Igår prøvede jeg så BWHR. Jeg havde lavet en ekstration, så for at være sikker på at det ikke var den jeg fuckede op, ridser jeg lige op hvad jeg gjorde;
7 frø knuses og overhældes med rensebenzin. Blandning rystes i 5min og ligger stille i ca. 1 time. Jeg fliterede opløsningen, og overhældte så frøresterne med husholdnings sprit. Der lå de så 2-3 dage med daglige rysteture i et lukket glas , hvorefter jeg hældte væsken ned på en talerken. Efter nogle timer var spriten fordampet og jeg kunne ridse med et barbarblad en MEGET lille smule gult snask. Snasket lå så i en papir bombe ca. 24 timer hvorefter det røg ned i maven på mig..
Skulle jeg ikke meget gerne ha' lavet ekstrationen færdig?
Nå, men den lille smule snask blev så spist 24 timer efter. Efter en time kunne ingen af os mærke noget (jeg havde lavet 3 * 7frø-ekstrationer til mig + 2 andre). Vi tog en lille smule GHB for at fordrive vente tiden, under GHB påvirkningen og da GHB virkningen klingede af ca. 2-3timer efter kunne stadig overhovedet mærket noget. Efter 3-4 timer efter indtagelse af ekstrakten kunne vi stadig ikke mærke en dyt.
..Så røg vi så en god del hash, så hvis LSA-virkningen var kommet efter de 3-4timer kunne jeg ikke havde bemærket den [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Burde vi ikke havde mærket LSA'en? Har jeg lavet ekstrationen forket? Skal jeg bare bruge flere frø?
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
[ 20 April 2002: Besked ændret af: daffy duck ]
|