Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Igår prøvede jeg så BWHR. Jeg havde lavet en ekstration, så for at være sikker på at det ikke var den jeg fuckede op, ridser jeg lige op hvad jeg gjorde;

7 frø knuses og overhældes med rensebenzin. Blandning rystes i 5min og ligger stille i ca. 1 time. Jeg fliterede opløsningen, og overhældte så frøresterne med husholdnings sprit. Der lå de så 2-3 dage med daglige rysteture i et lukket glas , hvorefter jeg hældte væsken ned på en talerken. Efter nogle timer var spriten fordampet og jeg kunne ridse med et barbarblad en MEGET lille smule gult snask. Snasket lå så i en papir bombe ca. 24 timer hvorefter det røg ned i maven på mig..

Skulle jeg ikke meget gerne ha' lavet ekstrationen færdig?

Nå, men den lille smule snask blev så spist 24 timer efter. Efter en time kunne ingen af os mærke noget (jeg havde lavet 3 * 7frø-ekstrationer til mig + 2 andre). Vi tog en lille smule GHB for at fordrive vente tiden, under GHB påvirkningen og da GHB virkningen klingede af ca. 2-3timer efter kunne stadig overhovedet mærket noget. Efter 3-4 timer efter indtagelse af ekstrakten kunne vi stadig ikke mærke en dyt.

..Så røg vi så en god del hash, så hvis LSA-virkningen var kommet efter de 3-4timer kunne jeg ikke havde bemærket den [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Burde vi ikke havde mærket LSA'en? Har jeg lavet ekstrationen forket? Skal jeg bare bruge flere frø?

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 20 April 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

da jeg lavede mit ekstrakt lavede jeg det ud af 80 BHWR og 50g morning glory - det blev der i første omgang (efter 4 dage) 16*500mg ud af - jeg guflede så 3 kapsler nytårsaften - lidt coka og en masse fed - kunne godt mærke noget psykedelisk - men ikke det vilde. andne gang - spiste jeg 4 kapsler - røg noget salvia + damianaX10 - jeg blev temmelig wasted af salviaen og efter 2 timers venten på LSAen gik jeg iseng - vågnede så nok en 3-4 timer senere med det vildeste farvetrip på - mindede lidt om psylbere men havde noget af LSD'ens kontrol fornemmelse - men jeg lagde mig til at sove igen.

Husk på at det ikke er alle frø der er lige potente - jeg har et ekstrakt mere stående der har stået i VILDT lang tid - gemmer det til en god gang - der er vel en 16 kapsler mere - som nok skal frådes 8 ad gangen.

Desuden tror jeg ikke på den med de 7 frø - squ ikke i ekstrakt - desuden skal du osse når du har filtreret spritten fra - sætte det i ovnen og dampe spritten væk - det det der er tilbage der er ekstraktet - så vidt jeg har forstået - og mit det virkede jo, så mon ikke det er rigtigt nok.

Insane psychedelia user!

hmmmm er det fra Maya? Jeg har hørt flere udtalelser om at de skulle være dårlig frøene derfra, jeg har selv en god stak liggende, men har ikke fået gjort noget ved det.

In our memories
Brugeravatar

det er da ligemeget om han bruger en ovn eller ej - bare spritet fordamper.

Jeg tror også 7 frø er for lidt til at lave ekstrakt af, jeg synes der plejer at gå en masse LSA til spilde ved udtræk.

Insane psychedelia user!

Jeg regner med at lave en ny ekstration iaften, vil en passende dosis så være ca. 12-13-14frø?

På erowid skriver de jo at en dosis på ovre 12 frø betegnes som "Hevy"..

Kunne man bruge isopropanol istedet for husholdnings sprit og få et bedre resultat, eller skal jeg hold mig til husholdnings spriten?

[ 21 April 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville nok prøve med husholdningssprit + højere mængde frø først.

Hvis det så stadigt ikke gør en skid, så prøv med Isopropanolen bagefter - Det kan jo ikke skade at prøve [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias.

Insane psychedelia user!

De er fra Ethnoplanet. Nå man læser triprapporterne lyder det da som om at 7 frø er en normal dosis. Det er jo også ca. den de skriver inde på lexikonet.

jeg tror ikke at den dosis jeg tog var 7 frø.

At regne på det.

ca. 30 kapsler - 80 bhwr - 50g morning glory

at æde 4 af dem er nok lidt mere end 7 frø - og jeg må da indrømme at trippet var så uspændende at da jeg vågnede og opdagede at jeg var på trip - well - jeg røg en smøg - sad og kiggede lidt for at se om der kom hug på det - men kunne sagtens mærke at det gjorde der squ ikke - det er herbal rave shit - der skal en del til.

Insane psychedelia user!

Jeg er nu begyndt på en ny ekstrakt, jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal bruge 14 eller 15 frø, et frø fra eller til betyder vel ikke det store?!

Sidste gang jeg lavede udtrækket fik jeg ca. (hvis jeg skubbede det sammen) 5 mm3 gult snask, hvor meget plejer i at få?

Dedikeret medlem

KØB noget Syre .. de møg frø fungere lige så godt som en vitamin pille, man bilder sig selv ind indeholder LSA ekstrakt... nada..

In our memories
Brugeravatar

stol ikke på den der dosis fra erowid.
Jeg synes mere det er bivirkningerne der er heavy ved heavy dosis (undtagen ved udtræk). - prøv udtræk af 13-14 stykker - burde give et fedt trip der er til at styre.
--
Sørg for at have rullet et par joints på forhånd til at tage noget af kvalmen med.

[ 22 April 2002: Besked ændret af: Stonez ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]