Ser godt nok godt ud Øgler
Jeg har haft denne bjergmarok under mikro og alm. 30x lup, har ikke fundet andet end perfekt ens ravfarvede store trichomes-hoveder, udover en enkelt stilk fra trichomen der har forvildet sig igennem filteret, formodentligt på højkant? Klumpen er virkelig blød efter lidt tid i hånden og begynder at klistre som en i helvede, hvilket gør at man er nødt til at nolre den på ice-maner; tag en lille klump af gangen, nolr lidt ud og skift til en anden, ellers bliver klumpen for varm og klistrer helt ind i fingrene.
Til MarihuanaMarchen prøvede jeg at nolre 1,5g ud til en stor joint, men det udnolrede blev ved med at klistre sammen igen så jeg skulle starte forfra, selvom det var fordelt over et stort stykke. Et par kolde dåser blev vendt i vejret og hashen placeret derpå
Mere samt billeder vil komme snarest
Duften er skarp krydret, typisk marokkansk duft dog en smule petroleum; den kradser i næsen hvis man dufter til den langsomt over lang tid.
Smagen er YYYyyderst delikat, ægte sød marokkansk hash-smag med kraftig fylde i hele munden.
Har fået rigtig god tjald på Staden engang i mellem, som har denne dejlige smag af HASH, men slet ikke ligeså kraftigt og lækkert som denne. Jeg kan ikke få nok af smagen, inhalerer, exhalerer næse/mund halv, suger ind igen, ud, ind, ud bare for at smage på den igen og igen. Det er virkelig en røg hvor du nyder at sidde og lege med røgen og intet hastværk har med at puste den ud; dog tilrådes det at trække vejret engang i mellem og tage et sug til. Selvom smagen er kraftig er den ikke kraftig-grum som nol kan være, selvom indholdet af olie er yderst høj så smager den blødt, fyldigt og frugtagtigt. Som en anden kender udtalte: "Det jo det rene slik det her"
Jeg er blevet afhængig af denne klumps smag, har røget den hver dag i, øhh, lang tid, hvilket har gjort at tolerancen for den er skyhøj; den virker ikke rigtigt mere, men smagen gør at jeg bliver ved

Det er måske derfor man ikke ser den slags i DK normalt? Folk bliver for glade for at ryge urten for følelsen, smagen og lugtens skyld?

Bubbletesten er ikke til at tage fejl af, det bobler før lighterens flamme overhovedet er nær klumpen. Hvis ilden sættes direkte til, flammer klumpen op med kraftig ild og røg. Trichomeshovederne bobler op og frigiver deres olier, ja det kan i se på videoen snart.
Virkningen er kraftig sedativ, ravgule trichomes giver sin virkning ligesom de marokkanske indica-gener. Dog er der en god og kraftig psykedelisk virkning som man normalt ikke ser hos lavere kvaliteter af Marok, typisk pga. de dårlige opbevaringsforhold og voldsomme behandlinger som er direkte modsætninger af hvad råmaterialerne til "bjerget" har oplevet.
En gruppe gamle rygere kom forbi og smagte et par joints, de blev fyldt med veltilfredshed og sagde at de ikke havde været så råskæve på den psykedelisk lallede måde siden de startede med at ryge for 30 år siden.