Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: WUUHUUU!
Medlem

Åhhh, hvor i dog lever i en eller anden underlig utopisk verden! Den "gammel-udbrændt-hippie" holdning i har, kan jeg genkende fra jeg selv fra seks år gammel. Åbn øjnene, for i den verden i lever, kan de større konflikter sgu ikke løses ved at trippe og tage til GOA.

Get a grip god dammit!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Dejligt utopi [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Der er meget få konflikter der er blevet løst med våben, 2. verdens krig er måske en untagelse.
Alle steder hvor man prøver at løse noget med våben er undertrykkelsen og konflikten der stadig (Israel, Tetnien, Irak, Zimbabwe osv).
Våben er et værktøj som så sjældent kan bruges til noget fornuftigt.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I min verden er den eneste konflikt, hvem der skal rulle den næste joint... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Man kan jo o0gså kaste med tis"? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Bandil: Man skaber sit eget Utopia - det er man nød til, krig indgår ikke i mit og jeg er skredet hvis det kommer til det, ned hvor der er varmt og skunken gror vildt - sådan er det bare!

Dex: Det gør du, gør du ikke?

In our memories
Brugeravatar

Gu' gør jeg så...

Krig sutter, vold er den allersidste udvej, hvis alt andet glipper... (Læs: Kommunikation!)

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
kan ikke alle bare være venner da.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

kaste tis... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Melicamp-> Nu tænkte jeg godt nok på lande og ikke enkelt personer der.
Jensus-> Nu elskede de ikke alle og de havde masser af guns lige meget hvad du siger. Alt andet er ønske tænkning.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
When struck by a powerfull blow!
Strike back ten times as powerfull!

Der står skrevet i biblen af man skal vende den anden kind til, men et andet sted, står overstående!
(ikke med samme ord men med samme betydning ;o)

Jeg er mest til øverststående!!!
Jeg skal fandme ikke kostes rundt med!
Jeg er også pacifist, men man skal ikke finde sig i alt!

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Ja...Kaste med tis...Så går alle hjem i bad (hvis de har noget hjem at gå hjem til) ellers kan det være at de går i bad hos fjenden, og så bliver de venner (eller bøsser...Whatever) Så hvis alle er hjemme i bad, så er der jo ikke nogen til at slås og skyde hinande. Og det er jo noget andet at blive skudt, for så føler de at de har gjort noget for deres land, at de døde for deres land. De kan jo nok ikke holde tislugten ud vel...Og fuck vold...For jeg kan ikke forsvare mig selv... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 17 2001: Besked ændret af: [_-=*Pelle Gris*=-_] ]

[ 17 2001: Besked ændret af: [_-=*Pelle Gris*=-_] ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Hvor gammel var det du var? schiss!!

In our memories
Brugeravatar

Var det en idé med et legeplads-forum hvor småbegavede individer ku' kaste med verbalt tis?

In our memories
Brugeravatar

ØØØVVVV!!!

Om 7½ time skal jeg møde til sessionen... øøøøøøøøvvv..... godt jeg har ondt i røven, rygproblemer, migræne, alt for store fødder der kræver specialsyede sko og ellers er snotdum... *HULK* jeg nægter at spilde min tid til sådan noget bullshit... jeg sku' være flyttet til Malmö for flere måneder siden! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
stakkars Dex.. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg slap fri, tralalaaaaaaaalalalaaaaaaaaalalalalaaaaaaaaaaaa! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Helt sikkert!

Begrænset egnet fordi jeg kørte på at jeg havde rygproblemer og ikke kan gå langt (yeah, right) - desuden trak jeg frinummer! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dex er rigtig glad idag!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Stort tillykke Dex [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] - Det er bare en kanon følelse at få 9 måneder af sit liv igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det var synd så kom du ikke ud at kaste med tis [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

We stil have seven left to collect!

Øv så kan jeg ikke tage narko for dig, men jeg skal da med glæde danse lidt for dig næste gang jeg er på disko - det er jo svært med rygproblemer!!!

ITs you again

Yes and we will do anything to free them

FIND THE ORBS

Medlem

Geografisk sted: DK
Tillykke med det Dex [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Her er forøvrigt hvad netdr. skriver i dag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Unge danske mænd får dårligere helbred. Antallet af mænd, der bliver erklæret egnet ved sessionen, er faldet fra omkring 60 procent i starten af 90erne til 52,6 procent i første halvdel af 2001. "Det er uhyggeligt tankevækkende, at så mange er i så dårlig fysisk eller psykisk form", siger Jørgen Storm, næstformand i Center for Ungdomsforskning og oberstløjtnant i Forsvarets Rekruttering og Værnepligt. Det er specielt problemer med ryggen, der er årsag til, at de unge mænd bliver kasseret. Derefter følger astma og overvægt.
Per Vinborg fra Statsamtet på Fyn mener, at årsagen til de flere kasserede er, at kravene til de unges fysiske og psykiske tilstand er blevet skærpet. Læge Hans Otto Kaalund Sørensen, der erklærer de unge mænd egnede eller uegnede, mener, at de unge er i dårligere fysisk form end tidligere, men tallene kan også dække over, at flere prøver at snyde. Jørgen Storm mener ikke, at det er tilfældet. Han forklarer, at fuskerne hurtigt bliver opdaget.
<HR></BLOCKQUOTE> [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Fuskerne bliver hurtigt opdaget, well, fuck det, mon det er gået op for dem at vi ikke gider slås i en krig der ikke har noget med os at gøre, kan de ikke bare afskaffe guns og alt det pis, giv os nogle økser og sværd, køller og morgenstjerner, så er jeg squ med - det er osse meget mere fair, altså for os vikinger, fordi så overtager vi verdenen, fordi vi er fandme de sejeste her i verdenen, intet kan klare en viking i closecombat, han kan æde 8 jægersoldater til morgenmad og stadigvæk vil han skrige efter mere...................

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]