Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 21:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Sidder her og undrer mig over noget, og så var det det slog mig, jeg ville da lige høre alle jeres fuckedup meninger om det:

Når man nu er venner med nogle, betyder det så at de venner godt må bagtale en?

Betyder det osse at man faktisk bare kan udnytte og efterlade folk når man bliver trætte af dem?

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide det, helt seriøst, fordi der er rådne æg i kurven, heldigvis er det blevet smidt væk, man kan jo ikke bruge noget der er råddent til noget vel?

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
nej slet ikke! men at snakke om andres problemer er helt naturligt, specielt når man gerne vil hjælpe, og når det så foregår i en omgangskreds af unge mystiske mennesker, ja så kan tonen blive hård

Point Taken, men hvor mange mennesker må det gå ud over før det ikke længere er retfærdigt?

jeg spørger bare!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
EGO, hvad mener du med at "udnytte og efterlade" folk?? Det er da ok at afbryde kontakten med en ven man ikke længere bryder sig om, men det er da aldrig ok at udnytte og efterlade nogen!!

Medlem

Geografisk sted: DK
Hvis folk bagtaler mig og jeg finder ud af det, så bliver jeg fandme også harm.

Jeg mener ikke man er en rigtig ven hvis man bagtaler. Hvis man som Ax skriver prøver på at hjælpe, så må man fandme sørge for at vedkommende forstår det og ikke står tilbage med åndssvage fornemmelser om at han er blevet røvrendt.

Personligt finder jeg mig ikke i den slags og har taget konsekvensen og sagt farvel og tak til et par stykker af dem jeg troede var "rigtige venner".

Konfrontèr personen med din holdning om det og se hvad der er som forsvar, der kunne jo også være tale om en misforståelse...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg har lige fornylig gjort det samme, sagt farvel og tobak, fordi en idiot havde bildt andre folk noget lort ind, om mig, men det var også en misforståelse i sidste ende så han er inde i varmen igen, men han frøs sq et stykke tid!

Så konfronter din ven og snak om lortet!

DOne that, og det ser ud til at der var tale om en enorm XTC fuckup - hvad XTC dog ikke gør ved folk *lol*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Kewl nok at det er klaret!

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
der er foreskæl på at tale og bagtale om en person..men der er tit tale om folk der misundelige på en eller en der gerne vil ødelægge noget for en..fks for et et par år siden var jeg til en fest sammen men tre venner jeg havde kændt hele mit liv der var så denne her pige som der var helt vild med mig men min ven ville gerne have hinde så han gik ud til hinde og sage at jeg gjorde det ene og jeg gjorde det anden og jeg var bare et svin..fuck det kænkte jeg det er bare en pige..men jeg har så fundet ud af at alle dem jeg har kommet sammen med i det skykke tid jeg har været (venner )med hanm har han sagt det til alle sammen..den bedste han har lavet var at sige at min kæreste havde været mig utro så jeg slog da op med hende..så fik jeg af vide a hende et halvt år efter at min kamarat hele tiden havde ringet og inviteret hende på middag...han er røget ud for længest..men man finder først ud agf det når dfet er for sent [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er han ikke lidt for dygtig ham?At han såovenikøbet gør det flere gange,viser bare at han ikke er værd at samle på. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeps han er røget på den sorte liste [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]