Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 15:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: WUUHUUU!
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Blev lige kasseret på sessionen idag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] - De mener åbenbart at jeg har et narkotikaproblem. Bildte dem også ind at jeg fik svampe-flashbacks - HA HA- de troede jeg var totalt psycho... HA HA HA [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Det er sgu da ikke noget at være stolt af, at der i ens papire et eller andet sted står at man har narko problemer og lider af flashbacks.

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
så kan jeg bedre lide min metode... bliver erklæret måske egnet fordi jeg ikk kan høre noed over 4000hz på højre øre... men hvad fanden ingen lyde r i det lag... og så trak jeg frinummer... =)

meget rarere...! =))

Jeg meldte mig frivilligt, kom ind til mili, blev der i 2 måneder, man må åbenbart ikke æde knalder og være soldat, det havde de bare ikke sagt til mig, så jeg stod en tidlig fredag morgen med 7 tornadoer i blodet og var alt for stegt, i uniform, det syntes de ikke var skægt, men det gjorde jeg, da jeg så fortalte lægen i mit kiksestød at jeg osse guflede coke,amf piller og galar, well, så smed de mig godt nok ud, de mente noget med at jeg var mentalt disorienteret, men hvem er ikke det!

Dedikeret medlem

tillykke halifax [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Øv, jeg skal til session d. 21... og jeg fik aldrig indsendt den der helbredsattest.

Medlem

Geografisk sted: DK
Hmmmmm jeg gider fandeme ikke i militæret....... Hvad kan man gøre for at blive kasseret???????

Bliver det skrevet i nogen papirer hvis man fx siger at man er på narkoooo??? Hmmmmmmm gider ikkkkkkkkkkeeeeeee i militzennnnnnnnn!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

Man kan også gøre som en af mine venner gjorde : klippe sig skaldet, tegne hammer og sejl på den side af issen og hagekors på den anden, derefter drak han en flaske vodka, gik op og blev kasseret [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Erklæret begrænset egnet pga min ryg og trak et eller andet mellemkategori nummmer. Bliver kun indkaldt i nødstilfælde *GG*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dengang jeg var til session,fortalte jeg lægen at jeg var stofmisbruger,og at jeg så frem til at få en Metadon behandling,lige så snart jeg var indrulleret!
Han kiggede på mig,med et meget mærkeligt blik,og siden fik jeg et afslag,der sagde noget om at stofmisbrug var ulovligt,og at jeg iøvrigt var kasseret. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror jeg kører på min platfodethed (som forøvrigt aldrig har generet mig det fjerneste, men det skal de jo ikke vide)... og ellers... jaeh... så tror jeg sgu også at jeg får et mega flashback lige pludseligt!

Medlem

hm... Har i virkeligt saa travlt med at komme videre med jeres liv, at i ikke kan bruge et halvt/helt aar af jeres liv paa milli? Jeg var da ogsaa lidt pissed da jeg blev indkaldt, men blev glad for det da jeg kom ind.

Det er en enestaaende mulighed for at laere noget, man ellers aldrig ville laere, samt man faar mega gode venner og ryge meeeeget fed. Saa har man ogsaa en undskyldning for at komme i kamp god form!

Jeg kan kun anbefale at tage milli med oprejst pande, hvis man endeligt bliver udtaget... Alt andet er sgu for toeset!!

MVH
Bandil

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg bryder mig bare ikke så meget om at blive uddannet i at slå ihjel...Derfor er jeg glad for at jeg ikke skal ind (hvis jeg skulle ind ville jeg være nægter)

Medlem

Det kan da godt være, der er gode ting ved at være i militæret, men så kan vi jo måske også bagefter tage et smut forbi vennerne i Hitler Jugend! De giver kaffe og kage!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Melicamp-) *lååååååååååål*

Medlem

Aaaahh! Hvor har i det haardt! over 70% af hvad man laerer i millitaeret er om hvordan man hjaelper folk og ikke hvordan man slagter dem ned. Det er faktisk ganske humant i den danske forsvar. At sammenligne dette med Hitler Jugend er at disrespektere ofrene for disse uhyrligheder noget saa grusomt!

Det er da monster kedeligt at vaere millitaernaegter... Saa kan man staa og hygge sig med at kopiere papirer dagen lang. Saa hellere faa lidt frisk luft etc!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
*G*

kan huske da jeg sidste år fik nogle papirer der skulle underskrives, hvorefter jeg skrev at jeg havde misbrugsproblemer og led af depressioner + flashbacks...

der går så 3 uger og jeg får et brev hvor de spørger hvor jeg har været i behandling *G* ups... skrev tilbage at jeg aldrig havde været i behandling og sendte det retur. Og så har jeg fået sessionen udsat til efteråret... en ting er sikkert.. jeg skal sku lige have en lille J eller 2 med derind.. og jeg lider sikkert også af flashbacks til den tid *G*

ellers kan man jo bare gøre som en person jeg hørte om engang... ligge en lort midt på gulvet i sovesalen, og sørge for at blive opdaget med det.... når man har gjordt det et par gange så er man sikker på at blive sendt hjem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] YUCK!!!!

Insane psychedelia user!

Melicamp:lål [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hallifax666: Fedt nok

bandil: Hvorfor skulle man bruge en masse tid på at hjælpe folk der ikke rager een en skid???

flashback: Du er skummel [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sjovt du nævner lige det trick.Jeg kender til en episode,hvor en menig gjorde (!) lige præcis det.Han røg i brummen,men da han så gjorde det igen,første nat efter han var kommet tilbage,lige uden for lokummet,råg han på sygeafdelingen,og efter endel papirarbejde røg han ud.Der var noget med,at han skulle gå til en psykiater,men han slap da ud. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg sage til syns lægen at jeg nok ikke kunne fokusere sår klart pga. et mescalin trip dagen før og sår måtte jeg jo forklare men bestod men har dog fåget det udsat til efter min uddanelse skibs kok lydder sku ikke sår slemt eller beredskabs korbset det tager 3 mdr oxo bliver man uddanet brandmand men hvem ved måske bliver jeg oxo stofmisbruger til næste sesion vh. doeneg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]