Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 04:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Information:
orginal poster: Satori
dato:02.01.2003
dosis: et frimærke
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
Så fik jeg endelig prøvet LSD. Det var temmeligt intenst på en god måde. Efter en halvtime kunne jeg lige så stille begynde at mærke noget, tingene smeltede mere og mere sammen, jeg kom tættere på det hele. Farverne, lyden, menneskerne omkring mig....alt. Det hele skete til et technoms arrangement. På øverste etage i den bygning vi var i, vandtårnet, blev der spiller noget enormt hårdt psykedelisk tramp-noget, enormt fedt at bevæge kroppen til, og en masse syrede farver at kigge på...især når man lukkede øjnene, det var enormt fedt. På den nederste etage blev der spillet noget meget psykedelisk chill-out musik, det var enormt dejligt at sidde i det lokale. Farverne var så dejligt intense, og den måde de lyde fra den mærkelige musik legede med ens hjerne på, gjorde det hele til en fantastisk oplevelse. De personer som var der følte jeg enorm nærhed med, de var alle sammen meget venlige, og det hele flød bare smukt igennem "tiden" eller hvad der nu var der fik det hele til at gå. Det var i hvert fald ikke rigtig tid, for der skete alt for meget, til at den almindelige tid ville kunne rumme det....jeg tror bare tiden forsvandt...
Nå, der skete meget mere, i den bygning med det lækre musik, men det er ikke til at gøre rede for, det skal lige bearbejdes.
Hjemturen var også enormt behagelig, jeg er sikker på naturen prøvede at sige noget til mig, den kom i hvert fald med nogle meget behagelige lyde, mere behageligt end de lyde industribygningerne og bilerne lavede, de lød som djævelske ting, så gæt om jeg gik tæt på træerne og græsset hele vejen hjem(Det tog en time at gå hjem). Da jeg så er meget tæt på kollegiet, kan jeg se en dynge jord. der er et eller andet ved den dynge der er meget behageligt, så jeg går over til den og føler på jorden...wauw, det var lækkert jord...meget venligt og nærværende. efter at have betragtet jorden lidt, går jeg hjem, jeg er stadig lidt påvirket. Når jeg kommer hjem sætter jeg Shpongle - Are You Shpongled på, lægger mig ned i sengen lukker øjnene og tripper videre, jeg ser enormt mange og farverige tunneler, mens musikken tager mig med på en flyvetur, rigtig dejlig fornemmelse i kroppen, og en følelse af at alt det jeg har oplevet bare har været et stort hele, det kunne ikke opdeles i små perioder, trippet var en stor helhed...
Ikke så mange hallucinationer, men en enormt kosmisk nærværende følelse.
Eftervirkningerne er vel at jeg føler mig genovervejet og nyopdaget, jeg virker mere afslappet og ser f.eks. ikke så tungt på at jeg skal lave min opgave, det er bare noget der skal gøres, behageligt. Og mit syn på mennesker og tid/rum er ændret...lyder syret, men det er der også en grund til. Jeg så mennesker på en helt anden måde, mere forstående osv. .Og ang. tid, jamen så er det bare noget der er der. Det har været enormt godt for mig, og jeg er glad for at jeg tog springet...

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team