behov og ønske om f.eks. at dyrke hamp.

mit gæt er at de fleste her, om 7-10 år vil have villa, vov & volvo og aldrig ville drømme om at spise andet end champignon.

måske en enkelt plante i baghaven eller en kaktus i vindueskarmen, sådan bare til pynt.jeg tror oven i købet at flere vil fordømme og bande over andre(eller deres børn) som eksperimenterede med dope.

en lille del af os vil lære en masse om sig selv og andre, men et lille antal vil nok på et tidspunkt opdage at dopen har taget magten over deres tilværelse.

sorry der gik lidt offtopic i den, men jeg syntes lige at der skulle provokeres lidt, stemningen er ved at blive lidt for selvoptaget og stivnakket efter min smag. men her er jo også mange ego(er)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uden at vide det, EB, gav du mig inspiration til et nyt topic... To seks, så er Tias tilbage. Utroligt intelligente synspunkter, iøvrigt!

/Tias

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
måske eb
jeg syntes det er fedt at vi kan dele erfaringer viden om dyrkning fremstilling og brug af alle mulige lovlige og ulovlige ting som i det etablerede samfund er tabu her kan man værer anonym hvis man fks gerne vil finde ud af hvilke e piller eller hvilke medecin man har skaffet sig det er fet at hører at hvis man har været virklig langt væk/ude at hører andres historier at man ikke er en (specialt) outsider barer fordi man er lidt underlig oven i bolden efter en hård weekend sår for mig er det debat og information iforhold til moral må i først lærer mig at kænde for den kan jeg ikke forklarer vh doeneg

Godt så er det vist min tur.

Psychedelia er egentlig dannet ved en tilfældighed, lidt for sjov og meget af interesse for ethnogene planter, svampe etc. og stoffer. Det har udviklet sig til et sted hvor man kan finde information om alle disse ting, og det er ikke ment som en opfordring til at unge mennesker skal begive sig i krig med at indtage stoffer, det skal de nok selv klare, men at de skal tænke sig om og bruge dem rigtigt. Harm Reduction dækker meget godt over psy.dk formål.

Unge tager stoffer, det vil de gøre, altid! Det er en eksperimenterende stadie af ens liv, grænser skal flyttes, og man skal gøre noget som er "forkert" i protest imod verden. Helt sikkert at 95% af dem herinde om 10 - 20 år har villa, vovse og ikke spiser andet end champinon. Og derfor er det også vigtigt at der er nogle til at forklare hvad der er godt og hvad der er skidt at gøre. Boardet her er ment som et sted hvor man kan udveksle erfaringer, stille spørgsmål, og måske endda komme af med nogle af sine fortvivlede tanker, hvad ved jeg.
Nu har jeg og en del andre været væk fra psy.dk et stykke tid, men hvad er der sket, det hele er blevet noget "FUCKING HEPGANGSTER SHIAT!". Her kommer den ene efter den anden med de største fuckup pralehistorier om, hvem der kan fylde sig med flere drugs, hvem der kan opføre sig voldsomst og galest. Og ja det er sku blevet et farligt sted, hvor man kun får lyst til at tage flere stoffer. Damn det skal det bare ikke være!

Og ja, igen, Ego aka Shaman aka Elven Raver aka bla bla og jeg, har haft en lille chat. Jeg har tidligere givet ham en advarsel fordi han fyrer de mærkeligste og mest respektsløse holdninger af på boardet næsten altid. Denne gang mistede han, som han selv skriver, adgangen til medlemsforumet. "Betragt det som et gult kort" - tjaaa JA! Og grænsen er tæt, så bliver hele hjembyen banned...

Ked af at det skulle bringe sure miner på boardet, men dette er ikke nogens hjemmebane, her er der ingen der skal styre (andre end os der har lavet siden).

Håber vi er enige! Vi tager afstand fra alt hvad der er direkte skadeligt for krop og sind! Det er fanme ingen illusion!

Hilsen
Loonie

Well - ok så - så må jeg jo bare vente - men Loonie - jeg havde ret, det var fandme ikke kun mig der er skyld i de ting som du kan se her - måske er det hele den nye generation af stofbrugere - indrømmet, jeg har lavet nogle temmelig psykotiske ugennemtænkte ting - well - hvis jeg skal miste min evne til at bruge medlemsforummet, well, så er det det - ikke noget at gøre ved det, nu fik jeg bare sagt hvad jeg vil sige - på en pænere måde end jeg plejer, så må vi jo se hvad fremtiden bringer af lyspunkter - the sun allways shine on the elves!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]